Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2004, 19:25
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Als iemand een pak van 10 heeft gekocht en er geen raad mee weet mag je ze altijd naar mij sturen.

Laatst gewijzigd op 28-08-2004 om 13:11.
Advertentie
Oud 26-08-2004, 19:44
Konijn
Konijn is offline
Dat meen je toch niet serieus?
Wel hip met zo'n bandje lopen, maar niet die ene euro voor het goede doel betalen?

Ik zoek er ook één, maar betaal er graag voor. Tis dat ze hier elke keer uitverkocht zijn dat ik niet zelf aan één kan komen.
Oud 26-08-2004, 20:31
Jeopardize
Jeopardize is offline
Wat is een livestrong bandje?
Oud 26-08-2004, 20:33
Earphone
Earphone is offline
Citaat:
Cosmo Kramer schreef op 26-08-2004 @ 21:31 :
Wat is een livestrong bandje?
Een geel bandje met daarop livestrong, een idee van Lance Armstrong. Hij wil er een aantal miljoen van verkopen (voor 1 of 2 euro het stuk, weet het niet zeker) en dat geld gaat dan naar een goed doel, namelijk een of ander kankerfonds.
Oud 26-08-2004, 20:53
iedje
iedje is offline
mag geen reclame maken ik weet t maar op forum.body-fitness.nl kan je ze gratis krijgen als je een kaartje stuurt in het thema geel
Oud 26-08-2004, 21:50
Liss
Liss is offline
Ik vind het een beetje stom dat je er een wilt hebben waarmee je dus laat zien dat je dat goede doel steunt en dat niet doet door zown bandje gratis te willen hebben en je er dus niet eens een euro voor over hebt..
Oud 26-08-2004, 22:34
Earphone
Earphone is offline
Citaat:
Liss schreef op 26-08-2004 @ 22:50 :
Ik vind het een beetje stom dat je er een wilt hebben waarmee je dus laat zien dat je dat goede doel steunt en dat niet doet door zown bandje gratis te willen hebben en je er dus niet eens een euro voor over hebt..
Idd, wat is nu een euro. En wat hebt ge er dan aan? Showen dat ge er eentje hebt en dat je het goede doel steunt maar er niet voor willen betalen. Een beetje lame. Moest ik nu zeggen dat het superduur was maar 1 of 2 euro is 2x niets.
Oud 27-08-2004, 11:21
iedje
iedje is offline
wat dat aangaat is het idee van armstrong ook een btje mislukt... het is een rage geworden....mode ipv een cadeautje voor je steun
Oud 27-08-2004, 11:50
Blubje
Blubje is offline
Waar kun je die bandjes dan kopen eigenlijk? Of zitten ze ergens bij ofzo?
Oud 27-08-2004, 11:55
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
Als je een fiets koopt waarmee Lance Armstrong de Tour mee reed krijg je er misschien wel 1 bij
Oud 27-08-2004, 12:20
Liss
Liss is offline
Citaat:
Blubje schreef op 27-08-2004 @ 12:50 :
Waar kun je die bandjes dan kopen eigenlijk? Of zitten ze ergens bij ofzo?
Voor een euro bij sportzaken, bv Intersport ofzo.
Oud 27-08-2004, 14:13
Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
Konijn schreef op 26-08-2004 @ 20:44 :
Dat meen je toch niet serieus?
Wel hip met zo'n bandje lopen, maar niet die ene euro voor het goede doel betalen?

Ik zoek er ook één, maar betaal er graag voor. Tis dat ze hier elke keer uitverkocht zijn dat ik niet zelf aan één kan komen.
Oud 27-08-2004, 14:53
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
Liss schreef op 26-08-2004 @ 22:50 :

Citaat:
tuurlijk wil ik wel 1 euro voor het goede doel betalen, maar als ik hier vraag of iemand het wil opsturen ga ik niet moeilijk doen om 1 euro op iemands rekening te zetten of via post geld te sturen.
Bovendien heb ik heus wel wat geld over voor zo een bandje. Ik ben niet voor nix heel amsterdam afgestruind bij alle intersports zaken.
Oud 27-08-2004, 14:54
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
Tha Gladnekker schreef op 27-08-2004 @ 12:55 :
Als je een fiets koopt waarmee Lance Armstrong de Tour mee reed krijg je er misschien wel 1 bij
Jammer dat die fiets zo duur is.
Oud 27-08-2004, 17:00
Liss
Liss is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 27-08-2004 @ 15:53 :
tuurlijk wil ik wel 1 euro voor het goede doel betalen, maar als ik hier vraag of iemand het wil opsturen ga ik niet moeilijk doen om 1 euro op iemands rekening te zetten of via post geld te sturen.
Bovendien heb ik heus wel wat geld over voor zo een bandje. Ik ben niet voor nix heel amsterdam afgestruind bij alle intersports zaken.
Dan kan je dat toch ook gewoon anders in je advertentie neerzetten, denk dat je dan meer kans hebt op een reactie.
Oud 27-08-2004, 17:03
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
Liss schreef op 27-08-2004 @ 18:00 :
Dan kan je dat toch ook gewoon anders in je advertentie neerzetten, denk dat je dan meer kans hebt op een reactie.
nu staat het er toch in
Oud 28-08-2004, 13:10
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Als niemand ze hier heeft kan iemand me dan vertellen of er een winkel in amsterdam is die ze nog heeft?
Oud 28-08-2004, 14:04
Verwijderd
Ze worden bij bijna alle sportwinkels verkocht, bijvoorbeeld de coach. Waar in Amsterdam ze precies verkrijgbaar zijn weet ik niet, in Middelburg ligt er iig nog bijna een hele bak vol.
Oud 28-08-2004, 14:36
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
Renske-meiske schreef op 28-08-2004 @ 15:04 :
Ze worden bij bijna alle sportwinkels verkocht, bijvoorbeeld de coach. Waar in Amsterdam ze precies verkrijgbaar zijn weet ik niet, in Middelburg ligt er iig nog bijna een hele bak vol.
Kan je er nie 1 voor mij kopen en naar me opsturen
Oud 28-08-2004, 16:22
Jeopardize
Jeopardize is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 28-08-2004 @ 15:36 :
Kan je er nie 1 voor mij kopen en naar me opsturen
doe niet zo fucking lui
Oud 28-08-2004, 16:28
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
iedje schreef op 27-08-2004 @ 12:21 :
wat dat aangaat is het idee van armstrong ook een btje mislukt... het is een rage geworden....mode ipv een cadeautje voor je steun
dat lijkt me juist de bedoeling
nu betalen mensen een euro voor het goede doel omdat ze een bandje hebben om te laten zien hoe empathisch ze wel niet zijn , zonder dat bandje zouden er een stuk minder euro's binnenkomen
Oud 28-08-2004, 16:50
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
Cosmo Kramer schreef op 28-08-2004 @ 17:22 :
doe niet zo fucking lui
Ik denk dat het eerder andersom is, als je namelijk mijn andere replies in dit topic had gelezen was je er namelijk achtergekomen dat ik helemaal niet lui ben.
Oud 29-08-2004, 09:46
QueenOfTheBongo
QueenOfTheBongo is offline
ik wil ook
Oud 29-08-2004, 12:23
Verwijderd
omg wat triest
stort dan gewoon geld op de rekening van het kankerfonds ipv tof te doen met zo'n bandje
Oud 29-08-2004, 12:29
OceanEye
OceanEye is offline
Citaat:
Noé schreef op 29-08-2004 @ 13:23 :
omg wat triest
stort dan gewoon geld op de rekening van het kankerfonds ipv tof te doen met zo'n bandje
Oud 29-08-2004, 12:41
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
Noé schreef op 29-08-2004 @ 13:23 :
omg wat triest
Ik vind jouw eerder triest dat je andere mensen af gaat zeiken omdat ze zo een bandje willen hebben. Bovendien moet je niet reageren in dit topic alleen omdat je zonodig jouw mening hierover wil laten horen.
ps:als je wat beter had gekeken had je gezien dat er op lifestyle ook een topic over livestrong is. Ga het daar maar lekker afzeiken.
Oud 29-08-2004, 12:56
Verwijderd
Citaat:
BarbapapaX schreef op 29-08-2004 @ 13:41 :
Ik vind jouw eerder triest dat je andere mensen af gaat zeiken omdat ze zo een bandje willen hebben. Bovendien moet je niet reageren in dit topic alleen omdat je zonodig jouw mening hierover wil laten horen.
ps:als je wat beter had gekeken had je gezien dat er op lifestyle ook een topic over livestrong is. Ga het daar maar lekker afzeiken.
als het je alleen om het goede doel te doen was had je jezelf tijd kunnen besparen knul.
nu ga ik het ingelijstte donorformulier van de buurman aan mijn muur hangen doeiii.
Oud 29-08-2004, 14:39
QueenOfTheBongo
QueenOfTheBongo is offline
ach ja ...
ik vraag me gewoon af waar ik online dat dan kan kopen ... want bij wearyellow.com staat het niet meer hoor !
die link gaat niet
Oud 29-08-2004, 18:59
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
Noé schreef op 29-08-2004 @ 13:56 :
als het je alleen om het goede doel te doen was had je jezelf tijd kunnen besparen knul.
nu ga ik het ingelijstte donorformulier van de buurman aan mijn muur hangen doeiii.
Maar het gaat mij niet alleen om het goede doel....
Oud 29-08-2004, 19:45
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
Citaat:
Noé schreef op 29-08-2004 @ 13:56 :

Wat kom jij misselijk over zeg.....BAH
Oud 30-08-2004, 00:23
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Geld op een of andere rekening deponeren doe je toch een stuk minder snel dan even zo'n geel bandje bij je nieuwe schoenen kopen, en ook een voor je partner (of wat dan ook). Daarom werkt dit veel beter.

Enne, het is juist zeer cool dat het zo'n enorme rage is geworden, gaat er tenminste ook flink veel geld naar het kankerfonds! En dat is toch geweldig? Ik snap het probleem niet.
Oud 30-08-2004, 13:29
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
LeRatLuciano schreef op 29-08-2004 @ 20:45 :
Vind ik ook
Oud 30-08-2004, 14:03
Verwijderd
Citaat:
LeRatLuciano schreef op 29-08-2004 @ 20:45 :