Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2003, 22:55
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 07-10-2003 @ 20:16:
ik had iets te zeggen, en daarom zei ik het ook.

ik zeg alleen, zóveel mensen houden zich bezig met het proberen van liedjes schrijven dat de liedjes die ze schrijven gewoon vreselijk kut zijn als eindresultaat. dan denk ik : als het niet zomaar komt, als je de creativiteit er niet voor hebt en het niet jouw ding is, zoek dan een andere hobbie!!
dit was geen attack naar krummeltje, weet niet wie het is dus zou haar niet aanvallen ofzo. als dat zo overkwam, sorry. het was gewoon een opmerking na de talloze topics zoals deze die voorbijkomen
Fuckin bullshit. Muziek is iets heel persoonlijks. Je doet t voor jezelf. Niet om door fuckin onwetende trutjes, zoals jij, te laten beoordelen. Puur voor jezelf.
Oud 07-10-2003, 22:56
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 07-10-2003 @ 23:55:
Fuckin bullshit. Muziek is iets heel persoonlijks. Je doet t voor jezelf. Niet om door fuckin onwetende trutjes, zoals jij, te laten beoordelen. Puur voor jezelf.
Hmmm, jouw reactie is al bijna een rap nummer aan de hoevelheid fuck en gescheld te zien.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 22:59
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 07-10-2003 @ 23:56:
Hmmm, jouw reactie is al bijna een rap nummer aan de hoevelheid fuck en gescheld te zien.
2x fuck. Mijn god..... Nog niet uitgejankt dude? Doe OLC in je discman, partijprogramma van de lpf in de hand, zakje prozac in de tas en bezoek t riagg eens. Tis maar een suggestie.
Oud 07-10-2003, 23:05
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 07-10-2003 @ 23:59:
2x fuck. Mijn god..... Nog niet uitgejankt dude? Doe OLC in je discman, partijprogramma van de lpf in de hand, zakje prozac in de tas en bezoek t riagg eens. Tis maar een suggestie.
Gnagna, je kan het neit laten he? Zodra iemand iets tegen je zegt of ene andere mening heeft, dan moet en zal je schelden.
Wat voel ik me toch volwassen afentoe....

Even for the record:

Kan je gewoon neit inhoudelijk op dingen reageren, kan je echt alleen maar schelden? Nee, k lees zo nu en dan dat je eht wel kan, maar je doet het gewoon neit ofzo?

Net als dat ik ook gewoon kan reageren, maar k vind eht veel te leuk om jou te stangen
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 23:12
konflict
konflict is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 08-10-2003 @ 00:05:
Gnagna, je kan het neit laten he? Zodra iemand iets tegen je zegt of ene andere mening heeft, dan moet en zal je schelden.
Wat voel ik me toch volwassen afentoe....

Even for the record:

Kan je gewoon neit inhoudelijk op dingen reageren, kan je echt alleen maar schelden? Nee, k lees zo nu en dan dat je eht wel kan, maar je doet het gewoon neit ofzo?

Net als dat ik ook gewoon kan reageren, maar k vind eht veel te leuk om jou te stangen

hij is hier degene die wel inhoudelijk reageerde. als je iedereen met meer inhoud dan jezelf wilt gaan stangen, krijg je 't nog heel druk.

loser.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 23:13
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
konflict schreef op 08-10-2003 @ 00:12:

hij is hier degene die wel inhoudelijk reageerde. als je iedereen met meer inhoud dan jezelf wilt gaan stangen, krijg je 't nog heel druk.

loser.
K denk dat iemand uidschelden niet inhoudelijk reageren is, of wel dan?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 23:25
DeadNation
DeadNation is offline
Gast. Ik weet niet wat jij schelden vind hoor. Raar voor een gast die OLC luistert, maargoed whatever. Veel plezier in je eigen wereldje.
Oud 08-10-2003, 05:50
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 07-10-2003 @ 23:55:
tuurlijk, maar als je echt graag muziek wilt spelen [voor jezelf of wie dan ook] dan ga je niet zeuren over hoe je alleen maar 3 accoorden en 1 riffje weet, dan doe je er iets aan en dan bedoel ik niet een topic openen op het forum. want het is vrij duidelijk dat ze weinig handige tips op het forum krijgt. ik kon vroeger ook voor geen fuck gitaar spelen, en omdat ik het zelf zo graag wou leren heb ik elke dag een uur gespeelt en les gekregen van mn pa en mn broer en meer accoorden geleerd dan de eenvoudige 3. het lijkt gewoon net alsof ze er geen moeite instopt om meer te leren...tja, dan betekent het dat het niet ál te veel voor je betekend. of je nou voor jezelf of voor andere mensen speelt is totaal niet de issue hier

en pruttelpot, stel je niet zo aan met het schelden, het was zo erg nog niet
Oud 08-10-2003, 07:25
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
X Belle X schreef op 08-10-2003 @ 07:13:
hey wereldverbeteraar, waar is je vloeken lucht niet echt op pamflet?

Hij reageerde inhoudelijk op muziekvlinder en als jij dan moet gaan janken omdat er misschien een of twee scheldwoorden instaan..

enne:

Dirty fucking leaches
you must GET OUT
don't use this country
for free HAND OUTS

?
Het waren een aantal regels met als enige bedoeling de ander omlaag te halen

Pure Disgust is een kut nummer
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 07:27
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 08-10-2003 @ 08:25:
Het waren een aantal regels met als enige bedoeling de ander omlaag te halen

Bloedzuigers zijn geen fijne beestjes hoor
ik vind jou ook geen fijn beestje. en er word gescholden, zo is het niet erg?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 08:39
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
X Belle X schreef op 08-10-2003 @ 08:27:
ik vind jou ook geen fijn beestje. en er word gescholden, zo is het niet erg?
Schelden in het algemeen is geen probleem in mijn ogen, publiekelijk iemand voor een ontwetende trut uitmaken wel.

Enne, hoe kan jij nou weten of ik wel of neit een fijn beestje ben?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 09:19
DeadNation
DeadNation is offline
Reageren

Regels voor berichten