![]() |
|
Tja, tis niet gezond denk ik...
K heb wel eens ergens gelezen dat je, als je je hele leven elke dag lippenstift opdoet, op je 80ste (ofzo) 2 kilo lipstift heb opgegeten. Maar das dan niet in 1 keer zo'n grote hoeveelheid... neej, k zou toch ff aan een dokter vragen. wat voor ingredienten zaten er in die lipgloss eigenlijk?
||
Citaat:
Hij heeft nergens last van, tot nu toe...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Neej, even serieus, normaal gesproken word dat spul wel goed getest, zodat je er wel flink wat van op kan eten voordat er iets ernstigs aan de hand is. (voor erg ijdele mensen, die een potje per dag op hun lippen smeren (bestaan echt!)) Ik denk niet dat je je er al te veel zorgen over moet maken. Ik heb het spul ook wel eens gebruikt, (met van die stikkertjes op het (schroef) dopje toch?) en volgens mij is het eigenlijk een beetje bedoelt voor kinderen van een jaar of 6-7. En die doen soms onverwachtte dingen... Als ie erg ziek word even een dokter bellen...
|
ik ehb ooit es beetjuh geproefd e.d........maar wrom gebruiken vrouwen het? zodat hun lippen er beter uit ziet? kvinent trouwens een ranzig goedje wat je dan op je lippen smeert
||
Citaat:
![]() Maar hij heeft nog nergens last van gekregen, zal wel goed zijn dan ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Winkelen: wat neem je mee en wat trek je aan? thecatempire | 54 | 23-10-2004 15:47 |