Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2002, 21:56
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
zou je een relatie met iemand kunnen hebben alleen puur voor de sex???

ikke dus echt never nooit niet, diegene moet wel belangrijk voor me zijn wil ik dr sex mee hebben...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 22:00
Günther
Günther is offline
op vakantie wel
Oud 18-05-2002, 22:03
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
black angel schreef:
op vakantie wel
zou ik ook niet kunnen maar ik snap wel dat mensen het dan makkelijker doen dan thuis...zelf?nee bedankt...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 22:11
Verwijderd
nee, ik heb meer nodig dan sex, sex kan wachten.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 22:23
Piccola
Piccola is offline
Nee, want ik vind dat bij seks liefde hoort! En ik zou nooit een seksrelatie met iemand kunnen hebben waar ik verliefd op ben en hij dan niet op mij. Dat is veel te moeilijk lijkt mij, want je gaat naar die liefde verlangen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 23:21
Verwijderd
Ja, heel graag zelfs. De meeste mensen hebben me toch niets te vertellen, dus ik hoef echt geen vaste verkering oid, maar het vlees wil ook wat, dus een seksrelatie zou perfect zijn, ja...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 08:32
Roozie
Roozie is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ja, heel graag zelfs. De meeste mensen hebben me toch niets te vertellen, dus ik hoef echt geen vaste verkering oid, maar het vlees wil ook wat, dus een seksrelatie zou perfect zijn, ja...
Zo komt er iemand een keer persoonlijk voor uit! Is het echt zo dat de meeste mensen je niks hebben te vertellen, valt iedereen je dan zo tegen?!
Oud 19-05-2002, 10:25
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ja, mits er goede afspraken zijn gemaakt en en van de 2 niet verliefd wordt op de ander.

Maar ik heb er op het moment absoluut geen behoefte aan, heb een hele lieve vriend. Maar een sexrelatie met een meisje zou ik eigenlijk best willen
Oud 19-05-2002, 10:27
piedie
piedie is offline
ik heb er nix op tegen...kheb het ook gehad...gewoon 2 goede vrienden blijven..en als je zin heb..ff belletje geven...,maarop gegeven moment werd ik verliefd..dus ben er meegekapt..we hadde afgesproke nie evrliefd te worden
Oud 19-05-2002, 12:24
GeNeVa
GeNeVa is offline
Heb alweer een paar jaar terug ook zoiets gehad. Niet van te voren afgesproken ofzo.... ik was op bezoek bij hem, en ineens begonnen we te zoenen... we voelden ons heel erg aangetrokken tot elkaar... qua sex... maar dat was alles.... het is best "spannend" om eens mee te maken. Hij werd verliefd op mij... en daar had ik geen zin in... ik heb het toen ook afgekapt... dit alles heeft 2 weken geduurd.. niet super lang... maar jaa

ik heb nu een lekkere lieve vriend, waar ik geweldige sex mee heb, en er is liefde in het spel... wat wil je nog meer?! Ik niks... op dit moment!
Oud 19-05-2002, 12:36
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
nare man schreef:
misschien dat jij eens iemand van je eigen niveau moet zoeken... als je mensen zoekt die een stuk lager geschoold zijn dan jij (tja, je studeert rechten, das niet mis) dan hebben die je vaak ook niks te vertellen... dat blijkt uit mijn ervaring dan...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 14:00
mathfreak
mathfreak is offline
Hier is al eens eerder een topic over geweest, zie bijvoorbeeld http://forum.scholieren.com/showthre...ght=sexrelatie
Oud 19-05-2002, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Roozie schreef:
Zo komt er iemand een keer persoonlijk voor uit! Is het echt zo dat de meeste mensen je niks hebben te vertellen, valt iedereen je dan zo tegen?!
Nouja...niets te vertellen, dat is een groot woord. Ik kan wel met vrijwel iedereen goed opschieten, omdat ik me heel makkelijk aanpas. Maar een gevoel als de 'ware', iemand die mijn persoonlijkheid 'aanvult' of zoiets clichématigs, dat ken ik niet. Ik vind het heerlijk om heel diepgaand met mensen te discussiëren, maar dat benauwende van een 'geestelijke' relatie...nee. Daarom ben ik ook wel voor LAT-relaties en relaties waar je elkaar lekker vrij laat, niet constant op elkaars lip zit. Maarja...het vlees wil ook wat, daarom zou een sexrelatie perfect zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 17:08
Verwijderd
Hmz, vinnut idee goed, maar er gaat er gegarandeerd een meer voelen...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 18:28
Verwijderd
Mja, je kunt wel dingen inbouwen waardoor de kans dat 1 van de twee meer gaat voelen zo klein mogelijk is: gewoon tussen de 'beurten' door niet bellen, niet MSN'en of hooguit heel zakelijk, geen foto's/e-mails/SMSjes van de ander bewaren, gewoon veel afstand bewaren. Dan kan het best goed gaan en dat is de moeite wel waard
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 20:33
Günther
Günther is offline
Citaat:
nare man schreef:
Mja, je kunt wel dingen inbouwen waardoor de kans dat 1 van de twee meer gaat voelen zo klein mogelijk is: gewoon tussen de 'beurten' door niet bellen, niet MSN'en of hooguit heel zakelijk, geen foto's/e-mails/SMSjes van de ander bewaren, gewoon veel afstand bewaren. Dan kan het best goed gaan en dat is de moeite wel waard
:true: :true: helemaal mee eens
Oud 19-05-2002, 20:37
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:

ikke dus echt never nooit niet, diegene moet wel belangrijk voor me zijn wil ik dr sex mee hebben...
Ik ben van mening dat zeer veel mensen dat roepen/zeggen als ze nog in het 'begin stadium' van hun sexuele leven zijn, maar later wordt dat door velen bijgesteld. Waar ik natuurlijk niet mee bedoel dat jij dat wel ooit gaat doen... maar je weet maar nooit, niemand kan in de toekomst kijken. Ik zou het wel doen en heb het wel gedaan. Nu heb ik gewoon een donders lieve vriendin, en daar komt de sex gratis bij
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 21:12
MacArt
MacArt is offline
Ik zou wel een sexrelatie kunnen hebben,
maar ik ga toch liever voor de liefde.. en dan vind ik sex nog niet eens zo belangerijk. En dat kan alleen met iemand die mij wat te zeggen heeft, en die ik ook wat te zeggen heb.
Dat zijn er helaas maar weinigen.

arthr
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 23:02
Verwijderd
Zullen we het eens proefondervindelijk vaststellen en onze bevindingen in de vorm van een wetenschappelijke scriptie presenteren?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 23:58
Stevill
Stevill is offline
euhm ja jawel graag en momenteel ook bestwel mee bezig waarom denk je dan nou omdat het soms de narigheid van een vaste relatie achterwege laat en als diegene veel voor je moet betekenen zou het toch ook een goeie vriend/vriendin kunnen zijn niet soms?
Oud 20-05-2002, 17:03
Verwijderd
Hm, ik heb wel zoiets met een jongen, alleen ik weet niet of het nou onder relatie valt of niet, en het is ook niet all-the-way sex. Maar we doen toch best wel vaak wat...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 16:55
Satansister
Satansister is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
Ik denk dat het verleden hier ook wel een grote rol bij speelt. Ik heb een tijdje een sex-relatie met mn ex gehad. Hij had in die tijd een vriendin, maar daar trok hij zich niets van aan en ik had tog al ruzie met haar en het was meteen een mooie wraakactie...

Anyway, we zijn er op een gegeven moment als natuurlijk mee gestopt aangezien zijn vriendin wantrouwig werd en ik een nieuwe vriend kreeg. Maar lekker was het wel, geen verplichtingen enzow... Maar jah, je moet elkaar welvertrouwen... maar dat was er bij ons wel, ik zie hem nog heel vaak, als is het nu niet meer voor sex maar voor een goed gesprek. We zijn nu een soort broertjuh zusjuh.... Erg leuk...
Oud 23-05-2002, 09:34
M@TRIX
M@TRIX is offline
neuh never nooit nie,

de enige waar ik sex meej heb is me vriendin... verder niemand...
Oud 23-05-2002, 09:37
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
neuh never nooit nie,

de enige waar ik sex meej heb is me vriendin... verder niemand...
is je geraaien!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 09:54
Verwijderd
Al zou ik het willen, ik zou dan denk ik vanzelf toch verliefd worden op diegene ofzow..

Hmz, ik vind het echt zo moeilijk om te zeggen, kijk, 1 keertje sex zonder relatie, dus one night stand zou ik wel kunnen, maar echt een puur sexrelatie? neej, ik denk het niet eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 10:09
Tom
Tom is offline
mja heb niet zo'n zin in een relatie (vriendin is wel leuk maar al dat gezeur eromheen als t een keer wat minder gaat hoeft van mij even niet zo)... dus opzich zou het wel makkelijk zijn, maar ben eigenlijk helemaal niet zo'n type die zoiets doet..
Oud 23-05-2002, 10:42
sexybitch
sexybitch is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:

Nee ik zou nooit een sexrelatie met iemand kunnen hebben!!! Ik moet wel van diegene houden, en hij van mij. En ik kan mezelf ook niet zomaar aan iemand geven!!! Omdat ik die persoon eerst heel goed moet kunnen vertrouwen. En m'n vriendje die ik nu heb vertrouw ik. en ik hou heel veel van hem... dus... En op vakantie of zo, zou ik het nooit doen... Zou er later alleen maar spijt van krijgen.
Oud 25-05-2002, 00:34
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
sexybitch schreef:

Nee ik zou nooit een sexrelatie met iemand kunnen hebben!!! Ik moet wel van diegene houden, en hij van mij. En ik kan mezelf ook niet zomaar aan iemand geven!!! Omdat ik die persoon eerst heel goed moet kunnen vertrouwen. En m'n vriendje die ik nu heb vertrouw ik. en ik hou heel veel van hem... dus... En op vakantie of zo, zou ik het nooit doen... Zou er later alleen maar spijt van krijgen.
ik psies hetzelfde...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten