Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2004, 16:17
droomkoningin
droomkoningin is offline
Ik ben sinds een halfjaar weer vrijgezel en heb laatst een andere jongen leren kennen. Gewoon gezellig, verder niks. Met uitgaan is mijn ex er ook vaker en dus ziet hij 'ons' samen.
En dan zegt m'n ex van die dingen, zodat het overkomt alsof hij jaloers is (terwijl hij zelf alweer vier weekjes een nieuwe vriendin heeft).
Ik vind het wel grappig
Totaal niet vervelend, ik heb er ook geen last van, maar het is wel lachwekkend.

Hebben hier meer mensen 'last' van?
En hoe ervaren jullie het?
Oud 18-08-2004, 16:51
Verwijderd
Ik krijg smsjes van mijn ex, met dingen zoals : "Waarom zei je geen gedag. Om het goed te maken eis ik minstens een tongzoen van je "

Ik negeer het maar, maar een half jaar na onze 'breuk' vind ik het toch wel heel erg lastig dat hij nog steeds laat merken dat hij me terug wil. Verder kraakt hij ook altijd mijn huidige vriend af
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 17:32
filia dei
filia dei is offline
nee daar heb ik geen 'last' van... het lijkt me trouwens ook niet echt een probleem
Oud 18-08-2004, 18:17
Sade
Sade is offline
Daar zal ik wel niet zoveel last van krijgen als ik met een andere jongen wordt gesignaleerd. Mijn ex en ik gaan niet op dezelfde plekken uit en bovendien heeft hij het uitgemaakt.
Oud 18-08-2004, 18:26
Dzjes
Dzjes is offline
Citaat:
filia dei schreef op 18-08-2004 @ 18:32 :
nee daar heb ik geen 'last' van... het lijkt me trouwens ook niet echt een probleem
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 18:51
eeytje
eeytje is offline
Ik had een vriend op vakantie, eigenlijk alleen omdat ik het wel spannend vond, verkering enzo (ik was toen 12) en ik begreep maar niet dat iemand mij echt zo leuk kon vinden. Hij was toen 17 en had echt beter moeten weten. Gelukkig was ik niet op mijn mondje gevallen en eigenlijk wilde ik ook niet zoenen, dus dat had ik maar meteen gezegd. Iig, hij was helemaal weg van mij en toen het uitging vond hij dat heel erg. Wilde de hele tijd maar herinneringen ophalen enzo. Toen ik een ander vriendje kreeg werd hij heel erg jaloers. Het contact werd toen ook even verbroken, maar later begon hij me ineens weer te benaderen (d.m.v. mailen en msn). Veel gedoe enzo, ik had nu alweer een halfjaar geen contact met hem en nu mailde hij me met een gedicht die hij voor me had geschreven en dat hij het niet aankon dat ik met een ander ging enzo. We zijn dus inmiddels 2 jaar verder (hij is 19) en dan mailt hij zoiets best wel sneu

Maar goed, over jaloers gesproken dus...
Oud 18-08-2004, 21:43
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nee, ik heb dat niet, want ik heb geen relatie en mijn enige ex die ik heb wordt nooit zo snel jaloers dus ja...
Oud 18-08-2004, 23:44
Myuki
Myuki is offline
Mjah... wel eens gehad ja, was echt irritant. Mjah negeren en veder doe je er niks mee
Oud 21-08-2004, 16:59
Marco89
Marco89 is offline
ook weleens gehad is wel leuk soms irri, maar dan moet je gewoon zeggen dat ze op moet dondere!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 17:05
Verwijderd
Daar had ik eerst behoorlijk last van ja.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 17:50
Schapie
Schapie is offline
Denk dat die ex-vriendin van Awa er wel wat meer problemen mee heeft nadat ze er twee keer voor in de vik is gestoken.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 11:29
Tox
Tox is offline
mijn ex heeft ook een nieuw vriendje, en mijn bijna nieuwe vriendin is een goede vriendin van haar, maar ze werkt het echt super tegen.
Oud 23-08-2004, 14:09
Stefanie
Stefanie is offline
Zodra ik een leuke jongen onmoet heb en mn ex het ook weet praat hij meteen niet meer tegen me, beetje vreemd
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 14:24
the_only_fieke
the_only_fieke is offline
Zowel ik als men ex hebben beiden iemand nieuw !! En ondertussen ook al een serieus tijdje !!

Ik en mijn ex komen best nog goed overeen met elkaar !! We praten dikwijls over hoe het gaat met ons en onze relatie enzo !!

Ik vind het helemaal niet lastig !!
Oud 23-08-2004, 16:19
Verwijderd
Neu, geen last van. Ik had wel last van mensen in mijn omgeving, die toen ik het leuk voor mijn exvriend vond dat-ie een nieuwe vriendin had, dat gemeen van mij vonden
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 05:03
sicilion
sicilion is offline
door met iemand anders te zoenen kwam mijn ex erachter dat hij nog best veel gevoellens voor me had en me eigenlijk niet kwijt wou!

als hij dat nou bedacht had voor hij mij dumpte
Oud 24-08-2004, 11:12
fluffywuffy
fluffywuffy is offline
jep, mijn ex is ook jaloers, toen k laatst film ging kijken met mijn huidige vriend stond hij ineens op de stoep, kwam even langs, het makkelijkste is negeren denk ik, smsjes krijg ik gelukkig niet van hem
Oud 24-08-2004, 12:22
suikerprinses
suikerprinses is offline
haha. ik ken het.
zelf ben ik best wel jaloers, maar dat heb k m niet verteld en laat k m verder ook niet merken.
maar hij vertelde me laatst dat hij het absoluut niet leuk zou vinden als ik een nieuw vriendje zou krijgen en dat hij jaloers is als ik met jongens aan het sjansen ben tijdens het uitgaan.
how cute. :\
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten