Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2004, 13:21
aardbeifondue
aardbeifondue is offline
Ik heb een vriend
inmiddels al 14 maanden
maar sinds anderhalve maand gaat het echt niet goed tussen ons. we hebben geschreeuwd in de telefoon dat het uit was, het goedgemaakt met het doel te verranderen voor elkaar voor het betere, maar sindsdien is het nooit meer beter geworden.
de laatste paar weken ben ik steeds maar chagerijnig als hij bij me is. ik stoor me aan hem en vind hem vervelend. maar dat slaat soms meteen om, en een minuut nadat ik vreselijk chagi was ben ik enorm verliefd en blij.
we zitten hiermee, met het feit dat we de laatste tijd niks anders doen dan argumenteren en ons ergeren aan elkaar. dit kan zo niet door, dat is logisch.
maar het uitmaken wil ik niet. ik houd nog teveel van hem en ik wil hem niet kwijt, hetzelfde geld voor hem. ik weet niet wat een oplossing zou kunnen zijn.

ach, en het is niet alsof jullie mij kunnen helpen maar toch voel ik me zo klote dat ik daar wel op hoop...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-09-2004, 13:52
Verwijderd
ik zou 't uitmaken...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 14:11
DutchGirl
DutchGirl is offline
ik zou het ook uitmaken, dit werkt toch niet zo.
Oud 09-09-2004, 14:57
Verwijderd
je houd van je vriend, maar niet van de jongen die dat is.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 15:01
leucomelas
leucomelas is offline
misschien elkaar niet meer zovaak zien? zien jullie elkaar elke dag? misschien zijn jullie wel gewoon te vaak samen en ga je je daardoor aan hem ergeren? als dat het is dan zou ik het niet uitmaken... kijk, als jullie elkaar 2 keer per maand zien en je ergert je nog steeds aan hem... okay, dan is er toh iets mis...
Oud 09-09-2004, 15:39
filia dei
filia dei is offline
Ik zou het uitmaken.

(heb ik ook gedaan toen ik in zo'n zelfde situatie zat)
Oud 09-09-2004, 15:40
bracelance
bracelance is offline
pauze vind ik uberhaupt onzin. Dat is gewoon uitmaken en kijken of jullie elkaar missen. Pauze is dus een onzinnig woord in mijn verbeelding
Oud 09-09-2004, 15:43
waves
waves is offline
als jullie elkaar alleen nog maar chagi maken zie ik niet in waarom je bij elkaar wilt blijven...
Oud 09-09-2004, 15:55
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
uitmaken.. je bent 16 er zwemmen genoeg vissen in de vijver..
het is overduidelijk niet chill meer zo dus wrom zou je bij elkaar blijven?
Oud 09-09-2004, 16:30
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik denk toch eerder uitmaken... als het toch steeds minder loopt dan is dat een goede oplossing, ook al doet het pijn. Je ziet ook dat het je blijft achtervolgen: het was uit, het ging weer aan, maar je bent steeds meer en meer chagrijnig als jullie bij elkaar zijn. Mja, dan is de relatie steeds minder leuk aan het worden en op den duur heb je dan toch genoeg van elkaar. Dan gaat het gevoel ook langzaam weg...
Oud 09-09-2004, 17:37
Verwijderd
Citaat:
filia dei schreef op 09-09-2004 @ 16:39 :
Ik zou het uitmaken.

(heb ik ook gedaan toen ik in zo'n zelfde situatie zat)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten