![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In de periode daarvoor had ik er zelf wel 1 of 2 uit de automaat getrokken, maar nooit gebruikt. Uit voorzorg dus. Naja, nadat het pak van 'mn moeder' op was ben ik ze zelf gaan halen bij de dichtsbijzijnde drogist. Boeie. Deed me niets. Waarom zou het? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
De eerste keer: hm... geeeen idee
![]() Nu: interesseert me echt niets. Is voor mij net zoiets als labello kopen. Laatst stond ik met m'n vriend zelfs een tijd te wikken en te wegen welke we nou zouden nemen. De mevrouw achter de kassa werd er verlegen van. ![]() voor mensen die t eng vinden: op www.condoomfabriek.nl (of www.condoomfabriek.com, dat weet ik niet meer) kun je ze (discreet) bestellen. Is nog goedkoper ook. 70 cent per condoom (en 80 cent voor dingen met kleurtjes, smaakjes en ribbels.)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Edit: dat is trouwens niet waar. Bij sommige AH winkels hebben ze zo'n automaat met buskaarten en zo.. daar zitten soms ook condooms in.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
vibo chantal 1998 | 10 | 18-03-2012 10:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
eerste x onbekend1994 | 5 | 24-11-2008 13:00 | |
Seksualiteit |
eerste x onbekend1994 | 7 | 23-11-2008 12:24 | |
Seksualiteit |
Waar liggen de condooms? zzzzzzzzzzzz | 46 | 20-03-2004 03:30 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Seksualiteit |
Condooms kopen Evil creature | 38 | 16-02-2003 14:30 |