Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2003, 12:11
Acire
Acire is offline
Hellup!
Ik heb een paar maanden geleden een onwijs leuke gozer ontmoet. Hij is 17 jaar en heeft nog geen vriendin. Ik ben zelfs samen met hem en nog wat vrienden een weekend weg geweest, ik heb hem echt heel goed leren kennen. Net voordat ik die gozer ontmoet heb, heb ik het uitgemaakt met mijn vriend van toen. We bleven heel goede vrienden en dat zijn we nu nog. ik heb het toen uitgemaakt omdat ik het gewoon niet met hem eens was, hij begrijpt dat nog steeds niet, uit is gewoon uit! Maar ik praat nog wel met hem enzo.
Steeds als ik over die leuke gozer begin, gaat mijn ex dus superraar lopen doen, zodat ik niet meer weet wat ik moet zeggen. Ik wil gewoon aan iedereen kunnen vertellen dat ik helemaal in de wolkjes ben en dat ik een vriend heb, dat hij het echt voor me is, zo'n gevoel heb ik bij hem! Al mijn vrienden reageren hardstikke leuk enzo, behalve dan die ene vriend...

Ik weet niet meer what to do! waarom reageert mijn ex zo?!
Oud 23-04-2003, 12:14
MissMorena
MissMorena is offline
jaa waarschijnlijk omdat hij jaloers is wat ik wel begrijp het is pas uit tussen jullie maar die gevoelens zijn er nog en bij die gedachten al van dat een ander je plaats in neemt sorry maar dat zou ik ook niet leuk vinden nou ik zou met hem praten echt uitgebreid praten dat is denk ik het enigste wat je ken doen

Miss Morena
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Acire schreef op 23-04-2003 @ 13:11:
waarom reageert mijn ex zo?!
En ik dacht dat ik het EQ van een baksteen had

Jij hebt het uitgemaakt toch? Hij daarentegen is ws nog steeds gek op je en dan ziet hij jou zwijmelen over je nieuwe vriend.

Ik weet niet of ik voor hem kan spreken, maar ik zou me behoorlijk kut voelen.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 13:04
Maurice
Maurice is offline
niet echt lekker bezig nee.
denk ook eens aan een ander.
Oud 23-04-2003, 13:08
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
******** schreef op 23-04-2003 @ 13:43:
Ik weet niet of ik voor hem kan spreken, maar ik zou me behoorlijk kut voelen.
Ja inderdaad...k zou ook niet echt staan te juichen als mn ex door de straten gaat lopen roepen dat ze verliefd is op iemand anders als ik zelf nog wel gevoelens hebt voor dr...beetje lullig waar je mee bezig bent Acire, vind je ook niet?

En wat je moet doen? Gewoon een beetje bedeesd over die nieuwe vlam van je zijn in de buurt van je ex, want zo doe je m alleen maar pijn...terwijl je nota bene beweert vrienden te blijven
Oud 23-04-2003, 14:08
LacunaCoil
LacunaCoil is offline
Citaat:
Acire schreef op 23-04-2003 @ 13:11:
Steeds als ik over die leuke gozer begin, gaat mijn ex dus superraar lopen doen, zodat ik niet meer weet wat ik moet zeggen
Wat iedereen al hier zegt, je ex is nog niet echt over je heen en het is dus voor hem kwetsend als je telkens over "die leuke gozer" begin te praten. Je zegt het zelf al: "steeds als ik..." enz. Dus ik zou als je met je ex aan het praten ben, niet telkens over die gozer gaan praten, snappie?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten