Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2004, 13:39
AngelLena
AngelLena is offline
Onze allersaaiste huisgenoot heeft eindelijk besloten om te vertrekken per 1 september of 1 oktober (is ons en huisbaas niet helemaal duidelijk nog).

Hij zou zelf iemand anders proberen te vinden, maar mocht dat niet lukken dan staat de kamer dus vrij. We zoeken in dat geval het liefst een manlijk persoon (studentschap vereist, geen werkende lui).

De kamer is ongeveer 13m2, maar heeft een schuin dak en wat vreemde hoeken. Om echt nuttig te kunnen gebruiken hou je dus maar iets van 9m2 over. (geen zorgen, voor je kledingkasten is ruimte in de bijkeuken die erg ruim is)

Je woont samen met nog een heer en 3 dames, gedeelde keuken, douche en toilet. Gezelligheid is een pré, we gaan vaak samen eten, hebben gezellige avonden op de gang of in een grote kamer van een huisgenote. Roken geen bezwaar, huisdieren wel.

We hebben geen schoonmaakrooster, als er schoongemaakt moet worden spreken we meestal ter plekke af wie het doet of iemand doet het uit zichzelf wel, we zijn vrij netjes, zouden het op prijs stellen als onze nieuwe huisgenoot ook vrij netjes was mbt de gezamelijke ruimten. (eigen kamer maak je maar een bende van, maakt ons niets uit, doen wij ook)

De prijs zal ongeveer inclusief gas water en licht rond de 200 euro liggen, wil je kabelinternet erbij dan kan dat voor 9,90 euro.

De kamer ligt aan een zijstraat van de Korreweg in de professorenbuurt, 10 minuutjes naar de stad, 15 minuten naar zernike, goede busverbindingen.

1 maand huur borg hoort er natuurlijk wel bij.

Nogmaals, ik garandeer niets, als iemand van ons ineens iemand tegen het lijf loopt die die kamer wil hebben dan heeft die voorrang, maar niet geschoten is altijd mis.
Oud 28-08-2004, 14:05
suikerprinses
suikerprinses is offline
ik heb je verhaaltje geforward naar n vriend van mij die een kamer zoekt in groningen. als ik iets van m hoor, laat ik het je gelijk weten.
Oud 28-08-2004, 18:40
light fighter
light fighter is offline
ik heb wel interesse ben dan wel een vrouw maar toch
Oud 30-08-2004, 16:00
mARTen
mARTen is offline
Ik ben zeer geïnteresseerd, ik heb ook al een mailtje gestuurd.
Oud 30-08-2004, 21:49
AngelLena
AngelLena is offline
de kamer is zo goed als verzegd... helaas....ik kan niets meer voor jullie doen.

Regels voor berichten