Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2002, 17:37
Jessica K.
Jessica K. is offline
Ik ben benieuwd wat jullie bij het woord VAKANTIELIEFDE denken????????? ~~~~Dikke kus!!~~~~
Oud 28-05-2002, 17:41
DEChengst
DEChengst is offline
Pijn, alleen dan voor een kortere periode

-Desecrator
Oud 28-05-2002, 17:49
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
vakantieliefde = oppervlakkig, snel, en leuk..
Oud 28-05-2002, 18:32
Verwijderd
je hebt vakantieliefde en vakantieliefde.

1) Iemand die leuk is voor de time-being. Alleen de vakantie en daarna niet meer. Kort, leuk en oppervlakkig zoals al gezegd. Maar natuurlijk kan dit heel hecht en intens zijn.
Niets mis mee als jullie het er allebei mee eens zijn en weten waar het op staat.
Dit is vaak zo als je 1000'en kilometers van elkaar woont, in het buitenland ofzow.

2) je hebt ook vakantieliefdes die standhouden. Een vriendin van me heeft vorig jaar zomer op Terschelling een jongen leren kennen en dat is nog steeds haar vriend.

Dat is waar ik eigenlijk aan denk bij het woord 'vakantieliefde', mijn vriendin en der vriend op Terschelling
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 18:42
Sithan
Sithan is offline
Vakantieliefde staat in mijn woordenboek gelijk aan ondiepzinnige zon, zee en strand pret met geen verdere verplichtingen
Oud 28-05-2002, 18:44
Verwijderd
vakantieliefde: nooit gehad, nooit gewild
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 18:49
malien
malien is offline

bij een vakantieliefde denk ik aan.... een mooie jongen.. buitenlands.... lekker weer, maar oppervlakkig, want het is zo voorbij!!
maar wel heel erg leuk!!!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 18:49
Verwijderd
iemand waar je in de vakantie verliefd op wordt, er onstaat een korte verhouding zeg maar en dan is de vakantie afgelopen.
woont ie ver weg dan is het meestal afgelopen, je denkt nog een tijdje aan hem/haar en je gaat weer verder met je leven.
(ik heb trouwens nog steeds een foto op m'n kamer staan van m'n vakantievriendje van toen ik 15 was echt vaag)

of hij woont dichtbij en dan blijf je elkaar zien
(kan ook als ie ver weg woont, maargoed)

naja in het kort:
een liefdesverhouding op vakantie

ik versta er niet "ff lekker sex zonder verplichtingen" onder ofzow, want dan heet het toch geen vakantieLIEFDE.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 19:10
Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
ik denk aan een meisje dat naar italie gaat en daar een vriendje krijgt waar ze niet mee kan praten want ze spreken beiden geen 1 dezelfde taal, en die gozer wil alleen maar sex

zoiets
Oud 28-05-2002, 19:28
Eva*
Eva* is offline
Bij het woord 'vakantieliefde' denk ik aan twee mensen die elkaar in de vakantie ontmoeten. In die vakantietijd gaan ze met elkaar om of ze verliefd zijn (hand-in-hand lopen, zoenen, enzo) en zonder verdere 'verplichtingen te hebben.' Na de vakantie hebben ze nog weinig contact met elkaar.
Dit is overigens niks voor mij.

