Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Er een speciaal forum over maken.. Tja, het kan, maar of de gebruikers er wat aan hebben is dus twijfelachtig. Verder zie ik scholieren.com op heel wat schoolnetwerken onder de geblokkeerde websites verdwijnen als er kant-en-klare antwoorden op officiële toetsen te vinden zijn, het is waarschijnlijk geen goed idee.
||
Citaat:
Wat Maurice waarschijnlijk bedoelde was het spiektips gedeelte van de site zelf (het is niet alleen een forum. ![]() Verder ben ik het roerend met je eens.
||
Citaat:
Ik vind het er uitstekend passen en ik vind ook dat ze open mogen blijven; waarom niet? We hebben wel vaker mensen gehad die gewoon rechtstreeks om antwoorden vragen. Krijgen ze die niet, ja dat is pech. Maar als er iemand zo aardig is om ze te geven dan heeft de persoon in kwestie geluk. Overigens vind ik het grappig dat er gezegd wordt dat er 'nooit ontopic' gereageerd wordt en als ik dan in het topic ga kijken blijkt de TS zelf een offtopic reactie te hebben geplaatst... Ik ben destijds met mijn eigen luistertoets trouwens via MT aan een aantal antwoorden gekomen, dus de topics kunnen ook wél succesvol zijn. En het bleek toen niet uit het beleid dat het niet mocht, want er waren toen heel veel topics over luistertoetsen.
||
Citaat:
dat is een ronduit belachelijke stellingname "net of alle testen zo beschaafd en eerlijk opgesteld worden" als je zulke dingen beweerd wil ik op zijn minst bewijs zien
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als leraren zo dom zijn om het jaar erop dezelfde testen te geven als het jaar ervoor, terwijl ik in mijn bisjaar zit en zo slim ben geweest mijn testen bij te houden en die opnieuw te leren, dan vraag je erom. Daarbij, ik moet de leerling nog tegenkomen die nog nooit heeft afgekeken, gespiekt, een huistaak overgeschreven of een woord in zijn atlas heeft geschreven. En dan zullen er vast wel wat roepen, ik niet, maar zelfs de meest strevende en brave leerlingen in Latijn-Grieks heb ik daartegen zien zondigen, dus sorry dat ik je dan niet geloof. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Inhoudelijk vind ik spiektips niet zo heel erg eigenlijk. Van mij mag een beetje "burgerlijke ongehoorzaamheid" wel. Citaat:
Offtopic: (ik heb trouwens nooit Latijn en Grieks gehad en ik zou echt niet weten waarom ik ooit voor andere vakken had moeten spieken).
Laatst gewijzigd op 20-01-2006 om 09:39. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn beste spiektip (ik heb er mijn gehele CITO luistertoetsen mee afgekeken) heb ik toch echt van s.com
||
Citaat:
ontopic: als we heilig zouden zijn, zouden we het gehele werkstukken/boekverslagen-gedeelte kunnen opdoeken en dus de gehele site, inclusief forum.
||
Citaat:
voor antwoord A: leg je hand in de linkerbovenhoek van de tafel antwoord B: rechterbovenhoek antwoord C: linkeronderhoek antwoord D: rechteronderhoek Althans, dat werkte bij mij altijd goed ![]()
|
![]() |
|
|