Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2002, 11:23
bracelance
bracelance is offline
deze topic is al vaak geweest maar toch de vraag... hoe jaloers ben jij?
Oud 15-05-2002, 11:35
Verwijderd
hoe jaloers..? hééééééél jaloers!!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 11:53
Gothic
Gothic is offline
best wel bij sommige dingen, of ik moet iemand echt heel erg vertrouwen, maar hoe meer ik om iemand geef of verliefd ben, hoe jaloerser ik ben...
Oud 15-05-2002, 11:55
Verwijderd
niet echt jaloers,daar moet wel wat gebeuren wil ik jaloers worden
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 12:08
Never Gonna Stop
Never Gonna Stop is offline
sommige dingen kan ik minder goed hebben...............maaj onze relatie is voornamelijk gebaseerd op vertrouwen dus valt op zich wel mee
Oud 15-05-2002, 12:29
!!0p3n
!!0p3n is offline
Zo jaloers als aanleiding die daar voor is.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 13:45
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik baal dr zelf ontzettend van (heb echt bewondering voor mensen die dat niet zijn) maar ik ben echt ONTZETTEND jaloers maar dat komt vooral omdta ik heel onzeker ben
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 14:40
Verwijderd
Niet echt erg ofzow, alleen bij een persoon, best een irritant meisje.. ( guess what.. exvriendin van em ) majah tis noggal een trut beetjeh zown uptight irritant geval, hij gaat totaal niet met haar om majah als ik haar zie dan steekt het wel een beetje van binnen. Verder.. mwoh, we vertrouwen elkaar en we zullen allebij niet vreemdgaan.. en daarmee basta ik game geen zorgen zitten maken over iets wat wij afgesproken hebben, en allebij niet willen dat het ooit gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 14:44
softie
softie is offline
veel te erg, ik ken er al niet tegen als hij naar een ander meisje kijkt, of dat ie met vrienden over een meisje praat die ik niet ken... dan begin ik van binnen te koken en voel ik me echt klote... maar ja het zit in je en je ken er denk ik niets aan veranderen...

-xxxxxxxxxxx- Jessie!
Oud 15-05-2002, 15:02
Rio
Rio is offline
als ik nie precies weet wat diegene voor me voelt en hij staat met een ander heel close te doen... tja dan kan ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg jaloers worden, maar zodra ik weet wat ik aan hem heb... dan eigenlijk bijna niet....
Oud 16-05-2002, 04:01
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
ik baal dr zelf ontzettend van (heb echt bewondering voor mensen die dat niet zijn) maar ik ben echt ONTZETTEND jaloers maar dat komt vooral omdta ik heel onzeker ben
en das nie nodig da hek al TIG keer gezegd mar je gelooft t nie!!
Oud 16-05-2002, 08:46
Verwijderd
Mja, jaloers niet, maar onzeker wel. Hoewel ik het ook irritant vind als ik een vriendin heb en ik zie haar een beetje flirten met andere jongens. Dat is niet goed.

Ik denk dat best veel mensen dit trouwens ook wel hebben, het is een vrij natuurlijke reactie, als het je niets kon schelen dat je vriendin met andere jongens flirt en lol heeft pas je ook niet echt in de Westerse opvatting van een monogame relatie.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 09:37
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
softie schreef:
veel te erg, ik ken er al niet tegen als hij naar een ander meisje kijkt, of dat ie met vrienden over een meisje praat die ik niet ken... dan begin ik van binnen te koken en voel ik me echt klote... maar ja het zit in je en je ken er denk ik niets aan veranderen...

-xxxxxxxxxxx- Jessie!
idd. heb ik ook.
Oud 16-05-2002, 16:07
Verwijderd
best wel jaloers..

maar mn vriend kan ermee om gaan, oftewel kan al mn ondervragingen aan zonder zich dr rot door te voelen en daardoor is mn jaloezie nu een stuk minder..
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 16:09
highlight
highlight is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
Oud 16-05-2002, 16:17
Jessica K.
Jessica K. is offline
Ik ben ook wel jaloers! Ik heb nu sinds kort een lieverd van een vriend, alleen ben ik wel bang als hij naar een ander meisje kijkt of zij naar hem. Je kan zeggen het is een complument dat ze naar hem kijken, maar ik ben best onzeker en ben bang dat hij mij dan nie meer leuk vind!
Dikke knuffel, maar tot nu toe gaat alles nog heel goed.
Oud 16-05-2002, 17:37
Aurora
Aurora is offline
Kben een schorpioen, duz vrij jaloers ja
Oud 16-05-2002, 17:56
apart persoontje
apart persoontje is offline
ALs de jongen in kwestie mijn vriendje is, ben ik niet zo jaloers, maar als ik er niets mee heb, maar wel verliefd ben, dan kan ik nogal es jaloers worden, ik denk da dan uit onzekerheid voortkomt.
Het scheelt ook da vriendinnen van mij en ik zelf ook wel heel los zijn tegen over andere personen (die we WEL goed kennen) (we zouden NOOIT vreemd gaan), en ik vind dat andere mensen dat dan ook moeten kunnen doen, ik verwacht eik da ik daar ook geen verbod op krijg, anders komt er toch echt een fikse ruzie
Reageren

Regels voor berichten