Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2004, 18:42
Gantboy86
Gantboy86 is offline
mensen meschien kan iemand mij zeggen wat het is of wat ik er mee aan moet.

ik ken een meisje nouh al 1 jaar ofzo heb al 4 keer met haar gehad en nu zit het er weer aan de komen wat moet ik doen of wat juist niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2004, 18:53
pointless
pointless is offline
Dat kunnen wij aan de hand van deze beschrijving van de situatie ook heel goed zeggen
Probeer iig niet zo chaotisch over te komen als dat je hier doet....
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 18:56
Gantboy86
Gantboy86 is offline
Citaat:
pointless schreef op 23-09-2004 @ 19:53 :
Dat kunnen wij aan de hand van deze beschrijving van de situatie ook heel goed zeggen
Probeer iig niet zo chaotisch over te komen als dat je hier doet....
ben ik niet. het is allen beetje vaag gevoel als het al 4 keer mis is gegaan nog een keer de nemen met elkaar. maar het lijkt wel die kant op de gaan. wat denken jullie er van dat het raar is of dat ik het nog een keer moet proberen ze heeft in die tussen tijd wel met een vriend van me gehad
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Gantboy86 schreef op 23-09-2004 @ 19:56 :
ben ik niet. het is allen beetje vaag gevoel als het al 4 keer mis is gegaan nog een keer de nemen met elkaar. maar het lijkt wel die kant op de gaan. wat denken jullie er van dat het raar is of dat ik het nog een keer moet proberen ze heeft in die tussen tijd wel met een vriend van me gehad
En daarvoor al 3 keer eerder met die vriend van jou zeker?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 19:10
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Voor mij geldt: uit is uit. Als het uitgaat is dat om een reden, en die reden was blijkbaar genoeg om het de eerste keer uit te maken. Ik heb het zelf één keer gehad, dat het uit was en daarna weer aan ging. Dat kostte alleen nog maar meer pijn en verdriet. Blijkbaar 'kicken' jullie wel een beetje op zo'n knipperlicht relatie, want ik zou bij de tweede keer uitmaken echt zweren dat ik er niet meer aan begin. Maargoed, je geeft geen redenen dus daar kan ik niet over oordelen. Ik zou er in ieder geval niet meer aan beginnen, en ik zou uit gaan kijken naar een ander (meisje in jouw geval) met wie het wél goed zal gaan.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 19:10
Verwijderd
het zit er aan te komen, nog een keer te nemen met elkaar, het lijkt die kant op te gaan. Het is niet mijn gewoonte om d/t fouten te verbeteren maar dit is wel een heel rare.

maar ik weet niet wat je moet doen. Ik vind het zelf ook vrij raar om dan voor de vijfde keer (binnen een jaar? hoe doe je dat?) verkering met haar te krijgen, want waarschijnlijk gaat het toch weer uit om dezelfde reden als de vorige vier keer.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 22:38
Verwijderd
4x in een jaar.

Waarom is het 4x fout gegaan? 4x fout met dezelfde persoon is erg veel, zeker in een jaar.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 12:22
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Avalon_Mae schreef op 23-09-2004 @ 20:10 :
Voor mij geldt: uit is uit. Als het uitgaat is dat om een reden, en die reden was blijkbaar genoeg om het de eerste keer uit te maken. Ik heb het zelf één keer gehad, dat het uit was en daarna weer aan ging. Dat kostte alleen nog maar meer pijn en verdriet. Blijkbaar 'kicken' jullie wel een beetje op zo'n knipperlicht relatie, want ik zou bij de tweede keer uitmaken echt zweren dat ik er niet meer aan begin. Maargoed, je geeft geen redenen dus daar kan ik niet over oordelen. Ik zou er in ieder geval niet meer aan beginnen, en ik zou uit gaan kijken naar een ander (meisje in jouw geval) met wie het wél goed zal gaan.
het gaat ook "aan" om een reden...maar ik begrijp wat je bedoelt maar soms is het lastig om nee te zeggen terwijl je wel weer wilt.
Oud 24-09-2004, 12:25
Balance
Balance is offline
Citaat:
Alex schreef op 23-09-2004 @ 23:38 :
4x in een jaar.

Waarom is het 4x fout gegaan? 4x fout met dezelfde persoon is erg veel, zeker in een jaar.
idd. waarom ging het uit de vorige 4 keren?
Oud 24-09-2004, 12:26
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ermee nokken.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 12:37
l0vely
l0vely is offline
Je moet gewoon doen wat jezelf wilt. Maar het is natuulijk niet voor niets elke keer uitgegaan. Enals je weer iets met dat meisje wil zou ik er eerst maar goed over nadenken.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 13:29
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik weet niet wat de reden was waarom het uitging, maar je moet ook wel weten of het dan weer zo snel uit kan gaan. als dat het geval zou zijn, zou ik er niet mee beginnen. als je denkt dat het nu niet snel uit gaat, kun je het wel proberen!
Oud 24-09-2004, 15:12
Gantboy86
Gantboy86 is offline
Citaat:
J-tjuh schreef op 24-09-2004 @ 14:29 :
ik weet niet wat de reden was waarom het uitging, maar je moet ook wel weten of het dan weer zo snel uit kan gaan. als dat het geval zou zijn, zou ik er niet mee beginnen. als je denkt dat het nu niet snel uit gaat, kun je het wel proberen!
uuuuh kan je dat weten dan of het snel uit gaat het is wel steets 2 maandtjes aan geweest een steets door een ruzie weer uit aan gezien wij twee verschelinde mensen zijn met afkomsten die niet dicht bij elkaar zijn.gebeurdt dat nog wel snel maar ook daarom komen we steets weer bij elkaar denk ik om dat ik weet dat zei iets heeft wat me aantrekt en ik denk dat zei dat ook wel heeft. omdat. en de verschile zijn soms goed maar soms ook heel lastig de rede dat het uit ging was omdat ik de veel met me vrienden omging en volgens haar dan maar geen vriendin moest nemen!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 15:24
annia
annia is offline
Euhm en ga je nu dan minder met je vrienden om? Of is zij van dat standpunt veranderd? Anders gaat het uiteraard weer mis. Lijkt me, om precies dezelfde reden. Verder lijkt me het moeilijk voor jullie beiden. Misschien ben ik erg sentimenteel ofzo, maar als het al zo vaak is misgegaan zou ik niet meer aan die ander kunnen denken, zonder dat ik daarbij negatieve associaties zou hebben. Gewoon de pijn van dat het steeds uitgaat en daarbij zou ik in de stress zitten dat het weer mis zou gaan.
Oud 24-09-2004, 15:25
Verwijderd
Als jullie bij elke ruzie het uitmaken komen jullie niet ver denk ik, want ruzie ontstaat wel vaker, maar het mooie van een relatie (ook een vriendschap dus) is dat het dan weer goed gemaakt wordt en er over gepraat kan worden. Dit zou jullie relatie dan juist sterker 'moeten' maken in mijn ogen..
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 15:28
Gantboy86
Gantboy86 is offline
Citaat:
Gantboy86 schreef op 24-09-2004 @ 16:12 :
uuuuh kan je dat weten dan of het snel uit gaat het is wel steets 2 maandtjes aan geweest een steets door een ruzie weer uit aan gezien wij twee verschelinde mensen zijn met afkomsten die niet dicht bij elkaar zijn.gebeurdt dat nog wel snel maar ook daarom komen we steets weer bij elkaar denk ik om dat ik weet dat zei iets heeft wat me aantrekt en ik denk dat zei dat ook wel heeft. omdat. en de verschile zijn soms goed maar soms ook heel lastig de rede dat het uit ging was omdat ik de veel met me vrienden omging en volgens haar dan maar geen vriendin moest nemen!
jah idd maar als het dan was uitgepraat en ik was ff bij een vriend van mij was het raak.omdat zei vind dat ik niet zo vaak naar vrienden moet gaan en als het een vriendin is van me heb ik het pas echt gedaan en dan praat we het uit maar het blijft gewoon trug komen
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 15:34
Gantboy86
Gantboy86 is offline
Citaat:
annia schreef op 24-09-2004 @ 16:24 :
Euhm en ga je nu dan minder met je vrienden om? Of is zij van dat standpunt veranderd? Anders gaat het uiteraard weer mis. Lijkt me, om precies dezelfde reden. Verder lijkt me het moeilijk voor jullie beiden. Misschien ben ik erg sentimenteel ofzo, maar als het al zo vaak is misgegaan zou ik niet meer aan die ander kunnen denken, zonder dat ik daarbij negatieve associaties zou hebben. Gewoon de pijn van dat het steeds uitgaat en daarbij zou ik in de stress zitten dat het weer mis zou gaan.
jah ik ging al gewoon om met me vrienden en ik wil het wel opgeven maar wat als het nouh echt niet lukt he dan staa ik zonder iemand dus allen en vrienden kunnen het nu ook niet meer met haar vinde want zei zeggen dat ze de bezitterig is over mij en de stress valt wel mee de gedachten heb je gelijk mee maar dan op de een of ander manier blijf ik toch van haar houde
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 15:37
annia
annia is offline
Ik zou je vrienden niet opgeven voor een meisje, en al helemaal niet als het al zovaak is misgegaan. Tja, het is jou keuze, als jij van haar houdt......maar ik blijf erbij dat er toch iets mis moet zijn als het zo vaak uitgaat. Soms moet je iemand ook loslaten, omdat het gewoon niet gaat. Maargoed alleen jij weet waarneer dat moment er is. In elk geval veel sterkte ermee
Oud 25-09-2004, 18:29
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Heb alleen openingspost gelezen wegens gebrek aan tijd...

4 keer in 1 jaar en nu misschien weer?
Man, er zijn nog zat meiden, loop toch niet steeds achter dezelfde aan, zeker als je weet dat het zo vaak is "mis gegaan". Of vraag haar om duidelijkheid.
Maar ik zou gewoon verder gaan met mijn leven en haar vergeten.
Reageren

Regels voor berichten