Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2004, 00:43
Co
Co is offline
Hoe vond jij dit, schaamde je jezelf, was je juist trots?

Ik schaamde me best wel, want ik was nog vrij jong. Ik had er wel eens een paar uit een automaat getrokken, maar dat kan je ook niet blijven doen.
Toen ik zeker wist dat ik nergens bekende zag, liep ik een Etos binnen (omdat ik wist dat je ze daar gewoon in de schappen staan,) maar daar was het hardstikke druk. Wat verderop was een DA, en daar was ik op dat moment de enige klant. Ik kocht een deodorantje en zei met blozende wangetjes: Én een pakje condooms alstjeblieft

Nu interreseert het me werkelijk geen ruk meer, en haal ik ze gewoon in de winkel waar ik het dichtste bij ben op dat moment
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 00:48
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
of je besteld ze online, goedkoper, handiger en sneller (voor sommige dan).
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 01:39
Verwijderd
Citaat:
Co schreef op 06-09-2004 @ 01:43 :
Hoe vond jij dit, schaamde je jezelf, was je juist trots?
Mijn moeder heeft ooit het eerste pak condooms gekocht, ik wist niet dat ze dat had gedaan, ze gaf ze me gewoon 'zomaar'. Ik had net een paar weken met mn toenmalige vriend, en toen kwam ze er ineens mee aanzetten.
In de periode daarvoor had ik er zelf wel 1 of 2 uit de automaat getrokken, maar nooit gebruikt. Uit voorzorg dus.
Naja, nadat het pak van 'mn moeder' op was ben ik ze zelf gaan halen bij de dichtsbijzijnde drogist. Boeie. Deed me niets. Waarom zou het?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 08:42
Hagel
Hagel is offline
Mwah ik heb me er niet voor geschaamd, was een jaar of 15 denk ik, heb een tijdje eerst staan bekijken wat er allemaal was en daarna gevraagd wat ik wilde.
Oud 06-09-2004, 09:02
Verwijderd
ik kwam de Etos binne, ik zoeken en zag een mevrouw bij de kassa, met dr rug naar mij toe en gebukt, en ze zei "hoe kan ik U helpen?" maar zag dr gezicht nog niet...... ik zo "euhmmm ik wil een pakje condooms" dus zij pakken en draait zich op het lekkerste wijf van de klas kei hard gelachen, volgende dag op school "hey, was het lekker vannacht ??"
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 09:13
Verwijderd
ik vond het t zelfde als shampoo halen om eerlijk te zijn
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 09:23
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef op 06-09-2004 @ 10:13 :
ik vond het t zelfde als shampoo halen om eerlijk te zijn
Had ik pas na 3x halen en deed het alleen als zij er was
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 09:24
Reem
Reem is offline
Toen ik en mijn vriend besloten om voor 't eerst met elkaar te gaan vrijen, vorig jaar zomervakantie, moesten we ook eerst nog aan condooms komen.
We waren toen aan 't zomertoeren en die bewuste dag gingen we naar Snowworld in Zoetermeer. Hartstikke leuk en we hadden afgesproken om condooms te halen uit de eerste de beste automaat die we tegenkwamen. Maar.
De eerste automaat, berichtte mijn vriend, bevond zich in de mannenwc daar in Snowworld. Hij had geprobeerd om er condooms uit te halen, maar op de een of andere manier lukte dat niet. Hij kreeg het geld telkens terug, geloof ik, en het werkte gewoon niet. Kapot? Dat vraag ik me nog steeds af, haha. Misschien was 't wel de fout van m'n vriend of zo..
Maar ja. 's Avonds gingen we terug met de trein. Omdat mijn vriend op de heenweg ergens bij het toilet (toen we een keer moesten overstappen) óók een automaat gezien had, besloten we om ze daar dan maar te halen.
Maar ook dat ging niet. Op het toilet waren allemaal mensen bezig en het gedeelte waar de automaat zich bevond, was afgesloten. We hebben zó gelachen! Uitgerekend daar...
Dus wij verder met de trein. Nergens vonden we nog een automaat, dus zo langzamerhand werden we toch wel steeds wanhopiger
Toen we weer moesten overstappen, was er op het desbetreffende station een AlbertHeijn. En ja, daar hebben we ze uiteindelijk maar gekocht
Beschamend.. maar we lachen er nog altijd om
Oud 06-09-2004, 09:40
bracelance
bracelance is offline
ik liep gewoon de apotheek binnen, pakte ze uit het rek en legde ze op de balie. Gewoon afrekenen, is toch een doodnormale boodschap
Oud 06-09-2004, 09:51
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef op 06-09-2004 @ 10:40 :
ik liep gewoon de apotheek binnen, pakte ze uit het rek en legde ze op de balie. Gewoon afrekenen, is toch een doodnormale boodschap
Niet als je het voor het eerst doet.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 09:52
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-09-2004 @ 10:51 :
Niet als je het voor het eerst doet.
jawel
Oud 06-09-2004, 10:05
saturday
saturday is offline
O, ik vond het geen probleem. Mijn vriend toen wel. Ik deed het samen met hem en hij rekende af. Ik dacht, dan komt hij er wel overheen. Maar nee.
Hij was roohood!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 10:34
Samaris
Samaris is offline
Ik liep met mijn toenmalige vriendin de DA hier in het winkelcentrum in, bleef extra lang die condooms staan te bekijken, vervolgens greep zij(inmiddels het equivalent van een radijs qua kleur) een pakje, ramde het bijna door de toonbank, en keek me aan met een gezicht dat zei: 'als je nu niet betaalt en we weg kunnen kun je het vergeten om ze vandaag te mogen gebruiken.'
Ik grijnsde, keek de cassiere lief aan en betaalde, waarna ik de condooms pakte, mn ex haar hand ook, en de DA uitliep richting huis, waar we nog geen tien minuten binnen waren en onze eerste keer(met elkaar en over het algemeen) was begonnen.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 10:37
Verwijderd
Die van mij was redelijk onzinnig, maar ik ging weleens mee met een vriend, die er wel wat moeilijker over deed.

