Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Over die opleiding weet ik niet zoveel... ken wel een socioloog: Dr. T. Mooij, van de KUN, in Nijmegen.
Als je daarna aan 't werk wilt, probeer het daar dan eens: ITS, Instituut voor Toegepaste Sociale wetenschappen, onderdeel van de KUN. ![]() Maar goed... zover ben je nog niet... ![]() ![]() Maar ontopic; ik ga dat misschien ook doen, nog niet zeker. ![]() |
![]() |
|
Ik heb me ingeschreven voor bedrijfswetenschappen en sociologie.
Vrij uiteenlopende keuzes, komt beetje door radeloosheid. Ik weet niet wat ik wil. Bedrijfswetenschappen overweeg ik omdat het managen me wel leuk lijkt. Maar aan de andere kant ben ik vorig jaar gestopt met economie aan de VU omdat ik het klote vond. Dus of bedrijfswetenschappen nu zon goede keus is Sociologie heb ik op aanraden van een vriend erbij gekozen. Ik heb er nog niet een goed beeld over maar het fijne aan die studie is dat het zo breed is. Verder lijkt het me ook weer een beetje een wazige studie die vooral word aangedaan door alternatieve/hippie types. Ikzelf ben vrij No-nonsens en heb daarom mijn bedenkingen over de studie. Als je wat leuks over sociologie hebt te vertellen hoor ik het heel graag, de tijd begint beetje te dringen nu ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik begin nu aan m'n 2e jaar sociologie aan de UvA. De studie is me heel erg meegevallen, zowel qua moeilijkheid als wazigheid. Zo wazig is het allemaal niet, je moet alleen niet verwachten dat er voor probleem A alleen oplossing B goed is, maar dat er ook nog veel alternatieven zijn. Een eenduidig antwoord op een probleem zal je dus niet vaak tegenkomen. En van die hippies/alto's valt wel mee hoor. Het is (bij mij iig) een mix van allerlei type mensen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Sociologie eyimfihlo | 4 | 14-04-2016 19:27 | |
Studeren |
Sociologie of rechten? Verwijderd | 11 | 19-08-2014 12:04 | |
Studeren |
Sociologie en Psychologi Bellaciao | 4 | 23-11-2007 09:59 | |
Studeren |
Sociologie danielcraiglove | 17 | 22-06-2007 15:21 | |
Studeren |
[WO] Sociologie Verwijderd | 24 | 30-03-2006 18:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
[Sociologie]evolutie van de mens tegenover een groep hemel | 33 | 15-07-2004 21:18 |