Vakantieliefde kan ook liefde zijn die begint te bloeien als mensen elkaar op vakantie tegenkomen en daarna voor langere tijd een liefdesrelatie hebben.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 20:00
miss Elise
miss Elise is offline
romantisch, voor kortere tijd, hele mooi jongen
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 20:03
Verwijderd
vakantieliefde = kort maar vooral KRACHTIG.. misschien nog 2 weekjes bellen en dan ist meestal al over,...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 21:23
HipTop!!!
HipTop!!! is offline
Vakantieliefdes vind ik echt heerlijk , je weet als het goed is van mekaar dat het alleen voor de vakantie is, maar dat je die tijd van mekaar kan 'genieten'.
Ik ben er niet op uit maar ik vind het wel heel leuk...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 21:30
marlies
marlies is offline
oppervlakkig, maar ik kan het eigenlijk niet weten, want nooit gehad..
Oud 28-05-2002, 21:40
heldin
heldin is offline
meestal heel leuk, op afgelopen zomer na dat bleek nogal een klootzak te zijn..
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 22:26
Ninnoc
Ninnoc is offline
leuker dan thuis/liefde, omgeving is beter,klimaat is beter, de jongens zijn(lijken) beter, je humeur is beter, er zijn geen problemen want je ben op vakantie en het is toch niet voor lang, vaak ook heftiger/gepasioneerder
Oud 28-05-2002, 22:28
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
vijf schreef:
misschien nog 2 weekjes bellen en dan ist meestal al over,...
?? meestal is t gewoon ´fijn leven verder, maak er wat moois van(doe de groeten aan je vriendin ja die was hard toen, maar goed hij had me niet verteld dat hij een vriendin had) doei´
Oud 28-05-2002, 22:29
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Jessica K. schreef:
Ik ben benieuwd wat jullie bij het woord VAKANTIELIEFDE denken?????????
geilheid
oppervlakkig
lust
snel
Oud 28-05-2002, 22:38
de abt van sion
de abt van sion is offline
Vakantieliefde is vergelijkbaar met het eten van een ijsje.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 23:54
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Vakantieliefde is vergelijkbaar met het eten van een ijsje.

geniet er maar van dan zolang het kan.
Oud 29-05-2002, 01:04
M@TRIX
M@TRIX is offline
nergens... vind het grote onzin...
tenminste voor mij... ik heb me huidige vriendin ook vooraf bestudeerd in de klas (zal ze nu voor t eerst lezen) margoed ze zal mij ook wel hebben gezien denk...

en als je dan meer aan de praat raakt en verliefd word kun je pas echt spreken over LIEFDE vind ik...
Oud 29-05-2002, 08:01
de abt van sion
Citaat:
M@TRIX schreef:
ik heb me huidige vriendin ook vooraf bestudeerd in de klas
Precies. Dat is de degelijke weg.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 08:05
bracelance
bracelance is offline
niet serieus oppakken, je weet toch wel dat je die nooit meer ziet. Behalve als je een meisje tegenkomt VOORDAT je op vakantie gaat, want dan is het een godin!!!
OH verrek dan is mijn vriendin een godin,

Highlight you're a godess
Oud 29-05-2002, 08:31
FB
FB is offline
Aan de vorige vakantie
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 09:41
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
nergens... vind het grote onzin...
tenminste voor mij... ik heb me huidige vriendin ook vooraf bestudeerd in de klas (zal ze nu voor t eerst lezen) margoed ze zal mij ook wel hebben gezien denk...

en als je dan meer aan de praat raakt en verliefd word kun je pas echt spreken over LIEFDE vind ik...
HUH??? wist k himmel niet
kep je wel gezien ja maar daar hield t ook een beetje mee op toen...

vakantieliefde kan kep t zelf meegemaakt 9mnd iets mee gehad maar das echt niks als je jaloers bent want dan word je echt knettergek van de onzekerheid!!maar ja t kan dus wel...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2002, 09:55
Verwijderd
Vakantieliefde: iemand waarbij de aantrekkingskracht zo groot is dat je je dierlijke driften niet in bedwang kunt houden zolang de zon schijnt.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 12:59
Verwijderd
Vakantieliefde: Jaap (spijt..spijt..)
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 13:03
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef:
Vakantieliefde: iemand waarbij de aantrekkingskracht zo groot is dat je je dierlijke driften niet in bedwang kunt houden zolang de zon schijnt.
en de zon onder is, dan 'slapen' mensen meestal