We stonden in de drogist (ik stond er uiteraard op dat hij alles zelf kocht etc.) en hij kon de condooms niet vinden, dus stond hij zo giebelend voor de kassa.

Zonder dat hij ook maar iets gezegd had, verwees de charmante kassiere ons naar waar hij de condooms kon vinden, hij nog harder lachend naar de condooms toe lopen, snel een keuze maken en wegwezen.

De arme jongen was 20, ruime ervaring, maar had nog nooit condooms gekocht
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 10:42
M@rco
M@rco is offline
Gewoon... naar de Super gegaan, condooms gepakt en afgerekend. Vond het eigenlijk niet zo heel erg bijzonder
Oud 06-09-2004, 12:45
Verwijderd
Ik heb nog nooit condooms gekocht
Wel glijmiddel trouwens, maar daar had ik niet zo'n moeite mee. Ik had ook shampoo en zakdoekjes nodig dus ik had het idee dat 't niet op viel
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 14:34
Mariekje*
Mariekje* is offline
Mijn 1e pakje condooms kocht ik voor een vriend (net zijn 1e dinnetje, 1e x zat eraan te komen, maar hij durfde ze niet te kopen).. Totaal geen problemen mee gehad, waarschijnlijk met de achterliggende gedachte: "ach tis toch niet voor mij"..

ik had destijds al wel met mijn vriend maar die zorgde er altijd wel voor dat ie wat bij zich had.. Toen ik voor de 2de x een pakje kocht om in m'n nachtkastje te bewaren voor het geval hij het een keer vergat (wat al weleens voorkwam) had ik er iets meer moeite mee.. voelde me ietswat ongemakkelijk.. overigens was het een jonge verkoper bij wie ik het kocht (meteen maar 24stuks ) "zozo je bent heel wat van plan, mss ook een cremetje voor de schrale huid?" uhhhh... nee hoor *betaalt*
Dit pakje heb ik uiteindelijk maar doorverkocht haha aan een vriendin van me met net een vriend die ook geen rubbies durfde te kopen (aangezien het een week later na aanschaf van het pakje uitging met m'n vriend hahah) Nu heb ik er inmiddels geen moeite meer mee.. doodnormaal iets.. alhoewel ik van de week wel de zus van m'n schoonzus achter me had staan: "Zoooo je hebt er zin in".. "Mjap ikke wel hur, doeg"
Oud 06-09-2004, 14:48
Lorelei
Lorelei is offline
De eerste keer was geen probleem. Gewoon gedaan. Wat ik vervelender vond was een keer dat ik er om moest vragen. Maar ook daar ben ik toch vrij simpel overheen gekomen
Oud 06-09-2004, 15:01
bracelance
bracelance is offline
ik vond het zelfs stoer
Oud 06-09-2004, 15:01
bracelance
bracelance is offline
ik ga nog een keer zo'n familiepakket halen van 50 stuks
Oud 06-09-2004, 15:04
Fade of Light
Fade of Light is offline
Is er een niet-goed-geld-terug garantie?

