Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zou die GeForce kaart misschien wat beter zijn dan? Uit de systeemeisen opgesteld door IdSoftware: 3-D Hardware Accelerator (with 16MB VRAM with full OpenGL® support |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
[EDIT] Laat maar zitten ![]() [/EDIT] Maar elke 3-D accelerator moet dit toch aankunnen, tenminste dus volgens de systeemeisen? Dit zijn de complete systeemeisen: 3-D Hardware Accelerator (with 16MB VRAM with full OpenGL® support Pentium® II 400 Mhz processor or Athlon® processor English version of Windows® 95 OSR2/98/ME/NT4.0 (SP6)/2000/XP Operating System 128 MB RAM 16-bit high color video mode 800 MB of uncompressed hard disk space for game files (Minimum Install), plus 300 MB for the Windows swap file A 100% Windows® 95 OSR2/98/ME/NT4.0 (SP6)/2000/XP compatible computer system (including compatible 32-bit drivers for CD-ROM drive, video card, sound card and input devices) Quad-speed CD-ROM drive (600 K/sec. sustained transfer rate) 100% DirectX® 8.0a (included) 100% DirectX 3.0 or higher compatible sound card and drivers 100% Microsoft-compatible mouse/keyboard and driver |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb: Pentium III 450 MHz (voldoende, min. Pentium II - 400 MHz) 128 MB (voldoende) Windows XP Dus moet voldoende zijn... Moet ook nog wel even een grotere hardeschijf erbij kopen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder, om maar even ontopic te blijven - ik zou voor de Geforce4 MX440 gaan. ATI is pas met de Radeon 8500 echt in staat geweest om lekkere concurrentie te bieden aan (destijds) de Geforce3 en de modellen daarna waren inderdaad snel. Maar de Radeon 7000 is gewoon een oude kaart die echt verschrikkelijk traag is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens liep het bij wel wel ok enzo, maar niet perfect soepel enzo.. Laatst gewijzigd op 07-09-2004 om 16:38. |
![]() |
||
Citaat:
Nou niet bepaald nieuw, maar wel beter dan die 2 bij elkaar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Sorry hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar wees nou eens eerlijk - waar hebben we het nou helemaal over? Deze kerel wil een ongelooflijk budgetkaartje kopen, een GF4 MX440 of een Radeon 7000. Met geen van beide kun je spellen echt fatsoenlijk spelen, dus in principe maakt het geen drol uit welke hij koopt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dit is dan idd een betere keus: MSI GeForce 4 Ti4200 64MB ? 45,- (zonder verzendkosten) De rest van je systeem is wel erg minimaal
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Nieuwe videokaart Elite! | 13 | 08-11-2006 07:31 | |
Games |
The Elder Scrolls 4... Not for Sale | 500 | 30-03-2006 11:29 | |
Software & Hardware |