Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik kan je iets meer dan het het minimum loon betalen(wit) en daarnaast kan je naar de concerten of les krijgen op jazzgebied. Ik zing, speel bas en trompet. www.jazz-in-amsterdam.com Laat maar weten of je het interessant vindt groetjes, René |
![]() |
||
Citaat:
Je kan geloof ik ook online sollicitatieformulier invullen of ga erheen (er hangt nog steeds een aanplakbiljet met mensen gezocht) kom je mij lekker ook elke dag tegen hehe ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Er staan geen vactures voor Utrecht op! Bij "mijn" Appie zoeken ze ook volop (pt) medewerkers, maar er staan geen vacatures op de website (wel affiches in de winkel) |
![]() |
||
Citaat:
ik heb t niet over vacatures op de website. Of moet je dan aanklikken ofzo AH Twijnstraat? Ik dacht invullen. Nou ja hoe dan ook er hangen affiches en dus. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Je moet je postcode invullen en dan komen de dichtsbijzijnde vacatures tevoorschijn. Je kan dan idd online solliciteren, maar dat raad ik niet aan. Beter is om gewoon langs te gaan of op te bellen. Dan weet je gelijk waar je aan toe bent ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Studentenwoning huren Utrecht Thomas_nr1 | 5 | 03-01-2010 15:41 | |
Werk, Geld & Recht |
Bijles geven in Utrecht duivelaartje | 1 | 04-07-2009 17:38 | |
Werk, Geld & Recht |
Huis huren in Utrecht Thommos | 5 | 02-06-2009 10:24 | |
De Kantine |
Tips voor kamer-reacties en hospiteren duivelaartje | 14 | 11-09-2007 19:33 | |
Liefde & Relatie |
Whelp :), advies gevraagd enzo :) *in de war* Mindfields | 47 | 22-02-2004 13:47 | |
Psychologie |
hulp zoeken of overdrijf ik? sublime | 17 | 03-10-2003 19:44 |