Mag je eerst proberen, en als het niks is terugbrengen?

hmm
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 15:07
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 06-09-2004 @ 16:04 :
Is er een niet-goed-geld-terug garantie?

Mag je eerst proberen, en als het niks is terugbrengen?

hmm
nee, je krijgt wel een niet-goed-geld-weg-garantie
Oud 06-09-2004, 15:35
Nona
Nona is offline
*grin* Beetje lacherig was dat. Het was voor iemand anders, trouwens. Ik was geloof ik "bijna 15" en ik ben gewoon naar de drogist gegaan voor een pakje condooms met smaakjes. Buiten de drogist stond een vriendinnetje van me keihard te gillen dat me me niet kende en dat ze echt niet snapte dat ik dat durfde. "Nou ja... *giechel* Mag ik een pakje condooms met smaakjes?"
Oud 06-09-2004, 15:46
AngelLena
AngelLena is offline
Hihi, wij maakten er een sport van om zo lang mogelijk te discussieren over welk soort we moesten hebben. Gewoon bij de DA en dan elk merk afgaan, en discussieren over welk merk het beste zou zijn, wat de voor en nadelen van welk merk waren etc. Vonden we leuk I guess. Men keek ons wel vreselijk raar aan... Paar personeelsleden waren opgeroepen om evt te kunnen komen helpen, maar vonden we niet nodig, dus die bleven achter ons staan giechelen en doen. Toen we er eenmaal uit waren welke we moesten hebben (wisten we natuurlijk al lang, maar discussies zijn zo leuk ), draaiden we ons om om af te rekenen en kregen we een applausje van het personeel hahahaha!

Zo af en toe halen we die grap nog wel es een keer uit, maar dan wel bij winkels die het nog niet eerder meegemaakt hebben
Oud 06-09-2004, 20:55
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 06-09-2004 @ 16:46 :
Hihi, wij maakten er een sport van om zo lang mogelijk te discussieren over welk soort we moesten hebben. Gewoon bij de DA en dan elk merk afgaan, en discussieren over welk merk het beste zou zijn, wat de voor en nadelen van welk merk waren etc. Vonden we leuk I guess. Men keek ons wel vreselijk raar aan... Paar personeelsleden waren opgeroepen om evt te kunnen komen helpen, maar vonden we niet nodig, dus die bleven achter ons staan giechelen en doen. Toen we er eenmaal uit waren welke we moesten hebben (wisten we natuurlijk al lang, maar discussies zijn zo leuk ), draaiden we ons om om af te rekenen en kregen we een applausje van het personeel hahahaha!

Zo af en toe halen we die grap nog wel es een keer uit, maar dan wel bij winkels die het nog niet eerder meegemaakt hebben
gaaf! hehe tja ik heb er ook nooit moeite mee.....alleen toen ik een keer een zwangerschapstest kocht had ik t om wat voor reden dan ook moeilijker
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 21:07
juno
juno is offline
Nog nooit condooms gekocht, dat doet mijn vriend. Ik haalde de pil. Allebei bij onze eigen apotheker. Allebei een beetje verlegen maar ook trots. De morning after pil halen vond ik wat minder leuk. Het recept halen voor de pil, dat vond ik pas eng. Maar na een geknapt condoom wil je wel...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 21:33
stuivertje
stuivertje is offline
Ik vond het niet erg, alleen ik was dus met mn vriend dus voor het eerst van die dingen aan het halen. Hoorden we op de achtergrond in de da "het is een nacht" van Guus. MN vriend stond erop dat we ze 2 minuten later gingen kopen, want dat was wel erg cliche.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 21:38
Warsocket
Warsocket is offline
Best wel gaar
khad nl in die winkel gewerkt en kende iedereen van het personeel nog

dus die wouden weer allemaal weten waar ik ze voor nodig had

magoed zon maffe vraag druk je zo de kop in met een direct antwoord

warvoor zijn die condooms?
Om te neuken

nja, twas best gaar iig
Oud 06-09-2004, 22:13
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Hagel schreef op 06-09-2004 @ 09:42 :
Mwah ik heb me er niet voor geschaamd, was een jaar of 15 denk ik, heb een tijdje eerst staan bekijken wat er allemaal was en daarna gevraagd wat ik wilde.
Jaja, ging dat van.. "Mevrouw, wat wil ik?" ..?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 22:16
Caligula
Caligula is offline
Nergens last van. Iedereen neukt (sommige mensen daar gelaten) en je hoeft je niet te schamen voor wisselende sexcontacten.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 22:29
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
juno schreef op 06-09-2004 @ 22:07 :
Nog nooit condooms gekocht, dat doet mijn vriend. Ik haalde de pil. Allebei bij onze eigen apotheker. Allebei een beetje verlegen maar ook trots. De morning after pil halen vond ik wat minder leuk. Het recept halen voor de pil, dat vond ik pas eng. Maar na een geknapt condoom wil je wel...
Nou.. die MA-pil was nog niet zo erg. Maar toen ik de MA-pil ging halen, haalde ik meteen ook m'n eerste doosje microgynon30. En bij dat doosje krijg je standaard een 'wat is veilig en hoe zorg ik dat ik niet zwanger word'-boekje. Mevrouw de apotheker voelde zich toch wel opgelaten om me dat boekje te geven aangezien ik ook de MA-pil nodig had. Ik kon er wel om lachen.
Oud 06-09-2004, 22:50
stuivertje
stuivertje is offline
Toen ik de MA-pil moest halen, keek die vrouw me de hele tijd aan met zon blik van: Arm kind toch, wat heb je jezelf aangedaan.

Ik was lekker relaxed daarentegen en mn vriend ook, en we zaten wat grapjes te maken, en dat kon die vrouw helemaal niet begrijpen. Was wel grappig.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Caligula schreef op 06-09-2004 @ 23:16 :
Nergens last van. Iedereen neukt (sommige mensen daar gelaten) en je hoeft je niet te schamen voor wisselende sexcontacten.
Dat hangt maar net van die contacten af.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 23:24
Caligula
Caligula is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-09-2004 @ 00:21 :
Dat hangt maar net van die contacten af.
Nee hoor, weet de drogist er dan vanaf dat jij je worst met hoesje in een koude kaastosti steekt?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Caligula schreef op 07-09-2004 @ 00:24 :
Nee hoor, weet de drogist er dan vanaf dat jij je worst met hoesje in een koude kaastosti steekt?
Nee, vooruit. Dat weet hij inderdaad niet. Anders zou hij je wel aanraden om ze warm te maken. Of om je lul gewoon meteen tussen een tosti-ijzer te leggen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 04:22
MrOizo
MrOizo is offline
poe nou een gezichts schampo kopen vond ik al eng en raak ik nu aan gewend laat staan condooms
Oud 07-09-2004, 08:38
Qimm
Qimm is offline
Dat was geen probleem eigenlijk (Ze waren dan ook niet voor mij, misschien had dat er wat mee te maken? Maar toen ik wél voor mezelf ging halen was het ook niet eng)
Oud 07-09-2004, 15:00
DvoorA
DvoorA is offline
ik heb er nooit problemen mee, meestal kun je die dingen zelf pakken. Het vervelende was wel, toen ik meteen een hele voorraad ging halen voor mn ex en mij, als je om tien pakjes condooms vraagt kijken ze je toch wel een beetje pesterig aan
Oud 07-09-2004, 18:37
angel-nieke
angel-nieke is offline
uhm schaamde mezelf neij, gewoon bij de etos gehaalt, heb dr geen problemen mee
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 13:39
American*Dream
American*Dream is offline
Haha gewoon wandelen naar de drogist en gewoon afrekenen...alleen de vorige keer ging ook ook parfum halen, dus die doos van de etos vroeg: zijn t cadeautjes? fijn weer

Offtopic: ik herinner me ngo wel dat ik vorig jaar bij de Appie Heijn achter de servicebalie stond en n paar puberale jochies me gingen vragen welke soort condooms ze moesten kopen en welke ik nou zelf het fijnst vond... die jochies dachten me te dissen...hadden alleen niet gedacht dat ik er een half uur lang serieus op in ging en over de avanti(XL) vertelde dat ze dat iig maar niet moesten kopen, dat die dingen dan geheid af zouden glijden ze verlieten uiteindelijk vuurrood de winkel hehehehe
Oud 08-09-2004, 13:47
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik vond het wel stoer om te doen. Heb gelijk uitgebreid alle soorten en maten staan bekijken . Ook het afrekenen vond ik geen ramp. Toen ik ermee weg liep zei de cassiere nog 'Veel plezier ermee' .

