Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2004, 17:01
kraagje
kraagje is offline
iedere keer als ik een attachment krijg en ik open hem dan opent hij hem in WORD, ook excel bestanden.. ik zie dan alleen maar rare tekentjes
nou wou ik vragen of ik die instelling (het standaard openen in word) ergens kan veranderen!! alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2004, 17:22
Fade of Light
Fade of Light is offline
Zoek een bestand dat opent in word, maar wat je niet in word wil laten openen.... Rechter muisknop erop. Dan kies je properties. Dan staat er op ongeveer 20% van de hoogte van het hele window "opens with: word [change]"
(dat change is een knop). Klik daarop en kies het goede programma dat dat bestand moet openen. Druk dan op Apply en voila.

Doe dit voor alle soorten bestanden die openen in word maar je in een ander wil laten openen (alle SOORTEN bestanden, niet ALLE bestanden )
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 18:56
kraagje
kraagje is offline
waar moet ik dat bestand zoeken? als ik bij word en dan bestand en als ik het dan zie staan en dan rechtermuisknop dan staat dat er niet bij....

bvd!!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 19:05
freyk
freyk is offline
Je kan het ook zo doen:
  1. Klik op "deze computer" -> extra -> mapopties
  2. Klik nu op tabblad bestands typen.
  3. Selecteer nu in de lijst DOC en klik op wijzigen.
  4. Selecteer nu in de verschenen lijst het programma waarmee je je documenten opent.
Oud 01-09-2004, 22:11
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
kraagje schreef op 01-09-2004 @ 19:56 :
waar moet ik dat bestand zoeken? als ik bij word en dan bestand en als ik het dan zie staan en dan rechtermuisknop dan staat dat er niet bij....

bvd!!
JE hebt een e-mail gekregen. Die attachment moet je even opslaan naar je harde schijf (zorg dat je weet waar je dat bestand opslaat! ). Zoek dat bestand op en klik daar met de rechtermuisknop op en doe dan de rest wat ik heb gezegd. OF probeer freyks idee. Misschien makkelijker.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 10:37
kraagje
kraagje is offline
van welke versie van windows wordt hier uitgegaan? xp zeker? het betreft hier '98.. maybe it makes a difference!!
ik kan als ik het bestand opgeslagen heb wel eigenschappen vinden (propterties) maar dan loop ik vast.

en bij deze computer kan ik via BEELD mapopties vinden en dan ook bestandstypen maar daar staat weer geen doc in de lijst..

iig heel erg bedankt al voor jullie hulp, maar het vordert slechts gestaag..
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 16:44
freyk
freyk is offline
Citaat:
kraagje schreef op 02-09-2004 @ 11:37 :
van welke versie van windows wordt hier uitgegaan? xp zeker? het betreft hier '98.. maybe it makes a difference!!
Ik ging uit dat je windows xp had.

Maar schrijf dan ook altijd in de eerste post op s&m welke besturingssysteem je gebruikt:
Want in sticky [Mededeling] Regels voor openen topic *LEZEN*(helemaal boven aan), lezen we:
Citaat:
Stap 2: Open een topic
Kun je geen (volledig) antwoord op je vraag vinden, dan mag je een topic openen. Let hierbij op het volgende:
  • Kies een goede topictitel en gebruik een tag, zoals:
    [WinXP] STOP-fout tijdens booten
  • Geef voldoende informatie, zoals welk besturingssysteem je gebruikt (WinXP, 2000, 98,etc) en alle andere relevante informatie.

Mijn instructie is ook voor win98
(maar zelf toch ff voor de zekerheid kijken)
Reageren

Regels voor berichten