Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2004, 12:05
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
kwam laatst wat tegen.. sliep bij een vriendin.. en die vader die slaapt beneden en die moeder die slaapt boven heel appart ik ben gewent dat mijn pa en ma gewoon bij elkaar in bed liggen... zal het een slecht huwelijk zijn of wat? doen jullie ouders het ook? en heeft dit een reden?

Gegroet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2004, 12:07
Balance
Balance is offline
Mijn ouders slapen gelukkig elke nacht bij elkaar. Ik zou toch sterk aan hun huwelijk gaan twijfelen als ze besloten om gescheiden te slapen.
Oud 02-08-2004, 12:07
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ze slapen elke nacht bij elkaar ja...
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 12:09
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Misschien snurkt de vader wel te veel!
Met citaat reageren
proof of life
proof of life is offline
misschien snurkt een van de twee wel heeeeeel erg...
Verwijderd
Ze slapen wel bij elkaar. Alleen als m'n vader snurkt dan verhuist m'n moeder naar de logeerkamer, omdat ze anders niet kan slapen. Dat heb ik nooit begrepen.. als je steeds weer hetzelfde geluid hoort dan wen je daar toch aan.. Maargoed, ze wordt echt overal wakker van.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 12:10
-Melody-
-Melody- is offline
Nee, eigenlijk nooit..
Mijn vader snurkt keihard en dan kan mijn moeder niet slapen
Vandaar..
hoop ik..
Oud 02-08-2004, 12:10
Briseïs
Briseïs is offline
mijn ouders hebben bij elkaar geslapen, maar sinds een paar weken slaapt mijn vader op zolder. niet omdat ze een slecht huwelijk hebben, maar omdat mijn vader verschrikkelijk snurkt en mn moeder de laatste tijd veel last heeft van hoofdpijn, en dat alleen maar erger wordt als ze slecht slaapt.
Oud 02-08-2004, 12:17
Dzjes
Dzjes is offline
Slapen nog altijd bij elkaar ja..

(ken trouwens wel een koppel met een slecht huwelijk, en zij slapen apart om die reden.. maar bij de meeste koppels zal het wel om het snurken zijn denk ik )
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 12:24
Charlottetje
Charlottetje is offline
Mijn ouders slapen wel gewoon bij elkaar. (wel een eigen matras en dekbed in 2-persoons ombouw, was heel irritant toen ik nog klein was en bij hen in bed kroop )

mijn grootouders sliepen vroeger ook gescheiden op een gegeven moment, maar inderdaad gewoon vanwege het gesnurk van mijn grootvader geloof ik.
Oud 02-08-2004, 12:26
A Sole Reminder
A Sole Reminder is offline
Mijn ouders zijn al veertien jaar gescheiden en ze slapen ook al die tijd niet meer bij elkaar (gelukkig eigenlijk, want het zou vreemd zijn als dat nog wel t geval was)
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 12:28
Verwijderd
Mijn ouders slapen bij elkaar. Mijn schoonouders ook.

Ik ken wel mensen die gescheiden slapen, zoals veel anderen al zeiden, ivm het gesnurk van één van de twee (toevallig in alle gevallen de man ).
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 12:31
Verwijderd
Nee, gelukkig niet. Dat zou wel erg vreemd zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 12:35
Verwijderd
ze slapen gewoon bij elkaar
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 12:41
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-08-2004 @ 13:28 :
Mijn ouders slapen bij elkaar. Mijn schoonouders ook.

Ik ken wel mensen die gescheiden slapen, zoals veel anderen al zeiden, ivm het gesnurk van één van de twee (toevallig in alle gevallen de man ).
volgens mij is dat niet geheel toevallig..
Oud 02-08-2004, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 02-08-2004 @ 13:07 :
Mijn ouders slapen gelukkig elke nacht bij elkaar. Ik zou toch sterk aan hun huwelijk gaan twijfelen als ze besloten om gescheiden te slapen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 12:44
rampenstamper
rampenstamper is offline
Mijn ouders slapen ook apart. Omdat mijn moeder snurkt en de dekens altijd naar zich toe trekt.
(Zegt m'n vader.)
Oud 02-08-2004, 12:47
ProFox
ProFox is offline
kennis van me ma wonen helemaal gescheiden. die hebben hun huis in tweeen gedeelt (dus 2 woonkamers/badkamers/slaapkamers enz) alleen de keuken is gezamelijk. en 's avonds zitten ze ook alle 2 in hun eigen woonkamer. maar hun huwlijk schijnt goed te zijn. ze vinden het alleen lekker om meestal alleen te zijn.

me ouders slapen wel gewoon bij elkaar
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 12:48
Vice
Vice is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 02-08-2004 @ 13:35 :
Oud 02-08-2004, 12:49
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
ProFox schreef op 02-08-2004 @ 13:47 :
kennis van me ma wonen helemaal gescheiden. die hebben hun huis in tweeen gedeelt (dus 2 woonkamers/badkamers/slaapkamers enz) alleen de keuken is gezamelijk. en 's avonds zitten ze ook alle 2 in hun eigen woonkamer. maar hun huwlijk schijnt goed te zijn. ze vinden het alleen lekker om meestal alleen te zijn.
oe ik ken ook 2 mensen die ongeveer zo wonen. die hebben twee woonkamers en twee keukens, maar wel één badkamer en één slaapkamer

is echt een onwijs gaaf huis
Oud 02-08-2004, 12:52
Verwijderd
De ouders van mijn ex sliepen ook gescheiden. Zn moeder sliep altijd beneden op een luchtbed en hij boven. Dat was eerst anders. Op een gegeven moment konden ze niet meer slapen in een bed met elkaar ofzo.. Nu gaan ze scheiden, maar het ligt niet aan dat hoor...
Mijn moeder slaapt wel gewoon met dr vriend op een kamer en seks hebben ze volgens mij ook wel, al wil ik er meer niet over weten en het ook niet horen. Mn moeder snurkt heel erg hard, maar ik slaap er altijd doorheen en haar vriend blijkbaar ook, al willen we haar er wel mee pesten

Laatst gewijzigd op 02-08-2004 om 12:58.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 12:53
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
nou volgends mij is hun huwelijk niet echt zo heel goed! veel ruzie zitten niet bij elkaar savonds op bank ofzo masar altijf gescheiden.. en als die man terug komt van zaken reis wil hij wel eens bij zijn vrouw slapen... de man heeft een goed salaris zal dit het kunnen zijn?

Gegroet
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 12:59
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Balance schreef op 02-08-2004 @ 13:07 :
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 13:02
huppelmeis
huppelmeis is offline
Mijn ouders bijna altijd, mijn moeder heeft heel veel last van hooikoorts dus af en toe niest ze bijna heel de nacht door, dan gaat ze wel ergens anders slapen. Anders kan mijn vader ook niet slapen omdat hij er niet aan kan wennen omdat het niet altijd zo is en hij slaapt nogal licht.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 13:05
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Toen mijn ouders niet meer bij elkaar gingen slapen was het ook snel gedaan met hun huwelijk dus volgens mij is dat geen goed teken tenzij het om snurken ofzo is.
Oud 02-08-2004, 13:08
Verwijderd
Altijd, behalve als één van de twee niet thuis is. Of als ze op verschillende plekken allebei niet thuis zijn.

De moeder van mijn vriend en haar vriend snurken trouwens allebei vrij hard. Dus dan maakt het ook niets uit, wakker worden ze er niet meer van

Laatst gewijzigd op 02-08-2004 om 13:12.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 13:10
Verwijderd
Nee, maar mijn vader is ook overleden (dus dat telt niet echt). Mijn ouders sliepen wel altijd samen. Ken wel mensen waar ze een goed huwelijk hebben, maar waarbij er 1 gewoon te irritant snurkt... Mwah ach... Na de 50 toch geen seks meer toch
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 13:35
leucomelas
leucomelas is offline
mijn ma slaapt altijd beneden op de bank en mijn papa boven in bed... kweet eigenlijk nog steeds de echte reden niet... maar ze vinden elkaar nog wel lief hoor, en soms verdwijnt de een ook naar boven of de ander naar beneden misschien kunnen ze wel niet slapen bij elkaar in bed...
Oud 02-08-2004, 13:48
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Mijn vader heeft een lat relatie maar als hij naar zijn vriendinnetje gaat of zij komt bij ons liggen ze bij elkaar in bed.
Oud 02-08-2004, 13:54
Kuzco
Kuzco is offline
Ja, die slapen bij elkaar. Verder wil ik hier niet te veel over nadenken
Oud 02-08-2004, 14:05
Lotte
Lotte is offline
Mijn ouders slapen apart omdat mijn vader heel erg snurkt. Mijn moeder gebruikt zelfs in bed oordopjes omdat het ze het toch nog hoort. Ze liggen wel voordat ze gaan slapen bij elkaar in bed en dan gaan ze tv kijken en daarna gaat mijn vader naar de logeerkamer.

Ik vind het een beetje raar dat mensen vinden dat apart slapen een slecht huwelijk betekent. Tegenwoordig is scheiden heel normaal en als mensen een slecht huwelijk hebben zouden ze wel scheiden denk ik. Probeer een beetje ruimdenkend te zijn, er bestaan ook LAT-relaties enz., apart slapen hoeft niet meteen apart willen zijn te betekenen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 14:11
Verwijderd
Mijne slapen niet meer bij elkaar, omdat ze niet meer in het zelfde huis wonen
daarvoor sliepen ze ook al tijden niet bijelkaar. Eerst als smoes dat hij zo snurkte, later omdat het niet goed ging tussen hun.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 14:24
Verwijderd
Lekker een jaar gescheiden en ze slapen nog bij elkaar. Echt een goed gescheiden stel
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 14:52
snoopy
snoopy is offline
ehm. nou ja, nu niet meer.
Maar toen m'n vader nog leefde wel.
Oud 02-08-2004, 14:58
rare kwast
rare kwast is offline
ik neem aan van wel ze kunnen niet veel kanten op aangezien alle kamers bezet zijn hier...
Oud 02-08-2004, 15:26
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
mijn ouders slapen op ongeveer 700 meter van elkaar...
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 15:36
Winner
Winner is offline
Ze slapen bij elkaar behalve heel soms als er erge ruzie is. Dan verhuist mijn moeder naar de bank voor een paar nachten. Maar dat is 1 keer per jaar hooguit.
Oud 02-08-2004, 15:42
Verwijderd
Nee, al 10 jaar niet meer.

Mijn vader slaapt in Limburg en mijn moeder in Friesland.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 16:03
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 02-08-2004 @ 13:41 :
volgens mij is dat niet geheel toevallig..
Nee, mannen zijn vaker naarmate ze ouder worden zwaarlijviger en dat bevordert het snurken.
Oud 02-08-2004, 16:55
Verwijderd
Zelden.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 17:02
Loesjuh1984
Loesjuh1984 is offline
mn ouders zijn al 5 jaar gescheiden dus slapen apart
Oud 02-08-2004, 17:04
Verwijderd
Mijn ouders slapen altijd bij elkaar, mijn vader valt wel eens op de bank in slaap maar zodra die weer wakker is gaat hij naar de slaapkamer.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 17:26
Verwijderd
Ja, hoewel mijn moeder er 's morgens vaak uit gaat en in het logeer bed gaat liggen. Mijn vader snurkt ook nogal eens en mijn moeder is een heel lichte slaper, dus ze wordt er continu wakker van.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 17:56
Verwijderd
Ja, ze slapen gewoon bij elkaar. Geloof dat ze geen last van elkaar hebben.

Hoe doen snurkende ouders dat met bijvoorbeeld caravanvakanties?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 18:02
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 02-08-2004 @ 18:56 :
Ja, ze slapen gewoon bij elkaar. Geloof dat ze geen last van elkaar hebben.

Hoe doen snurkende ouders dat met bijvoorbeeld caravanvakanties?
nog leuker: tentvakanties

dan heb je dus niet alleen last van je snurkende vader, maar van nog minstens 15 andere campinggasten

maar mn vader heeft dan wel van die speciale dingen die zn neusgaten openhouden ofzo, dat werkt wel een beetje. die dingen zijn alleen stervensduur dus kan ie ze niet altijd gebruiken
Oud 02-08-2004, 18:15
pyres
pyres is offline
mijn ouders slapen wel bijelkaar
ik hoor ze namelijk altijd
echt ranzig
Oud 02-08-2004, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 02-08-2004 @ 17:03 :
Nee, mannen zijn vaker naarmate ze ouder worden zwaarlijviger en dat bevordert het snurken.
Maar het is niet zo dat vrouwen niet kunnen snurken, dus dat het bij mij in alle gevallen die ik ken de man is. Dat de meerderheid het is, dat wel (vandaar ook de ).
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 18:27
Bravo
Bravo is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 02-08-2004 @ 13:35 :
Oud 02-08-2004, 18:40
miro
miro is offline
tuurlijk...
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 19:23
Verwijderd
Mijn ouders slapen gewoon bij elkaar, en volgens mij hebben ze ook gewoon seks. Mijn schoonouders zijn gescheiden, maar hebben allebei een andere partner waar ze ook gewoon mee slapen. Wat gewoon allemaal
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten