Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
gewoon tegen je ouders zeggen dat je het graag wilt omdat je van hem houd en als het dan nie mag dan verzin je gewoon weer een smoesje ofzo
ma veel succes en ik hoop voor je dat het lukt kuzzies ![]()
|
![]() |
bedankt voor de reacties!
heb geprobeerd nog met m'n ouders te praten maar ze zijn echt niet om te krijgen. Ben inderdaad echt 17 (over een maand zelfs 18) maar ze behandelen me af en toe echt nog als een klein kind. Heb nu met een vriendin afgesproken dat we net doen alsof ik bij haar blijf slapen en haar ouders spelen het spelletje wel mee. Ik vindt het wel een beetje kinderachtig om het zo te moeten spelen, maar ja zei behandelen mij ook niet op een volwassen manier. Door alleen maar nee te zeggen en niet eens een goed argument daar voor aan te voeren. Maar bedankt in ieder geval! Nou maar hopen dat ze er niet achter komen! Liefs Roos
|
Wat zijn hun argumenten eigenlijk?
Vaak gaat het om sex. Maak ze dan op een rustige manier duidelijk dat A) jullie al sexueel actief zijn (dat neem ik tenminste aan) en B) dat jullie voorbehoedmiddelen gebruiken. De meeste ouders hebben zoiets van "we moeten onze onschuldige kleine dochter beschermen" en vinden het moeilijk de realiteit onder ogen te zien.
|
![]() |
Fijn dat het in ieder geval geregeld is, ik denk dat 'bij een vriendin' slapen hier inderdaad de beste oplossing is.
Ze moeten alleen goed opletten dat ze zich niet verspreken. Heb je al aan je ouders gevraagd waaROM het niet mag? Als je die punten op een rijtje hebt, kunnen we hier nog even werken aan een zootje tegenargumenten. Iig suc6
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Mensen helpen Verwijderd | 19 | 09-02-2009 01:25 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 11:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 12:54 | |
Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 11:00 | |
Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 08:28 |