Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ontopic: nog te jong om over te oordelen, met mijn 15 zomers tel ik nog te weinig, me dunkt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb het ook 100% wat jij hebt. Ten eerste zou ik zeggen: als je een bepaalde meid leuk vindt, probeer het gewoon, stap er op af, begin (desnoods uit een toevallig moment) een gesprek en uit dat gesprek kun je al wel halen aan haar houding of zij je ook leuk vindt. Maja, als je niet durft is het wel een probleem ja, heb ik ook... Ten tweede: wees niet bang voor een afwijzing. Je hebt het in ieder geval geprobeerd. Misschien lukt het een andere keer wel. Van fouten leer je. Maar ja, ook hier... ik heb ook nooit zin om tegen blauwtjes aan te lopen. Ten derde: trek je niets aan van anderen dat zij al een relatie hebben en dan denken: "Goh, dan moet ik ook maar een vriendin hebben." Leid je eigen leven en laat dingen gewoon op je afkomen. Ten vierde: veel meiden vinden (al vind ik dit ontzettend onzinnig maja tis nou eenmaal zo ![]() Ik heb goede vriendinnen gehad (contact beetje verwaterd, verder geen ruzie), waarvan de geruchten rondgingen dat ze op een gegeven moment me heel leuk vonden en dat als ik ze "op de mond zou pakken" ze dat niet erg zouden vinden. Maar zelf die stap zetten durfden ze niet. De enige die dat tot nu toe heeft gedurfd is mijn tot nu toe enige ex-vriendin van 2½ maand. Maar goed, wat jongens betreft heeft die ook lef, dat constateer ik de laatste maanden veel vaker. ![]() En... om eerlijk te zijn: het vrijgezellenleven is ook leuk hoor. Er komt veel bij een relatie kijken, veel problemen (zie alleen maar dit deelforum ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat te doen tegen stress? llell | 15 | 01-07-2008 15:02 | |
De Kantine |
Het weerwolfspel #43 deel 2 Verwijderd | 500 | 21-01-2008 10:18 | |
Liefde & Relatie |
[fototopic] voor de stelletjes onder ons! #4 Verwijderd | 498 | 24-05-2007 11:15 | |
Liefde & Relatie |
Hoe zet jij degene die je leuk vind uit je kop? Verwijderd | 48 | 28-12-2005 18:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #39 Mara | 500 | 27-03-2005 16:33 | |
Algemene schoolzaken |
Hoe zet je jezelf aan tot leren? Lakitu | 60 | 19-02-2003 15:01 |