Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik schreef toch: zoek dan een andere groep mensen op?
||
Citaat:
Ik ben toen zo erg doorgeflipt dat ik met glazen heb staan smijten. Die persoon die telkens over mij zat te klikken rende angstig weg en gelijk kwam er leiding. Ik was zeer ernstig in de war. Ze hadden me tot dingen gedreven, die ik nog nooit had gedaan. Toen ik mijn psych smste kwam ze gelijk naar me toe. Ik kon niet eens privé een gesprek met haar hebben. Telkens zat die leiding er met hun neuzen boven op. Ze wilden zelfs dat ik een ibs (gedwongen opname) kreeg en zaten daarom telkens te klagen bij mijn psych, maar die had allang mij beloofd om dat niet te doen. Wel werd ik die avond nog opgenomen, meer omdat ik het huis uitgezet werd en anders moest ik naar het Leger des Heils. In de kliniek kon ik ook niet tot rust komen. Telkens dacht ik dat de leiding elk moment langs kon komen om me te controleren. Ik vertrouwde niemand meer. Ik ben toen ook weggelopen en naar mn vriend gegaan. Daarna mocht ik met ontslag, omdat de kliniek zelf ook wel inzag, dat het probleem niet bij mij lag. Ze kenden mij al 4 jaar, dus ze wisten heus wel hoe ik was. Die week daarna mocht ik eindelijk weer thuis wonen en toen is mijn moeder ook ernstig kwaad geworden op die leiding. Ze zit zelf ook in dezelfde soort zorg en haar woorden waren: "De dingen die daar gebeuren kunnen gewoon niet!" Najah, daar heb ik nog een aantal open wonden van over gehouden en enorm veel littekens. In plaats dat ik vooruit zou gaan ben ik weer een stuk achteruit gegaan. Ik heb mezelf zelfs een keer losgerukt uit de armen van mijn psych en een druk kruispunt overgestoken zonder te kijken. Het boeide me gewoon niet meer. Mijn psych wilde me niet gedwongen op laten nemen, omdat ik niet de persoon was die mij tot dit gedrag dwong, maar de mensen van de leefgroep. De leefgroep loopt mij nu van al hun eigen fouten te beschuldigen. Ze hebben enorm gefaalt en daar krijg ik de schuld van. Gelukkig woon ik nu gewoon weer thuis en gata alles veel en veel beter, maar ja...de wonden en littekens zullen er nog wel even zijn.
||
Citaat:
Ja ik ken het wel, vaak, kan alleen de reden nog niet vinden ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Mezelf verloren / "normaal" zijn in gezelschap vs. eenzaam "mezelf zijn" herby | 9 | 06-12-2006 15:27 | |
Liefde & Relatie |
ik wil me laten omwikkelen in liefde, alleen maar liefde, alsjeblieft. vertrouwen | 9 | 14-05-2006 15:52 | |
Psychologie |
Oude mensen Verwijderd | 19 | 04-06-2005 13:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Gezelschap, zo licht als een veertje. Ieke | 0 | 08-11-2004 22:22 | |
Verhalen & Gedichten |
ik wil erbij horen, maar t lukt niet. HelpMePlease | 13 | 07-07-2003 19:21 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |