Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2004, 16:12
Luna
Luna is offline
Ik leerde even geleden een stel kennen wat naar mijn idee heel leuk samen is, al begreep ik eerst niet wat ze met elkaar moesten. Feit was dat het meisje haar hele leven al vega opgevoed is en hij diehard vleeseter is.
Ik vroeg me dus af hoe andere mensen hiermee omgaan? Moet een toekomstig vriendje/vriendinnetje dezelfde principes hebben of maakt jou dat niet zoveel uit? Als je verliefd bent, kun je jou principes dan aan de kant zetten voor diegene?

Ik heb een tijd een vriend gehad die vlees at en had daar niet zoveel moeite mee toen, ik was verliefd en hield dat niet tegen. Op dit moment begin ik steeds meer te beseffen waarom ik geen vlees eet en zou ik het een naar idee vinden als mn toekomstige vriendje vlees eet(waar ik bij ben).
wat jullie?
Oud 08-08-2004, 16:16
Verwijderd
ik zou een paar dingen wel kunnen veranderen, maar das maar heel weinig, want ik vind dat ie mij maar moet nemen hoe ik ben, dat doe ik bij hem ook

ik zou het wel kunnen eventjes, ook niet langer,want je valt vroeg of laat toch weer terug in je oude gewoonte als t je niet aanstaat.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 16:22
Luna
Luna is offline
je hoeft het niet zozeer te veranderen voor die ander, maar kun je ermee leven dat de ander er anders over denkt?
Oud 08-08-2004, 16:24
Verwijderd
ligt eraan hoe bekrompen de ander is, ik accepteer de ander zoals die is en ik verwacht t zelfde terug
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 16:27
Shitonya
Shitonya is offline
Ik ben vegatarisch. Er zijn geen jongens die ik ken die dat ook zijn en ben in m'n hele leven nog geen jongen tegengekomen die het ook is.
Dus grote kans dat ik ooit misschien een "toekomstige vriend" tegenkom die ook gewoon vlees eet. Dat moet hij zelf weten. Ik vind het belachelijk om het dan uit te maken enkel en alleen omdat hij vlees eet.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 16:34
Fade of Light
Fade of Light is offline
Als ik iets met iemand begin, dan accepteer ik die persoon zoals die is, anders begin ik er niks mee. Oftewel, ik zou nooit iets met een streng gelovige kunnen beginnen, maar wel met een vegearisch persoontje
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 16:47
Verwijderd
Nee, ze hoeft niet dezelfde principes te hebben, als ze maar kan accepteren dat ik andere heb. Ze moet er ook over kunnen praten en dan niet met drogredenen en valse argumenten.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 16:53
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 08-08-2004 @ 17:47 :
Nee, ze hoeft niet dezelfde principes te hebben, als ze maar kan accepteren dat ik andere heb. Ze moet er ook over kunnen praten en dan niet met drogredenen en valse argumenten.
Dit dus. En het moeten geen principes zijn die ik werkelijk nérgens op vind slaan of die mij beperken in mijn doen en laten (ik heb natuurlijk niets aan een vriend die geen seks voor het huwelijk wil), want belachelijke principes zal ik nooit kunnen respecteren en dan denk ik niet dat we ooit een goede relatie zullen hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 08-08-2004 @ 17:53 :
Dit dus. En het moeten geen principes zijn die ik werkelijk nérgens op vind slaan of die mij beperken in mijn doen en laten (ik heb natuurlijk niets aan een vriend die geen seks voor het huwelijk wil), want belachelijke principes zal ik nooit kunnen respecteren en dan denk ik niet dat we ooit een goede relatie zullen hebben.
Ik denk dat de kans ook niet zo groot is dat je iemand echt leuk gaat vinden als die persoonlijk alles verkondigt waar jij faliekant tegen bent, tenzij je natuurlijk iemand bent die heilig gelooft in liefde op het eerste gezicht.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 17:32
stuivertje
stuivertje is offline
Nee, tuurlijk geen principes aan de kant zetten, je kan alleen niet verwachten dat hij/zij dezelfde principes overneemt.
Je moet elkaar gewoon kunnen accepteren in een relatie of het wordt nooit wat.
Beetje aanpassen mag natuurlijk wel, als het uit vrije wil gebeurt. Zo ga ik stoppen met roken voor mn niet-roker vriend ( en voor mezelf natuurlijk)
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 08-08-2004 @ 17:27 :
Ik ben vegatarisch.
Jij bent een plant?

Ontopic: mijn vriendin is vegetariër. Op zich vind ik dat wel onnodig, maar het zijn haar zaken en verder interesseert het me erg weinig wat ze eet.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 18:32
huppelmeis
huppelmeis is offline
Ik ben ook een vegetariër en mijn vriend niet. Soms is het wel irritant en zit ik hem daarmee te pesten, maar ik kan het hem moeilijk verbieden, netzomin als hij kan zeggen dat ik vlees moet eten. We maken er gewoon geen probleem van. En ik kan dat ook niet doen, hij werkt als kok, dus ik kan al helemaal niet van hem verlangen dat hij ook een vegetariër wordt. Toen we op vakantie waren heeft hij wel een hele week zonder vlees geleefd, tis al een begin
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 18:49
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik ben een vegetariër, maar mijn vriendin eet wel gewoon vlees. Ik geloof (in God), maar mijn vriendin absoluut niet.

En zo zullen er misschien nog wel meer van dat soort dingen zijn, waar we heel anders over blijken te denken. Ik vind dat niet zo erg. Ik bekijk het liever praktisch. Het belangrijkste is toch dat we bij elkaar zijn. Dat we over zulke dingen anders denken hoeft dat niet in de weg te staan.

Er zijn wel dingen die ik bij een eventuele volgende vriendin (jaja, laten we maar even voor het gemak van deze topic heel ver hypothetisch vooruit kijken) niet zou accepteren. Zo zou ik nooit iets kunnen hebben met een meisje dat rookt bv.

Laatst gewijzigd op 09-08-2004 om 00:21.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 19:02
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Luna schreef op 08-08-2004 @ 17:12 :

Ik heb een tijd een vriend gehad die vlees at en had daar niet zoveel moeite mee toen, ik was verliefd en hield dat niet tegen. Op dit moment begin ik steeds meer te beseffen waarom ik geen vlees eet en zou ik het een naar idee vinden als mn toekomstige vriendje vlees eet(waar ik bij ben).
wat jullie?
ben zelf vegetarier en ik had bijna iets met een nietvegetariermeisje en dat vond k wel redelijk vervelend, dus ik denk dat als ik echt lang iets met iemand wil dat ze ook vegetarier moet zijn...of iig waar ik bij ben

...verder heb ik een tijd een gelovige vriendin gehad, dat vind ik ook dan kan je nooit ns lekker over filosofische dingen praten

dus ik vind t wel belangrijk dat mn vriendin dezelfde levensovertuigingen heeft als ik
Oud 08-08-2004, 19:11
Stoeprand
Stoeprand is offline
Je moet erover kunnen praten...je houd toch altijd dat je beiden dingen moet toegeven en aanpassen..maar moet van beide kanten komen en in echte liefde komt het vast wel goed...
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 19:22
Verwijderd
mijn vriend is vegetariër, ik niet. hij vindt het niet erg dat ik vlees eet, hoewel ik de laatste zeven maanden toch heel erg weinig vlees eet. vaak eet ik zelf vegetarisch (bijvoorbeeld in het studentenrestaurant of gewoon op restaurant) omdat we dan van elkaars eten kunnen proeven ook omdat ik vlees niet MIS wanneer ik het NIET eet... zelf vegetariër worden ben ik niet van plan, of toch niet volledig. ik vind het niet erg van geen vlees klaar te maken, maar bijvoorbeeld wanneer we kebab of frietjes gaan halen is 't voor mij "ne gewone met cocktailsaus" of "ne gewone friet en nen hamburger special". zo nu en dan mag hij het me ook niet kwalijk neem dat ik een gerecht kies dat ik gewoon verduiveld lekker vind waar toevallig vlees in zit, als ik daar zin in heb eet ik dat... hij heeft er toch geen last van wanneer ik vlees eet? het komt er dus op neer dat ik meer zonder vlees eet dan met, maar dat ik niet van plan ben 100% vegetariër te worden... ik wil ook niet dat mijn kinderen van kleins af aan geen vlees eten, ik vind dat ze dat zelf moeten beslissen.

voor zover het vlees.

ik ben wel gestopt met roken toen ik mijn vriend leerde kennen (eind december leren kennen, met nieuwjaar gestopt). dat vond ik eigenlijk een logische keuze... ik was dat roken toch zo beu als koude pap... het is duur, ongezond en het stinkt als de pest. een niet-rokend vriendje waar je dol op bent helpt dan wel heel erg als je wil stoppen én het is ook niet bepaald iets waar je als vriend(in) géén last van hebt, want dat heb je wel degelijk... ik zou bijvoorbeeld wel NOOIT binnenshuis roken (of toch niet in m'n eigen huis ), maar de geur en de smaak van die sigaretten, daar heb je als vriend(in) toch last van hoor... verder vind ik het ook asociaal om een film op pauze te zetten om een sigaretje te kunnen gaan roken, na het eten naar buiten te gaan om te roken ipv gezellig na te tafelen, enz enz.
stoppen met roken is trouwens ook niet iets waar ik OOIT spijt van zou krijgen ik ben echt blij dat ik ervan af ben, het was echt een superslechte gewoonte van me...

mja, voor zover mijn bijdrage weer

doei!
xxx

Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 20:24
scarman1
scarman1 is offline
grote carnivoor met zeer veel respect voor de herbivoren.
inderdaad altijd open staan voor de meningen en gevoelens van anderen want op deze wijze is iedereen toch een omnevoor.
hoop dat ik de biologie nog een beetje begrepen heb.
Go kiss a fish want een vegatarische burger smaakt ook prima
Oud 08-08-2004, 20:28
Briseïs
Briseïs is offline
ik heb ooit met mn vegavrindinneke 'afgesproken' dat we eigenlijk niet mochten zoenen met nonvegetariërs
maargoed dat was niet geheel serieus en we hebben ons er ook niet aan gehouden
en ik eet ook geen vlees omdat ik vind dat we geen vlees zouden moeten eten maar meer omdat ik vind dat we er anders mee om moeten gaan

verder ben ik ook ontzettend tegen roken, maargoed als ik iemand echt leuk vind denk ik niet dat ik t alleen daarom tegen zou houden

ik wil wel eimand met een beetje dezelfde principes en politieke gedachtengoed, maar precies hetzelfde hoeft het niet te zijn

edit: argh ik ergerde me aan de enters in mijn stuk

Laatst gewijzigd op 08-08-2004 om 20:31.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 20:44
Luna
Luna is offline
boeiend, het gaat om de boodschap.
Oud 08-08-2004, 20:50
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 08-08-2004 @ 19:05 :
Jij bent een plant?

1 letter verkeerd -_-
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 20:55
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 08-08-2004 @ 18:01 :
Ik denk dat de kans ook niet zo groot is dat je iemand echt leuk gaat vinden als die persoonlijk alles verkondigt waar jij faliekant tegen bent, tenzij je natuurlijk iemand bent die heilig gelooft in liefde op het eerste gezicht.
Dat weet je wel beter
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Nee, ze hoeft niet dezelfde principes te hebben, als ze maar kan accepteren dat ik andere heb.
En over het voorbeeld van TS: Ik ben al jaren vegetariër, mijn man (wat klinkt dat raar ) eet vlees en toch zijn we heel gelukkig samen. Ik zie het probleem niet zo, zolang ik maar geen vlees hoef te eten. (Hoewel ik het toch wel erg vies vind als hij bv. kippenvleugeltjes eet...omdat ik dan ipv gewoon een stukje vlees een lief klein schattig kippetje aan stukken gescheurd zie worden. )
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 08-08-2004 @ 22:02 :
En over het voorbeeld van TS: Ik ben al jaren vegetariër, mijn man (wat klinkt dat raar ) eet vlees en toch zijn we heel gelukkig samen. Ik zie het probleem niet zo, zolang ik maar geen vlees hoef te eten. (Hoewel ik het toch wel erg vies vind als hij bv. kippenvleugeltjes eet...omdat ik dan ipv gewoon een stukje vlees een lief klein schattig kippetje aan stukken gescheurd zie worden. )
Ben je getrouwd, heb ik dat gemist o_O;.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 21:16
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
In mijn ogen moet je elkaar nemen zoals je bent, al kan ik mij ook heel goed voorstellen dat mensen bepaalde opvattingen hebben waarvan zij zeggen dat ze dit ook in hun partner willen herkennen.
Oud 08-08-2004, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 08-08-2004 @ 22:10 :
Ben je getrouwd, heb ik dat gemist o_O;.
Afgelopen woensdag. (Zie topic op DK. )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2004, 21:52
Maarten
Maarten is offline
Het is handig, maar liefde is meer dan elkaars principes overnemen. Juist dat je het respect voor iemand anders principes kan opbrengen is belangrijk denk ik.

Mij boeit het niet, alhoewel als ik een vegetarische vriendin zou hebben ik wel met haar erover praten omdat veel mensen vegetarier zijn om de verkeerde redenen.

Maar als je je er prettiger door voelt is het altijd een goede reden, maar sommige praten zich het prettiger voelen aan met bullshit argumenten maar dat terzijde.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 22:05
WeR
WeR is offline
met een vegetarische zou ik waarschijnlijk niet kunnen leven, gewoon omdat ik dat onzin vindt.

(krijg ik dalijk nog een hele discussie over waarom iemand vegetarier zou willen zijn )

maar dat komt omdat ik op een boerderij woon, waar we vlees eten van onze eigen dieren, dus dan kun je er neit van zeggen dat het ongezond is ofzo, of dat we niet diervriendelijk zijn.
maar ja, iedereen bekijkt dat natuurlijk vanuit zijn eigen positie.
(feit is alleen dat veel mensen een fout beeld hebben over dierhouderij, omdat er op internet filmpjes rondgaan over situaties die niet normaal zijn en hier dus ook niet voor zouden komen)
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 22:08
Verwijderd
Citaat:
WeR schreef op 08-08-2004 @ 23:05 :
maar dat komt omdat ik op een boerderij woon, waar we vlees eten van onze eigen dieren, dus dan kun je er neit van zeggen dat het ongezond is ofzo, of dat we niet diervriendelijk zijn.
maar ja, iedereen bekijkt dat natuurlijk vanuit zijn eigen positie.
(feit is alleen dat veel mensen een fout beeld hebben over dierhouderij, omdat er op internet filmpjes rondgaan over situaties die niet normaal zijn en hier dus ook niet voor zouden komen)
Er kunnen nog meer redenen zijn om vegetariër te worden.
(En dat iets bij jullie niet gebeurd, betekend niet dat het nergens gebeurd. Er zijn zat dierhouderijen waarbij het wel gebeurd.)
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 23:19
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Maarten schreef op 08-08-2004 @ 22:52 :

omdat veel mensen vegetarier zijn om de verkeerde redenen.
Wie ben jij om te zeggen dat het een verkeerde reden is?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 23:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 08-08-2004 @ 21:28 :
ik wil wel eimand met een beetje dezelfde principes en politieke gedachtengoed, maar precies hetzelfde hoeft het niet te zijn
Zo zou ik absoluut nooit iets kunnen of willen hebben met een LPFer/CDAer/VVDer/SGPer/ChristenUnie-mens, omdat dat zó verschrikkelijk veel fundamenteel verschilt met hoe ik over de dingen denk.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 07:21
A Sole Reminder
A Sole Reminder is offline
ik zou het eigenlijk wel vreemd vinden als je in een relatie helemaal geen concessies zou hoeven doen, want dat is imo echt bijna onmogelijk.

Ik zou zelf iig nooit wat kunnen beginnen met iemand die rookt. Ik heb vroeger last van cara gehad en dat is gelukkig over, maar zo'n risico wil ik niet nemen. Als ze het voor me over heeft en ze stopt, dan kan het natuurlijk weer wel.

Verder eet ik nauwelijks vlees (alleen een paar keer als er samen gekookt wordt in mn studentenflat), maar ik heb er geen bezwaar tegen dat mn vriendin vlees eet, maar dat komt denk ik ook wel omdat ik niet 100% vegetarisch ben.

Met een streng gelovig type of iemand die echt hele rechtste gedachtes heeft wordt het voor mij ook moeilijker, want een echt fijne discussie waar je het ook met elkaar eens kunt gaan worden zit er dan totaal niet in en het lijkt mij dat de belevingswerelden te ver uit elkaar liggen.

Volgens mij ben ik dus over het het algemeen wel iemand die redelijk veel principes aand e kant wil zetten, maar van mijn basisprincipes moet je bij mij afblijven, want ik leef hoe ik wil leven en dat hoeft niemand voor mij te veranderen. Op diezelfde manier respecteer ik mn vriendin, want de principes die zij heeft, daar blijf ik ook vanaf.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 10:37
-Melody-
-Melody- is offline
Citaat:
stuivertje schreef op 08-08-2004 @ 18:32 :
Nee, tuurlijk geen principes aan de kant zetten, je kan alleen niet verwachten dat hij/zij dezelfde principes overneemt.
Je moet elkaar gewoon kunnen accepteren in een relatie of het wordt nooit wat.
Beetje aanpassen mag natuurlijk wel, als het uit vrije wil gebeurt.
Oud 09-08-2004, 10:49
Freestyler*
Freestyler* is offline
Principes mogen wel verschillen. Maar dan moet je elkaars principes wel accepteren en er over kunnen praten. Het lijkt me wel lastig als een jongen er een heel andere leefwijze op nahoudt, ivm zijn principes. Of als je door je principes standaard een andere mening over iets hebt dan je partner.
Als ik bijv zou leven met een of ander links-extremistisch georienteerd figuur zal het snel botsen vrees ik.

of zon figuur dat tegen auto's is, dat zou ook niks worden
Oud 09-08-2004, 13:17
Verwijderd
Ik riep altijd dat ik geen vriendin wou die rookte, maar die heb ik nu wel, damn die verliefdheid.

Maar met bijvoorbeeld een zwaar gelovig iemand zou ik geen relatie kunnen hebben. Dat zou echt botsen omdat we dan over teveel dingen anders zullen denken,
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 13:23
Luna
Luna is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 09-08-2004 @ 14:17 :
Ik riep altijd dat ik geen vriendin wou die rookte, maar die heb ik nu wel, damn die verliefdheid.
idd, dat bedoel ik nou. Als je vreliefd bent is het moeilijker om vast te houden aan je principes denk ik.
Ik vind ook wel dat je inderdaad de mening/principes van een ander kunt respecteren. Maar dan alleen als de ander ook respect toont voor de jouwe.
Dus in mijn geval heb ik liever niet dat mn toekomstig vriendje uitgebreid een biefstukje aan flarden scheurt in mijn bijzijn.
Oud 09-08-2004, 19:01
Wammus
Wammus is offline
Wat betreft dat vlees : ik heb er geen probleem mee als je vegetarisch bent, maar maak er ook geen probleem van dat ik dat niet ben en dus wel een biefstuk of hamburger ofzo bestel/eet waar jij bij bent.

Voor zover het vlees.

Verder vind ik eigenlijk precies hetzelfde. Ik vind een hoop best wat je doet of niet qua geloof en principes. Zolang je maar niet vreemd gaat of er een of andere vreemde obsesie voor wat dan ook op na houd vind ik het al snel best. Maar respecteer dat ook van mij. M'n inmiddels ex was hard tegen drugsgebruik. Ik blow, zei wou dat ik ermee stop en dat was ik uiteindelijk niet bereid te doen. Dat had verder niets te maken met m'n liefde voor haar. Die is er absoluut niet door veranderd!!!!! Het was alleen het feit dat zei wou dat ik ermee stopte en ik dat niet wou. Ook uit principe. Ik wil vrijheid. Kunnen doen wat ik wil. En nee dan bedoel ik niet vreemdgaan want dat doe ik uit principe niet. Maar verder wil ik gewoon een beetje m'n gang gaan en dat kon schijnbaar niet .

Om een lang verhaal nu nog langer te maken, of mischien zinloos, of voor de mensen die hier geen zak van snappen het komt ongeveer hier op neer

Citaat:
Oud 09-08-2004, 20:12
Aurora
Aurora is offline
Ik ben zelf ook vegetarier en mijn vriend is dol op vlees. Ik heb daar geen problemen mee, maar dat komt ook omdat mijn vriend mijn keuze respecteert en het niet belachelijk maakt etc. Ik zou mezelf niet voor hem gaan veranderen en ik vraag dat ook niet van hem, hoewel er natuurlijk grenzen zijn.

Ik heb bijvoorbeeld een enorme hekel aan roken en als hij zou roken zou ik niet willen dat hij dat zou doen waar ik bij was.

Dus.
Oud 09-08-2004, 20:16
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 09-08-2004 @ 00:43 :
Zo zou ik absoluut nooit iets kunnen of willen hebben met een LPFer/CDAer/VVDer/SGPer/ChristenUnie-mens, omdat dat zó verschrikkelijk veel fundamenteel verschilt met hoe ik over de dingen denk.
Ben ik het ook wel mee eens. Ik denk dat dit inderdaad lastig zal worden. Alleen geldt het bij mij voor de volgende partijen:

SP, Groen Links, Christen Unie, SGP
Oud 09-08-2004, 20:17
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 09-08-2004 @ 21:16 :
Ben ik het ook wel mee eens. Ik denk dat dit inderdaad lastig zal worden. Alleen geldt het bij mij voor de volgend partijen:

Al heb ik wel weer goede vrienden die SP stemmen
Oud 09-08-2004, 20:26
Verwijderd
Ik wil me best deels aanpassen, dat zou ik ook van hem/haar wensen als ikr een goeie reden zou geven.
Andere overtuigingen zijn wel te doen, tot op een bepaald punt.
Echt zwart tegenover wit is erg moeilijk (ik heb het gehad).
Geef een voor de hand liggend voorbeeld; Een christelijk persoon met een 'satanist'. Kan nog weleens botsen
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 20:32
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 09-08-2004 @ 21:16 :
Ben ik het ook wel mee eens. Ik denk dat dit inderdaad lastig zal worden. Alleen geldt het bij mij voor de volgende partijen:

Wat een rare combinatie van partijen. Politiek links én rechts? Jij houdt van zo'n draaikontenpartijtje als PvdA of D'66?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 20:39
Tiño
Tiño is offline
ik ben zelf al ruim 10jaar vegetarisch en al mn vriendinnetjes aten wel altijd vlees, zelf nooit aan meegedaan, wel altijd over gehad hoezo ik geen vlees eet,wat ik daar fout aan vind,maar dat is mijn eigen keuze en die ga ik niet aan hun opleggen.
Wat wel vervelend was was dat ooit een vriendin altijd ging zoenen als ze net veel vlees op had, rare gewoonte,maarja ook dat heb ik overleefd...
Oud 09-08-2004, 20:43
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 09-08-2004 @ 21:32 :
Wat een rare combinatie van partijen. Politiek links én rechts? Jij houdt van zo'n draaikontenpartijtje als PvdA of D'66?
Nou PvdA heb ik als partij ook een hekel aan, en D'66 vind ik verschrikkelijke draaikonten. Tja, als ik had mogen stemmen vorig jaar had ik VVD gestemd, maar zo rechts ben ik eigenlijk in een aantal opzichten weer niet. Dus tja, linkervleugel van de VVD? Of rechts van het midden? Die vriend van mij die SP stemt kan mij niet goed plaatsen, want hij vind dat ik soms ook weer linkse opvattingen heb
Oud 09-08-2004, 20:44
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 09-08-2004 @ 21:43 :
Nou PvdA heb ik als partij ook een hekel aan, en D'66 vind ik verschrikkelijke draaikonten. Tja, als ik had mogen stemmen vorig jaar had ik VVD gestemd, maar zo rechts ben ik eigenlijk in een aantal opzichten weer niet. Dus tja, linkervleugel van de VVD? Of rechts van het midden? Die vriend van mij die SP stemt kan mij niet goed plaatsen, want hij vind dat ik soms ook weer linkse opvattingen heb
OMG wat offtopic
Oud 09-08-2004, 20:51
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 09-08-2004 @ 21:32 :

hmmm jou lijstje was ook niet je van het
Oud 09-08-2004, 20:56
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
Tiño schreef op 09-08-2004 @ 21:51 :
Ruik ik oorlog?
Oud 09-08-2004, 21:10
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Tiño schreef op 09-08-2004 @ 21:51 :
Je kan van SP en GroenLinks zeggen wat je wilt, maar ze veranderen tenminste niét elke week van mening en blijven achter hun standpunten staan.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 21:15
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 09-08-2004 @ 22:10 :
Je kan van SP en GroenLinks zeggen wat je wilt, maar ze veranderen tenminste niét elke week van mening en blijven achter hun standpunten staan.
Geldt met name voor de SP vind ik, maar we gaan offtopic
Oud 09-08-2004, 21:23
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 09-08-2004 @ 22:15 :
Geldt met name voor de SP vind ik, maar we gaan offtopic
Jóh.
Oud 09-08-2004, 21:30
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat: