Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2004, 00:19
Verwijderd
mijn dvd/cdrom speler van mijn computer doet het nauwelijks, hij maakt hetzelfde geluid als wanneer je een lege cd in een cd speler stopt in combinatie met proppen papier, een beetje rammelend/rommelend geluid.
hij herkent de cdroms niet of hij speelt ze niet af, en dit is sinds vandaag.
kan dit door de warmte komen? weet iemand hier een oplossing voor?
Advertentie
Oud 09-08-2004, 16:24
Marcus
Marcus is offline
Die heeft de geest gegeven, heb ik tot nu toe al 2x gehad, godzijdank wel binnen het jaar dus kosteloos een nieuwe
Oud 09-08-2004, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Dj Mark schreef op 09-08-2004 @ 17:24 :
Die heeft de geest gegeven, heb ik tot nu toe al 2x gehad, godzijdank wel binnen het jaar dus kosteloos een nieuwe
hoe de fck kan ie nu al kapot zijn

edit: hij word morgenochtend gemaakt

Laatst gewijzigd op 09-08-2004 om 16:58.
Oud 10-08-2004, 02:28
Marcus
Marcus is offline
Citaat:
koekjes schreef op 09-08-2004 @ 17:24 :
hoe de fck kan ie nu al kapot zijn

edit: hij word morgenochtend gemaakt
Ja dat vraag ik mij ook nog steeds af, ik heb 1 van die 2 cd-rom spelers vaak gebruikt, elke dag minimaal een stuk of 30 cd-rom's erin gehad, maar die andere heb ik zeer weinig gebruikt, allebei gingen ze maar 11 maand mee ongeveer.

Hebben ze hem terug gestuurd naar de fabriek of hebben ze je kosteloos een andere meegegeven?
Oud 10-08-2004, 14:56
phoxetis
phoxetis is offline
Sja, met een prop papier in je la kan ik me voorstellen dat-ie de geest geeft

Volgens mij is het een kwestie van stof, en een kwestie van afstellen. Het eerste kun je wat aan doen (vochtige tissue over de lens heen halen en zorgen dat er niks achterblijft), de tweede kun je maar beter niet aan gaan beginnen.

Ik heb een CD-I speler uit '92, die loopt nog perfect, andere drives geven soms na een maand al de geest.
Oud 11-08-2004, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Dj Mark schreef op 10-08-2004 @ 03:28 :
Ja dat vraag ik mij ook nog steeds af, ik heb 1 van die 2 cd-rom spelers vaak gebruikt, elke dag minimaal een stuk of 30 cd-rom's erin gehad, maar die andere heb ik zeer weinig gebruikt, allebei gingen ze maar 11 maand mee ongeveer.

Hebben ze hem terug gestuurd naar de fabriek of hebben ze je kosteloos een andere meegegeven?
ik heb hem weggebracht naar de winkel en ze gingen erna kijken... ik hoor nog wel wat ermee gebeurt...maar nou zit ik dus zonder pc

en @ phoxetis: dr zit geen prop in maar ik ga m niet openmaken om hem schoon te maken, dat vertrouwd mn ma me neit toe, ze is bang dat ik mijn pc sloop...
Oud 11-08-2004, 17:04
Marcus
Marcus is offline
Citaat:
koekjes schreef op 11-08-2004 @ 17:54 :
ik heb hem weggebracht naar de winkel en ze gingen erna kijken... ik hoor nog wel wat ermee gebeurt...maar nou zit ik dus zonder pc
Je had ook de kast even los kunnen schroeven, cd-rom eruit draaien, kabels los en dan de kap er weer los op zetten. Daarna met de cd-rom speler terug naar de winkel, als het nog binnen de garantietermijn valt, geven ze je meestal kosteloos een nieuwe mee. Of ze houden hem achter en je krijgt hem terug als ie gerepareerd is.
Oud 13-08-2004, 15:02
phoxetis
phoxetis is offline
DVD-ROMs repareren ze al heel lang niet meer hoor, die gaan bij de achterdeur van de winkel in de grijze container hè
Oud 13-08-2004, 15:30
Verwijderd
nah t is al gefixt, zat een hoop stof in volgens die gast...
en mijn moeder laat mij mijn comp. niet uitelkaar schroeven want ze vind dat ik dat niet kan, al heb ik t al tig keren gedaan
Oud 13-08-2004, 15:46
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Volgens Occam's scheermes betekent dit dat je moeder gewoon een domme koe is.
Oud 13-08-2004, 15:47
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 13-08-2004 @ 16:46 :
Volgens Occam's scheermes betekent dit dat je moeder gewoon een domme koe is.

..|.. ..|..
Oud 13-08-2004, 22:10
Enlightenment
Enlightenment is offline
Sjimmie owns you.

Regels voor berichten