Een zwangerschapstest vond ik veel genanter om te halen . De kassavrouw keek ook wel een beetje gek op aangezien ik die test tegelijk haalde met een pakje tampons .

Laatst gewijzigd op 08-09-2004 om 13:50.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 15:13
Mara
Mara is offline
Was niet voor mezelf, was voor verjaardagsgeintje voor een vriend.
Gewoon gekocht. Alsof ze niet meer aan de kassa krijgen die dat kopen.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 16:16
snoopy
snoopy is offline
De eerste keer: hm... geeeen idee
Nu: interesseert me echt niets. Is voor mij net zoiets als labello kopen. Laatst stond ik met m'n vriend zelfs een tijd te wikken en te wegen welke we nou zouden nemen. De mevrouw achter de kassa werd er verlegen van.

voor mensen die t eng vinden: op www.condoomfabriek.nl (of www.condoomfabriek.com, dat weet ik niet meer) kun je ze (discreet) bestellen. Is nog goedkoper ook. 70 cent per condoom (en 80 cent voor dingen met kleurtjes, smaakjes en ribbels.)
Oud 08-09-2004, 16:42
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Hmm, geen problemen mee gehad.

Wel grappig: Ik sta soms bij me werk aan de balie (supermarkt, we verkopen condooms) De condooms liggen bij ons in een vitrine aan de balie. Iedereen die condooms komt halen, schaamt zich ervoor. Het wordt allemaal heel stiekem aangewezen en soms zegt men er nog zachtjes bij:''Die graag''

Beetje vervelend dat ze altijd net iets TE zacht praten, moeten ze het nog een keer zeggen
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 16:47
Co
Co is offline
Citaat:
Ernst schreef op 08-09-2004 @ 17:42 :

Wel grappig: Ik sta soms bij me werk aan de balie (supermarkt, we verkopen condooms)
ik ken geen 1 supermarkt die ze verkoopt
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Ernst schreef op 08-09-2004 @ 17:42 :

Wel grappig: Ik sta soms bij me werk aan de balie (supermarkt, we verkopen condooms) De condooms liggen bij ons in een vitrine aan de balie. Iedereen die condooms komt halen, schaamt zich ervoor. Het wordt allemaal heel stiekem aangewezen en soms zegt men er nog zachtjes bij:''Die graag''

Beetje vervelend dat ze altijd net iets TE zacht praten, moeten ze het nog een keer zeggen
als ze in de schappen liggen krijg je ook wel bijzondere voorvallen hoor
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 17:32
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Co schreef op 08-09-2004 @ 17:47 :
ik ken geen 1 supermarkt die ze verkoopt
Ik ook niet.

Edit: dat is trouwens niet waar. Bij sommige AH winkels hebben ze zo'n automaat met buskaarten en zo.. daar zitten soms ook condooms in.
Oud 08-09-2004, 18:40
kleinmeisje
kleinmeisje is offline
Ik heb nooit condooms gekocht. Maar bij het voor de eerst halen van de pil voelde ik me toch een beetje onzeker. maar das nu ook over. Gewone boodschap nu. Behalve dat ik problemen heb met het onthouden van de naam van de pil.
Oud 08-09-2004, 18:41
juno
juno is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 08-09-2004 @ 14:47 :
Ik vond het wel stoer om te doen. Heb gelijk uitgebreid alle soorten en maten staan bekijken . Ook het afrekenen vond ik geen ramp. Toen ik ermee weg liep zei de cassiere nog 'Veel plezier ermee' .

Een zwangerschapstest vond ik veel genanter om te halen . De kassavrouw keek ook wel een beetje gek op aangezien ik die test tegelijk haalde met een pakje tampons .
Ik deed er maar meteen een potje foliumzuurtabletjes bij...gaan ze je lopen feliciteren...
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 19:33
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 08-09-2004 @ 18:32 :
Ik ook niet.

Edit: dat is trouwens niet waar. Bij sommige AH winkels hebben ze zo'n automaat met buskaarten en zo.. daar zitten soms ook condooms in.
Lijkt me leuk; wil een oudere dame van in de 80 een buskaart kopen trekt ze der een condoom uit . Zou wat zijn voor de verborgen camera
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten