Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb dit probleem trouwens al 2 weken. Ik heb de nieuwste USB drivers ja. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Er knippert ook geen lampje dat ie data binnen krijgt.
||
![]() |
Citaat:
2. Kabel is prima, heb hem vervangen, maar nog gebeurt er niks. 3. Ik heb maar 1 werkende pc hier staan, de rest ligt uit elkaar of heeft problemen. Zo komen we nog niet verder ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of van al die halfwerkende PC's nog 1 goedwerkende maken? ![]() Het probleem kan aan zoveel dingen liggen. De printer die gewoon verrot zou kunnen zijn, de Windows-installatie die brak zou kunnen zijn, de drivers eventueel, de parallele poort op het moederbord die weleens dood kan gaan, de USB drivers die misschien niet goed werken, enzovoorts. Daarom is het zaak om eerst vast te stellen of het aan de printer of aan de PC ligt. Zegt het ding eigenlijk wel iets als je de kap open doet? Branden er lampjes? Komen de cartridges automatisch te voorschijn? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Printer bij iemand anders onder brengen zou kunnen, maar dat zie ik als laatste optie om eerlijk te zijn. Ik gooi dit brakke win ME er binnenkort toch af, maar ik moet eerst een pc weer aan het draaien hebben zodat ik daar de complete backup op kan zetten en zodoende ben ik volkomen afhankelijk van de bestellingen. Als ik de kap er van af haal, knippert het bovenste lampje zoals normaal, en ook gaan de cartridges naar het midden toe.
|
![]() |
|
|