Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2004, 13:59
NoemMijMaarZo
NoemMijMaarZo is offline
me vriendin en ik zijn al ruim 2 jaar bij elkaar.
we zijn af en toe best wel klef, en vinden dit beide niet erg hoor
we sporten allebei waardoor we ook veel moeten trainen, gemiddeld drie keer per weer (op dezelfde dagen)

over een tijdje beginnen de scholen weer, ik ga studeren in leiden en zij gaat naar utrecht, waar wij wonen is utrecht toch wel een stuk reizen.
sinds gister weet ik ook mijn lesrooster. wat een k*t rooster is dat zeg.
maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag zit ik tot 5 uur!!!
ik begin wel om 1 uur maarja ik ken dat, dat word dus lekker uitslapen en dan pas naar school gaan.
voor school doe je dus vrij weinig.

nu ben ik bang dat me vriendin en ik elkaar veel minder gaan zien aankomend jaar.
omdat ik de hele middag op schoo lzit en de avonden moeten we meestal trainen.

hebben meerdere mensen dit en kan je er iets aandoen waardoor je toch elkaar lekker vaak kan zien?
het moet natuurlijk wel zo leuk blijven als we het nu hebben.

ik weet dat sommige mensen nu denken van "een paar dagen zonder je vriendin is toch ook lekker"

maar elke relatie is anders...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2004, 14:03
Luna
Luna is offline
ja ik heb het gezien bij vrienden van me. Ze zien elkaar minder maar het is in hun relatie helemaal geen punt. Je moet toch wat over hebben voor je studie, dat is wel iets waar jij voor gekozen hebt en je dus blijkbaar graag wilt. Je vriendin zal dat maar moeten accepteren. Dat je elkaar minder gaat zien veranderd toch verder niets aan jullie gevoel voor elkaar..?
Oud 12-08-2004, 14:06
NoemMijMaarZo
NoemMijMaarZo is offline
thanks luna! je hebt wel een goed punt ja
het is alleen klote omdat we het allebei dan zo druk krijgen, we elkaar een stuk minder zien dan nu.

misschien valt het harstikke mee hoor, maar als ik mijn lesrooster , mijn trainingrooster van me sport..en alles van haar zie....dan blijft er toch weinig tijd over voor ons samen.

misschien ben ik wel te voorbarig maar zijn er mogelijkheden waardoor we elkaar vaker kunnen zien
we hebben samen al bedacht dat we samen gaan studeren bijv. op de dag dat we vrij zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 14:09
Verwijderd
Met alle respect, maar ik ben blij dat niet alle relaties zo zijn. Op je twintigste al zo aan iemand vastgeplakt zitten, gatver. Maar goed, jij zult vast heel gelukkig zijn. Je kunt idd gewoon samen gaan studeren. Spreek de ene week in haar stad af en de andere week in jouw stad, ga samen wat drinken en duik dan de bieb in.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 14:11
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
NoemMijMaarZo schreef op 12-08-2004 @ 15:06 :
thanks luna! je hebt wel een goed punt ja
het is alleen klote omdat we het allebei dan zo druk krijgen, we elkaar een stuk minder zien dan nu.

misschien valt het harstikke mee hoor, maar als ik mijn lesrooster , mijn trainingrooster van me sport..en alles van haar zie....dan blijft er toch weinig tijd over voor ons samen.

misschien ben ik wel te voorbarig maar zijn er mogelijkheden waardoor we elkaar vaker kunnen zien
we hebben samen al bedacht dat we samen gaan studeren bijv. op de dag dat we vrij zijn.
gaat er dan wel veel van studeren in huis komen ?
Oud 12-08-2004, 15:20
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-08-2004 @ 15:09 :
Met alle respect, maar ik ben blij dat niet alle relaties zo zijn. Op je twintigste al zo aan iemand vastgeplakt zitten, gatver. Maar goed, jij zult vast heel gelukkig zijn. Je kunt idd gewoon samen gaan studeren. Spreek de ene week in haar stad af en de andere week in jouw stad, ga samen wat drinken en duik dan de bieb in.
Oud 12-08-2004, 15:34
computer
computer is offline
hm.. mijn vriend studeert ook.. en we zien elkaar (als het geen vakantie is) alleen in het weekend. en er vast best mee te leven

Denk dat je je niet teveel druk moet maken en gewoon moet zien hoe het loopt?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 15:55
Loesje
Loesje is offline
komt vast wel goed.

Je moet het gewoon aankijken en schipperen tussen wanneer jullie samen zijn of wanneer niet.

Eerst rustig met je studie beginnen en die tijd voor je vriendin komt vanzelf wel. En als het niet loopt dan loopt het niet...
Oud 12-08-2004, 16:34
Verwijderd
Ja kaerel, jullie zullen elkaar minder gaan zien.

Jammer dan.

Offtopic: Ik zit vrijwel iedere dag van 9 tot 5 op de uni, dus niet zeuren als je van 1 tot 5 daar zit.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 16:36
woezel
woezel is offline
ik ben iedere dag van 8 tot 4 of wel van 8 tot 5 op school en mn vriend studeert ook al verder
dus! zien elkaar ook ialleen in het weekend
Oud 12-08-2004, 16:43
snoopy
snoopy is offline
kun jij niet bij haar slapen oid?
Oud 12-08-2004, 18:01
NoemMijMaarZo
NoemMijMaarZo is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-08-2004 @ 17:34 :
Ja kaerel, jullie zullen elkaar minder gaan zien.

Jammer dan.

Offtopic: Ik zit vrijwel iedere dag van 9 tot 5 op de uni, dus niet zeuren als je van 1 tot 5 daar zit.
jij hebt zeker geen vriendin?
omdat je zo reageerd

maargoed..bedankt voor het reageren..zeker de meiden..
goede info gegeven dank je...
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 18:46
Verwijderd
Citaat:
NoemMijMaarZo schreef op 12-08-2004 @ 19:01 :
jij hebt zeker geen vriendin?
omdat je zo reageert
Jawel.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 19:01
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
NoemMijMaarZo schreef op 12-08-2004 @ 14:59 :
me vriendin en ik zijn al ruim 2 jaar bij elkaar.
we zijn af en toe best wel klef, en vinden dit beide niet erg hoor
we sporten allebei waardoor we ook veel moeten trainen, gemiddeld drie keer per weer (op dezelfde dagen)

over een tijdje beginnen de scholen weer, ik ga studeren in leiden en zij gaat naar utrecht, waar wij wonen is utrecht toch wel een stuk reizen.
sinds gister weet ik ook mijn lesrooster. wat een k*t rooster is dat zeg.
maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag zit ik tot 5 uur!!!
ik begin wel om 1 uur maarja ik ken dat, dat word dus lekker uitslapen en dan pas naar school gaan.
voor school doe je dus vrij weinig.

nu ben ik bang dat me vriendin en ik elkaar veel minder gaan zien aankomend jaar.
omdat ik de hele middag op schoo lzit en de avonden moeten we meestal trainen.

hebben meerdere mensen dit en kan je er iets aandoen waardoor je toch elkaar lekker vaak kan zien?
het moet natuurlijk wel zo leuk blijven als we het nu hebben.

ik weet dat sommige mensen nu denken van "een paar dagen zonder je vriendin is toch ook lekker"

maar elke relatie is anders...
nah het lijkt nu onoverkomelijk, maar het went echt snel...dus je moet gewoon proberen zoveel mogelijk je roosters (niet alleen van school, maar gewoon met alle dingen die je moet/wil doen) op elkaar afstemmen. maar je zal elkaar wellicht vaak een paar dagen niet zien. maar echt, dat went; het is niet zo erg als dat je nu denkt.
Oud 12-08-2004, 20:14
Verwijderd
Mijn vriend studeert in Enschede, ik in Groningen, van deur tot deur is het een kleine drie uur reizen. Op zich had dat ook best doordeweeks elke week wel gekund, maar dat had dan nogal veel tijd gekost. Dus nouja, dan zien we elkaar meestal alleen in de weekends. Wen je vanzelf aan.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 20:37
MieX
MieX is offline
Ik studeer ook in Utrecht en dat is voor mij toch ook 1-1.5 uur reizen. Aan het begin van dit jaar liep mn vriend stage (= elke dag 8.00-16.30), daarbij ben ik ook 3 avonden per week bezig met andere dingen en daar hadden we allebei geen moeite mee. In het begin merk je wel dat je elkaar wat minder ziet, maar dat went vanzelf.
Oud 12-08-2004, 22:15
Luna
Luna is offline
Citaat:
Sarah schreef op 12-08-2004 @ 21:14 :
Wen je vanzelf aan.
precies, het is maar net wat je gewend bent. Als je elkaar vanaf het begin maar 1 keer in de week had gezien was het ook geen punt geweest.
Oud 13-08-2004, 09:20
gizmo
gizmo is offline
Ik zie mijn vriend ook alleen maar in de weekenden. Ik studeer in Maastricht en zit daar op kamers. Hij studeert ook maar woont thuis maar is nogal druk omdat hij stages had en dadelijk gaat afstuderen. Ik moet zeggen, het went idd heel erg gauw en vind het nu ook niet meer zo erg. Zo kijk je heel erg naar de weekenden uit en ishet ook leuk
Oud 14-08-2004, 12:06
NoemMijMaarZo
NoemMijMaarZo is offline
dank julle wel jongens..(en meisjes natuurlijk)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten