Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Ik heb ondertussen zo'n 40 recreatie duiken gedaan, waar ik de meest te gekke dingen heb gezien.
Een ruzie tussen een duikleider en een kleine inktvis, met inktwolk tot gevolg. ^_^ (kreta) Grote groene murens van 2,5m (florida) tot kleine grijze murenes van 10cm (kreta), congeralen (sardinië), spinkrabben en grote kreeften (grevelingenmeer in zeeland), baracuda's (florida, sardinië), pietermannen (corsica), platvissen, grote zeeanemonen (met tentakels van 30cm), vissen in allerklei kleuren en vormen, koraal en een paar keer heb ik ook bloedkoraal gezien. Ik heb een aantal wrakken gezien, waaronder Spiegel Grove in Florida-Key Largo, welke zeker aan te raden is. En ik heb 1 grotduik gedaan, wat erg gaaf was. In de grot zelf konden we namelijk ook naar de oppervlakte en hebben we gesnorkeld. Je kan dan ook al die stalagmieten e.d. goed zien. We hebben daar even de lampen uit gedaan, en dan zie je echt helemaal niets, erg gaaf. ![]() Verder heb ik paar diepe deco duiken gedaan (46 en 48 meter, waar het zo diep ook erg koud was). En ik heb een nitrox-cursus gedaan, wat voor de duikers zeker aan te raden is. ![]() En ojah, bij een van m'n duiken in Sardinie, eind augustus van dit jaar, heb ik een duikmes van zeer hoge kwaliteit opgedoken, die daar kennelijk al een jaartje of wat lag, maar nog steeds goed intact is. Nu nog een schede ervoor vinden. ![]() Edit: En een driftduik natuurlijk. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-09-2004 om 22:56. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik denk erover volgend jaar die reis te maken, maar dan ben ik wel de oudste. maar het lijkt me super! Dus het was leuk begrijp ik? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je d'r een beetje aan gewend bent kun je er ook dieper mee. Je houdt dan gewoon je adem in, zoals je doet als je normaal onderwater bent, en je duikt naar beneden om te kijken. Zodra je lucht bijna op is ga je naar boven en met het naar boven gedaan blaas je heel hard naar buiten. Het water in je snorkel wordt dan naar boven geblazen en gaat eruit, waardoor je meteen weer verder kan snorkelen ![]() Oh ja, zo zag ik er dus uit:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Het grote vakantie topic *oma* | 113 | 26-06-2007 12:06 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #79 Verwijderd | 495 | 23-12-2006 15:14 | |
Vrije tijd |
Duiken Leeuwtje | 80 | 19-12-2006 22:28 |