Ik ben het met Abt eens, geniet ervan zolang het nog kan...gewoon een vriendje voor een paar dagen, iig de lengte van je vakantie, dan nog een week verliefde mailtjes sturen en dan ben je elkaar vergeten ...
Oud 29-05-2002, 15:21
U-NiQ
U-NiQ is offline
Jerry, mijn laatste (en eerste) vakantievriendje Zon, zee, strand en discotheken.
Oud 29-05-2002, 16:48
Jessica K.
Jessica K. is offline
Ik heb een vriendin...een gewone vriendin die een jongen heeft ontmoet in Turkije. Ze hebben een leuke tijd gehad, gezoend, maar verder niks(ze is ook pas 14). Nu is ze in Ned. en wil ze zo graag weer terug naar Turkije, maar dat gaat nie, school enzo. Ze praat met hem alleen Engels en smsen veel. Ik denk persoonlijk dat je zoiets nie lang volhoudt, maar das mijn meing, ik vind dat trouwens lullig om tegen mijn vriendin te zeggen, omdat ze zo happy met 'm is. Maarja
Ik heb in de vakantie een jongen leren kennen en hij is nog steeds mijn vriendje: Hij woont dan wel in Amersfoort, wel iets dichter bij.heel veel dichterbij dan Turkije!

~~~Dikke kus~~~~~~~~~~
Oud 29-05-2002, 22:10
Squall
Squall is offline
heb nog nooit geld gehad om op vakantie te gaan
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 22:15
Piccola
Piccola is offline
Marco!
Ik ga elk jaar naar dezelfde camping in Italië en hij ook. In de zomer van '97 werd hij al 'verliefd' op mij, najah, hij vond me leuk. De zomer daarna ook. Hij was mij die zomers nog niet eens opgevallen ofzo. In '99 begon ie te roepen enzo. Toen ben ik met mijn gekke kop zomaar naar hem toegegaan terwijl ik toen nog geen woord Italiaans kon. En voor ik het wist stonden we te zoenen. Verder een hele leuke zomer met hem gehad ookal konden we niet echt goed praten. We hebben geen adressen uitgewisseld ofzo. De zomer daarna kwam ik hem weer tegen en we waren meteen weer verliefd. Toen wel adressen enzo uitgewisseld en hij is het hele jaar door mijn vriend gebleven. En toen kwam ik weer op de camping in augutus en ook toen was ie nog steeds mijn vriend. Zo ging dat nog een jaar door. Uit een vakantieliefde is dus gewoon echte liefde ontstaan. Het is nu al een jaar uit. Ik vind het dus belachelijk dat sommige mensen vakantieliefdes maar onzin enzo vinden.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 15:24
Verwijderd
Mijn vakantie vriendje van twee jaar geleden Hij was heel schattig, heel lief, kon heerlijk zoenen en zag er geweldig uit. Jammer genoeg woonde hij aan de andere kant van het land
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 15:27
*meissie*
*meissie* is offline
euhhh aan een boer
Oud 30-05-2002, 21:37
Mark
Mark is offline
Vakantieliefde, die heb ik laatst nog gehad. We waren naar de ardennen en het was mega-gezellig 's avonds. Toen is er iets gegroeit en we hebben het allebei naar onze zin gehad. Nu zien we elkaar nog wel op school, maar het is over.

Dat is mijn ervaring met het begrip vakantieliefde. Lekker samen zijn, alles doen en dat voor een weekje (of twee). Als je dan weer thuis komt heb je geen enkele verplichting meer.

Mark
Oud 31-05-2002, 16:43
Blue_Eyes
Blue_Eyes is offline
Ik vindt dat het woord "vakantie liefde" al voor zich zelf spreekt.

Als de vakantie voorbij is is de liefde ook gauw voorbij...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 18:33
Verwijderd
tijdelijk.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 13:08
zeep007
zeep007 is offline
ik denk aan een paar toffe vakanties met alleen maar vlindertjes in mn buik en het pijnlijke afscheid...
uiteindelijk maakt dat het alleen maar mooier
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 07:34
Verwijderd
bij 'vakantieliefde' denk ik aan die lekkere Spaanse hunk die een ijsje voor me haalde ^_^
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 11:36
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Hm lekker ongecompliceerd genieten, dat is waar ik aan denk. Leuk voor the time beeing idd.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 22:08
de abt van sion
Citaat:
me liesje schreef:
bij 'vakantieliefde' denk ik aan die lekkere Spaanse hunk die een ijsje voor me haalde ^_^
Mavo (c-nivo)?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 18:26
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
bij vakantieliefde denk ik aan heerlijke Boys!!! mmmmmm
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 19:58
Parlaatje
Parlaatje is offline
vorig jaar
spanje
heeeele lekkure gast
waarme ehet na 1 week uit was
en die toen met mn dubbelgangster nam!
Oud 05-06-2002, 20:04
Faery
Faery is offline
Vakantieliefde?

liggen neuken met [insert at least 3 random persons here] op Salou.
Oud 07-06-2002, 15:38
)Vampje(
)Vampje( is offline
Enge, kwijlerige Italianen die tien keer per dag 'I love you' zeggen en de dag erna een nieuw slachtoffer hebben gevonden.

(En NEE, ik spreek NIET uit ervaring want ik hoef geen kwijlerige Italianen )
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 15:44
darkbabehh
darkbabehh is offline

Bij dat woord denk ik aan Daan ehhehehe me eerste vakantie vriendje en jah tjah waarom ik dan aan hem denk ik weet het ook niet mishien omdst die heel lief is . en omdat ik wel wil weten hoe die nu is i dont know.

=XxX= Cora
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 21:47
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Jessica K. schreef:
Ik heb een vriendin...een gewone vriendin die een jongen heeft ontmoet in Turkije. Ze hebben een leuke tijd gehad, gezoend, maar verder niks(ze is ook pas 14). Nu is ze in Ned. en wil ze zo graag weer terug naar Turkije, maar dat gaat nie, school enzo. Ze praat met hem alleen Engels en smsen veel. Ik denk persoonlijk dat je zoiets nie lang volhoudt, maar das mijn meing, ik vind dat trouwens lullig om tegen mijn vriendin te zeggen, omdat ze zo happy met 'm is. Maarja
Ik heb in de vakantie een jongen leren kennen en hij is nog steeds mijn vriendje: Hij woont dan wel in Amersfoort, wel iets dichter bij.heel veel dichterbij dan Turkije!

~~~Dikke kus~~~~~~~~~~
kep dit dus 9 maanden volgehouden...
9maanden onzekerheid is echt heel moeilijk zoiets!
was de wel helemaal gek op we belden elke dag (HOGE telefoonrekeningen van BEIDE kanten) hij smste me de hele dag door schreef elke dag een aantal kantjes...stuurde me kados..maar toen werd ik verliefd op een jongen hier in nederland...kep dr nooit echt spijt van gehad kep echt in die 3weken dak m heb gezien in een soort paradijs geleefd (tja tis en blijft vakantie he) maar t is gwoon heel moeilijk vol te houden zoiets...wel fijn om te weten dat hij ECHT een goede jongen was want hij mailt/smst soms nog en vraagt hoe t met me gaat en hoopt ook dak ECHT gelukkig ben met een ander das ook een reden dak er geen spijt van heb...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 23:49
Verwijderd
vakantieliefde: een excuus om toe te geven aan een jaar lang opgespaarde geilheid. <--- is dat een woord?

aan mijn vakantieliefde

het is
nu
herfst
eikel

Loesje

(deze wordt trouwens een beetje oud)
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 15:57
spinningduck
spinningduck is offline
Ik versta onder vakantieliefde 2 mensjes een jongetje met een beugeltje en een meisje die allebei hun eerste zoen uitdelen, dat meisje ben ik toen was ik 14...
Oud 10-06-2002, 22:29
de abt van sion
Citaat:
spinningduck schreef:
Ik versta onder vakantieliefde 2 mensjes een jongetje met een beugeltje en een meisje die allebei hun eerste zoen uitdelen, dat meisje ben ik toen was ik 14...
Kijk, dat is nu eens een lieve omschrijving van "vakantieliefde". Daarmee gaat het er ineens wat onschuldiger uitzien...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten