Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2012, 21:32
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Ik ben slecht geweest.
En het ergste van al is dat ik me niet echt schuldig voel.

Het begon allemaal midden juli ergens toen we met onze jeugdbeweging (chiro) op kamp gingen. Veel goeie vrienden en vriendinnen gingen mee, maar één iemand in het bijzonder. Onze jeugdbeweging houdt van avondlijke feestjes en dan wordt er ook genoeg gedronken, zeg maar. Dus die ene jongen, met wie ik al jaren bevriend ben en met wie ik ook op school zit, pakte me op één van die avonden vast en wilde graag met me praten, beiden redelijk aangeschoten.
Hij vertelde me dat hij al heel lang zin had om me te kussen, en dat gevoel had ik ook bij hem, maar het probleem is dat ik niet echt het type ben dat de eerste de beste jongen kust op elk feestje. Dus ik denk, ben niet zeker, dat er misschien ook gevoelens bij waren.
Want na uren gepraat te hebben, hadden we uiteindelijk gekust, en dat was heel leuk

We bleven na de kus hetzelfde contact hebben als voor de kus, iets gaan doen met vrienden (geen enkele derde mocht het te weten komen) op Facebook chatten, sms'en...
Maar een paar dagen geleden was er in onze stad iets te doen en toen hadden we, in het bijzijn van anderen (tegen onze principes, maar goed) opnieuw gekust, deze keer weer behoorlijk aangeschoten.
Nu blijven we elkaar zeggen dat we het nog willen, omdat het gewoon zo leuk is.

Ik weet trouwens niet of het liefde is, of gewoon lust, of een heel intieme vriendschap.
We zijn het er allebei over eens dat er een soort chemie tussen ons is, en dat al jaren, maar niet per se vrienden. Ach ja, liefde is een illusie, nietwaar?

Nu had hij me onlangs gevraagd of ik zin had om een film bij hem te komen kijken, maar ik twijfel, want er is iets heel belangrijks wat ik vergeten ben te vertellen.
- Deze jongeman heeft al heel lang een relatie met een vriendin van mij -
En zij weet dit allemaal niet.

Wat moet ik doen?
Ik zie hem redelijk regelmatig, en ik denk vaak aan hem, aan onze kussen en hoe leuk deze waren. Ik heb hem altijd al graag gezien, als goeie vriend, maar ik zie hem nu wel een beetje liever, en hij heeft dit gevoel omgekeerd ook.
Een vriendin van mij gaf advies dat deze jongen een keuze moet maken tussen mij en zijn huidige vriendin, maar ik wil hun geluk niet verpesten. Ik wil geen relatie met hem.
Ik weet eigenlijk niet wat ik wil.
Ik wil hem, maar aan de kant ook niet helemaal.

Snappen jullie mij?
Ik loop voorbije weken helemaal verward rond.
Ik mis hem ook vaak.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2012, 21:41
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Als je geen relatie met hem wil moet je ook niet met hem gaan zoenen. Dat hij zo stom is om vreemd te gaan wil niet zeggen dat jij dan maar gewoon met hem moet spelen.
Of toegeven dat je verliefd op hem bent en dan alsnog niet meer met hem zoenen zolang hij nog een vriendinnetje heeft. Dat is niet eerlijk tegenover zijn vriendin, en ook niet van hem tegenover jou want hij eet dan lekker van 2 walletjes. Als hij allebei kan krijgen dan motiveert dat ook niet echt om iets te veranderen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 14-08-2012, 22:04
luna-23
luna-23 is offline
je gaat toch niet zoenen met de vriend van een vriendin van je? dat vind ik eigenlijk echt niet kunnen als een vriendin dat van mij zou doen (niet dat ik nu een vriendje heb maar als) hoef ik haar niet meer als vriendin hoor.

verder zou ik zeggen niet meer zoenen en gewoon doen alsof er nooit iets is gebeurd, en vertel hem dat je het niet meer wil
Met citaat reageren
Oud 14-08-2012, 22:09
Verwijderd
Hou maar op met dat meisje een vriendin te noemen want dat is ze dus duidelijk niet. Je hebt duidelijk schijt aan dat meisje dus waarom doe je of het vriendin van je is? Als je wil scharrelen met een kerel die bezet is moet je dat natuurlijk gewoon doen. Het komt vroeg of laat wel uit en dan mag je met zijn boze vriendin dealen. Je profileert jezelf ook wel als een achterbaks persoon althans dat zie ik als buitenstaander zo.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2012, 04:19
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Om heel eerlijk te zijn hoop ik dat die jongen het uitmaakt met dat meisje, en dat ze daarna tegen jou zegt dat je haar met rust moet laten, want ze heeft helemaal niets aan jullie. Ze heeft een vriend die lekker vreemd gaat en een "vriendin" die het niet uitmaakt hoe kut zij zich voelt.

Je wilt hem, maar toch eigenlijk niet? Je wilt hun geluk niet verpesten? Ja, daar had je aan moeten denken voordat je dit deed.

Vertel die jongen alsjeblieft dat hij zijn vriendin moet dumpen, want die heeft niets aan zo'n vriend, en daarna kunnen jullie lekker uitvogelen wat jullie met elkaar willen,
Met citaat reageren
Oud 15-08-2012, 10:51
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Om heel eerlijk te zijn hoop ik dat die jongen het uitmaakt met dat meisje, en dat ze daarna tegen jou zegt dat je haar met rust moet laten, want ze heeft helemaal niets aan jullie. Ze heeft een vriend die lekker vreemd gaat en een "vriendin" die het niet uitmaakt hoe kut zij zich voelt.

Je wilt hem, maar toch eigenlijk niet? Je wilt hun geluk niet verpesten? Ja, daar had je aan moeten denken voordat je dit deed.

Vertel die jongen alsjeblieft dat hij zijn vriendin moet dumpen, want die heeft niets aan zo'n vriend, en daarna kunnen jullie lekker uitvogelen wat jullie met elkaar willen,
Dit

of de optie: hem uit laten maken met die ander, en dan verder gaan met jullie avontuurtje. Maar ik denk dat je vriendin dan wel exit is.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2012, 11:36
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ik denk dat die vriendin sowieso wel exit is. Of nou ja, als een vriendin van mij zoiets zou flikken zou het meteen mijn vriendin niet meer zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2012, 11:53
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dat is niet zo handig. Hun geluk niet willen verpesten is het nu al te laat voor. Die jongen gaat vreemd met jou en dan is zijn relatie met z'n vriendin al meteen zo goed als waardeloos en kunnen ze het beter uitmaken. Of hij niet erover blijven liegen en niets meer met jou doen maar dat is ook niet echt ideaal. Ik weet niet hoe je erbij komt een vriendin van je zoiets aan te doen en ik zou het niet onlogisch vinden als ze jou absoluut niet meer moet hierna. Ik vind sowieso dat je hier niet mee door moet gaan tot iedereen die erbij betrokken is weet wat er gaande is, dus die vriendin weet wat jij doet en wat haar vriend doet. Als ze hem nog een kans zou willen geven moet je je er helemaal buiten houden.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ex terugnemen na vreemdgaan
Huppeldepups
9 10-07-2012 19:47
Seksualiteit cyber-sex
Lolita
50 01-11-2004 13:54
Liefde & Relatie help me please
Roffachick
34 21-01-2003 19:36
Liefde & Relatie Is dit vreemdgaan....
one12
4 09-04-2002 10:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01.