Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je het zo zou doen moet je denk ik niet een al te dom type neerzetten, want dan verdwijn je misschien nogal gauw naar de achtergrond. Mensen die afstandelijk zijn en dom maken denk ik weinig indruk. Als je af en toe echt tactvolle, gemene opmerkingen maakt ben je een veel grotere trut. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En whateverrr, ik quote alleen maar ![]() Grim |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() I'm busy, you're ugly, have a nice day! is ook zoiets ![]() Aléantheriël |
![]() |
|
arro blik
denken dat je beter bent als iedereen denken dat je geweldig knap bent iedereen anders lelijk vinden (a la: u-g-l-y you ain't got no alibi, you're ugly.. yeah yeah.. you're ugly)
|
![]() |
|
kijk kinderseries zoals lizzy maguire (of hoe je het ook schrijft
![]() In dat soort serie's zitten altijd van die trutjes die zich verheven voelen boven de rest. Misschien kun je daar wat uithalen, dat overdrijven, en dan heb je je toneel personage misschien? Combinatie van trutjes uit meerdere series? Misschien kun je zelfs wel cartoons gebruiken ![]() Of films zoals Confessions of a Teenage Dramaqueen (zit ook zon trutje in), allerlei van die highschoolteenmovies wel eigenlijk ![]() ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hoe schrijf ik nou in godsnaam een leuk nummer?2 DeadNation | 11 | 08-10-2003 09:19 |