Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik denk trouwens dat je een typfoutje heb gemaakt....trots? dat je nog vatbaar ben voor de dingen die je moeder zegt??? juist niet lijkt mij??? Breek me de bek niet open, ik draag alleen maar zwart zwart zwart, en dan zo nu en dan een spijkerbroek....ik heb een beige broek en een witte in mijn kast (maar die witte pas ik niet meer dies van 3 jaar geleden, 2x aangehad).... laatst had ik verjaardag van een vriendin, het was mooi weer enzo dus ik denk ik wil even van dat zwart af....ik kom beneden en weet je wat mijn moeder zegt? 'Ilse dat ziet er niet ui!' dat deed pijn....ik zie er dus niet uit! ![]() ![]() later heb ik die broek bij mijn vriend aangehad en hijvond het een leuke broek, dus die heb ik nu daar liggen....voor mij is het dus heel erg moeilijk om door die zwart te breken...ik vind zwart een mooie kleur hoor, daar niet van, maar ik draag nu al 4 a 5 jaar lang alleen maar zwart en af en toe een kleurtje..maar dat is het afgelopen jaar niet geweest ![]() meisje, probeer net als ik nu ga proberen, gewoon lekker jezelf te zijn, kom wat kilo's aan dan ga ik mijn kleding stijl veranderen, zonder wat aan te trekken wat onze bazige moeders erover te zeggen hebben....!! -xxxx-
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe moet ik nou goed bij haar ouders over komen (of in ieder geval NIET negatief)? Verwijderd | 8 | 10-11-2013 11:12 | |
Psychologie |
Moet ik het vertellen? Of toch niet? Ayanaa. | 21 | 18-05-2010 16:07 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 | |
Liefde & Relatie |
raar verhaal; wat moet ik doen? ~- Anakin -~ | 4 | 29-09-2002 12:42 | |
Liefde & Relatie |
moet ik het haar vertellen...... HelpMePlease | 11 | 23-02-2002 18:37 | |
Liefde & Relatie |
Moet ik het hem uitleggen? groovy | 5 | 22-02-2002 12:05 |