Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
oppervlakkig lust snel
|
nergens... vind het grote onzin...
tenminste voor mij... ik heb me huidige vriendin ook vooraf bestudeerd in de klas (zal ze nu voor t eerst lezen) ![]() en als je dan meer aan de praat raakt en verliefd word kun je pas echt spreken over LIEFDE vind ik...
|
niet serieus oppakken, je weet toch wel dat je die nooit meer ziet. Behalve als je een meisje tegenkomt VOORDAT je op vakantie gaat, want dan is het een godin!!!
OH verrek dan is mijn vriendin een godin, ![]() Highlight you're a godess
||
Citaat:
![]() kep je wel gezien ja maar daar hield t ook een beetje mee op toen... vakantieliefde kan kep t zelf meegemaakt 9mnd iets mee gehad maar das echt niks als je jaloers bent want dan word je echt knettergek van de onzekerheid!!maar ja t kan dus wel... |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben het met Abt eens, geniet ervan zolang het nog kan...gewoon een vriendje voor een paar dagen, iig de lengte van je vakantie, dan nog een week verliefde mailtjes sturen en dan ben je elkaar vergeten ![]()
|
![]() |
Ik heb een vriendin...een gewone vriendin die een jongen heeft ontmoet in Turkije. Ze hebben een leuke tijd gehad, gezoend, maar verder niks(ze is ook pas 14). Nu is ze in Ned. en wil ze zo graag weer terug naar Turkije, maar dat gaat nie, school enzo. Ze praat met hem alleen Engels en smsen veel. Ik denk persoonlijk dat je zoiets nie lang volhoudt, maar das mijn meing, ik vind dat trouwens lullig om tegen mijn vriendin te zeggen, omdat ze zo happy met 'm is. Maarja
Ik heb in de vakantie een jongen leren kennen en hij is nog steeds mijn vriendje: Hij woont dan wel in Amersfoort, wel iets dichter bij.heel veel dichterbij dan Turkije! ~~~Dikke kus~~~~~~~~~~ ![]() ![]()
|
![]() |
Marco!
Ik ga elk jaar naar dezelfde camping in Italië en hij ook. In de zomer van '97 werd hij al 'verliefd' op mij, najah, hij vond me leuk. De zomer daarna ook. Hij was mij die zomers nog niet eens opgevallen ofzo. In '99 begon ie te roepen enzo. Toen ben ik met mijn gekke kop zomaar naar hem toegegaan terwijl ik toen nog geen woord Italiaans kon. En voor ik het wist stonden we te zoenen. Verder een hele leuke zomer met hem gehad ookal konden we niet echt goed praten. We hebben geen adressen uitgewisseld ofzo. De zomer daarna kwam ik hem weer tegen en we waren meteen weer verliefd. Toen wel adressen enzo uitgewisseld en hij is het hele jaar door mijn vriend gebleven. En toen kwam ik weer op de camping in augutus en ook toen was ie nog steeds mijn vriend. Zo ging dat nog een jaar door. Uit een vakantieliefde is dus gewoon echte liefde ontstaan. Het is nu al een jaar uit. Ik vind het dus belachelijk dat sommige mensen vakantieliefdes maar onzin enzo vinden. |
![]() |
|
Vakantieliefde, die heb ik laatst nog gehad. We waren naar de ardennen en het was mega-gezellig 's avonds. Toen is er iets gegroeit en we hebben het allebei naar onze zin gehad. Nu zien we elkaar nog wel op school, maar het is over.
Dat is mijn ervaring met het begrip vakantieliefde. Lekker samen zijn, alles doen en dat voor een weekje (of twee). Als je dan weer thuis komt heb je geen enkele verplichting meer. Mark ![]()
||
Citaat:
9maanden onzekerheid is echt heel moeilijk zoiets! was de wel helemaal gek op we belden elke dag (HOGE telefoonrekeningen van BEIDE kanten) hij smste me de hele dag door schreef elke dag een aantal kantjes...stuurde me kados..maar toen werd ik verliefd op een jongen hier in nederland...kep dr nooit echt spijt van gehad kep echt in die 3weken dak m heb gezien in een soort paradijs geleefd (tja tis en blijft vakantie he) maar t is gwoon heel moeilijk vol te houden zoiets...wel fijn om te weten dat hij ECHT een goede jongen was want hij mailt/smst soms nog en vraagt hoe t met me gaat en hoopt ook dak ECHT gelukkig ben met een ander das ook een reden dak er geen spijt van heb... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|