Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja, Grim
![]() ![]() Mja, ik wil ze wel allemaal in het Engels gaan doen, maar ze praat niet erg veel met de mensen in het dorp enzo en als ze weer op zoek gaat, praat ze oook niet erg veel, er komt wel iemand mee maar die spreekt ook nl dus ik hoef alleen engels te doen als ze met iemand die daar ergens woont gaan praten ![]() Ik heb al heel veel aanpassingen gemaakt voordat ik het hier heb gepost ![]() ![]() Ehm, wat moet ik verbeteren aan de schrijfstijl? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Grim |
![]() |
||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Vlak voor mijn eindexamen begon het. Gelukkig was mijn laatste vriendin er nog tijdens de eindexamens, maar een dag later was ook zij verdwenen. hier gebruik je trouwens ook vlak achter elkaar 2 keer het opvallende woord eindexamen(s). Citaat:
Misschien heb je niets aan deze opmerkingen hoor. Maar ik moet toch kritiek geven he? Alleen maar zeggen dat een tekst mooi is - zelfs als dat gewoon zo is - is toch een stuk minder leuk. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Krrristoph
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Door rechter vrijgelaten mensenhandelaar spoorloos T_ID | 14 | 23-09-2009 11:10 | |
Films, TV & Radio |
Je favoriete soort horror film Donny must die | 96 | 07-02-2005 11:16 | |
De Kantine |
Quad gestolen :( Joël | 25 | 06-11-2003 23:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Spoorloos [gedicht] Celeste | 4 | 11-09-2003 20:25 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Communisten gooien taart in gezicht Balkenende niceman1984 | 19 | 30-06-2003 13:27 | |
Verhalen & Gedichten |
'Spoorloos' vs 'Het gouden ei' hopefully | 4 | 16-12-2002 14:08 |