![]() |
|
![]() |
Ja, mits er goede afspraken zijn gemaakt en en van de 2 niet verliefd wordt op de ander.
Maar ik heb er op het moment absoluut geen behoefte aan, heb een hele lieve vriend. Maar een sexrelatie met een meisje zou ik eigenlijk best willen ![]()
|
Heb alweer een paar jaar terug ook zoiets gehad. Niet van te voren afgesproken ofzo.... ik was op bezoek bij hem, en ineens begonnen we te zoenen... we voelden ons heel erg aangetrokken tot elkaar... qua sex... maar dat was alles.... het is best "spannend" om eens mee te maken. Hij werd verliefd op mij... en daar had ik geen zin in... ik heb het toen ook afgekapt... dit alles heeft 2 weken geduurd.. niet super lang... maar jaa
ik heb nu een lekkere lieve vriend, waar ik geweldige sex mee heb, en er is liefde in het spel... wat wil je nog meer?! Ik niks... op dit moment! ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Hier is al eens eerder een topic over geweest, zie bijvoorbeeld http://forum.scholieren.com/showthre...ght=sexrelatie
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja, je kunt wel dingen inbouwen waardoor de kans dat 1 van de twee meer gaat voelen zo klein mogelijk is: gewoon tussen de 'beurten' door niet bellen, niet MSN'en of hooguit heel zakelijk, geen foto's/e-mails/SMSjes van de ander bewaren, gewoon veel afstand bewaren. Dan kan het best goed gaan en dat is de moeite wel waard
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
euhm ja jawel graag en momenteel ook bestwel mee bezig waarom denk je dan nou omdat het soms de narigheid van een vaste relatie achterwege laat en als diegene veel voor je moet betekenen zou het toch ook een goeie vriend/vriendin kunnen zijn niet soms?
||
![]() |
Citaat:
Anyway, we zijn er op een gegeven moment als natuurlijk mee gestopt aangezien zijn vriendin wantrouwig werd en ik een nieuwe vriend kreeg. Maar lekker was het wel, geen verplichtingen enzow... Maar jah, je moet elkaar welvertrouwen... maar dat was er bij ons wel, ik zie hem nog heel vaak, als is het nu niet meer voor sex maar voor een goed gesprek. We zijn nu een soort broertjuh zusjuh.... Erg leuk...
|
Verwijderd
|
Al zou ik het willen, ik zou dan denk ik vanzelf toch verliefd worden op diegene ofzow..
Hmz, ik vind het echt zo moeilijk om te zeggen, kijk, 1 keertje sex zonder relatie, dus one night stand zou ik wel kunnen, maar echt een puur sexrelatie? neej, ik denk het niet eigenlijk |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||