Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
kom heel vaak in de stad, maar dan ga ik ook vaak gewoon in t park zitten of rondlopen gewoon, skatende mensjuhs kijken op zoown plein
![]() als ik echt iets nodig heb, ga ik meestal voorwinkelen en vraag ik daarna mn moeder om geld om t te kopen. ik ga wel soms samen met mn moeder winkelen, maar dan is t meestal als t ergens in r'dam of r'daal is ofzo |
![]() |
|
uhh nou ik ga iig iedere week naar de stad *mja dat komt ook omdat k in t centrum woon* en meestal nog wel vaker eigluk....dat wil helemaal niet zeggen dat ik altijd iets koop, want ik heb nooit geld
![]() ![]()
|
![]() |
Ik zit op school in Rotterdam. Echt 5 min lopen en je bent in het centrum. Ik ga dus echt haast elke dag even naar de stad. Het is niet dat ik elke dag wat koop maar het is wel leuk om even te kijken of gewoon even wat te drinken met een paar klasgenootjes.
Verder als echt iets moet kopen dan trek ik er meestal toch wel een dag voor uit. |
![]() |
|
![]() |
ik zit in een plaats op sgool waar ze best veel winkels hebben
![]() ![]() Kuzzz Buffy
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *gaat hier in het geheel in mee* elke zaterdag ben ik standaard winkelen, meestal met een vriendin maar soms ook alleen, en als ik doordeweeks niets te doen heb dan bel ik mn algehele vriendenkring rond om te vragen wie er mee de stad in wil. Het is ook zo dat ik elke week wel iets nieuws koop, ook al is het maar een klein dingetje als een nieuwe kleur eyeliner of een armbandje. Masj heeft een gat in haar hand dat zich niet aan wil passen aan de euro of de aanwezigheid van centjes in haar portemonnee ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Enquete kledinggedrag Meunsel | 9 | 28-03-2010 17:12 | |
Lifestyle |
lingerie enquete Desireeex | 22 | 13-08-2009 21:59 | |
Lifestyle |
No Logo syncro | 77 | 30-06-2003 10:16 | |
Games |
Planetside- Tijd voor een creditcard, of niet? X-File | 18 | 04-06-2003 08:56 | |
Lifestyle |
Het wijde broeken topic. vrolijkevlinder | 24 | 10-11-2002 12:33 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #3!!! Me_Myself_and_I | 245 | 26-05-2002 09:10 |