Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2004, 16:20
Little me
Little me is offline
Ik vroeg me af of je eigenlijk van te harde sex een beschadiging binnen in je vagina zou kunnen oplopen. Hoe ernstig zou dat dan kunnen zijn?

Ik weet overigens niet of dit topic hier juist is, anders moet 'ie maar verplaatst worden.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 16:24
faan
faan is offline
Nouja... en ik ben donker blond.
Oud 13-12-2004, 16:31
Lorelei
Lorelei is offline
Hij staat hier wel goed, denk ik.

En een beschadiging.. je moet wel iets heel erg fout doen wil je echt iets ernstigs beschadigen. Maar een wondje of pijn bij de baarmoedermond door dat er te hard tegen aan gegaan is, kan wel gebeuren ja. Meer ze gaan allebei weer over. Voorzover ik weet moet je wel echt raar bezig zijn, wil je echt iets kapotmaken.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 17:05
Fade of Light
Fade of Light is offline
De knakkende penissen(?) van de man...oppassen dus voor het andere geslacht!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 17:10
Verwijderd
beschadigen? hmm geen idee, misschien als een man een heeeeeeeeeele grote heeft en tegen je baarmoedermond aankomt ofzo.
Maar volgens mij wel als je te lang doorgaat dat het dan schraal wordt zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 17:34
EggeD
EggeD is offline
Nou, ik ken zo'n liedje "Fucked with a knife" (niet echt de moeite waard overigens), als je die richting ingaat, kan er wel beschadiging optreden denk ik.
Oud 13-12-2004, 19:02
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
EggeD schreef op 13-12-2004 @ 18:34 :
Nou, ik ken zo'n liedje "Fucked with a knife" (niet echt de moeite waard overigens), als je die richting ingaat, kan er wel beschadiging optreden denk ik.
auw
Oud 13-12-2004, 20:04
Verwijderd
Je kan wel een blaasontsteking krijgen. Las ik laatst.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 20:21
lieve
lieve is offline
Het is wat je verstaat onder 'harde' seks.
Maar in elk geval... ik heb verhalen gehoord van enkele gynaecologen waar ik les van krijg( studeer vroedkunde) die reeds patiënten gehad hebben. Die inderdaad vaginaal gewond geraakt zijn, na seksuele contacten.
Dus mocht je voorwerpen gebruiken, om die vaginaal in te brengen... please pas steeds op.
Want alleen van die enkele verhalen die ik gehoord heb, voelde ik al vanalle pijnsteken in die streek opduiken.

En er kwam bij één van die mensen een zware operatie aan te pas.
Dus hoe het leuk en gezond!
Oud 13-12-2004, 20:32
Thee Muts
Thee Muts is offline
Tja, in extreme gevallen hoor je wel eens dat vrouwen littekenweefsel ontwikkelen van binnen.... Maar dat is vooral als bewijs bij meisjes/vrouwen die (herhaaldelijk) verkracht zijn.

Verder kan er wel eens een klein scheurtje van binnen komen, en dat het dan wat gaat bloeden. En met het binnenbrengen van vreemde voorwerpen moet je inderdaad voorzichtig zijn en goed opletten dat er geen scherpe randjes aan zitten of dat er niet iets achter blijft (of dat het in z'n geheel naar binnen schiet.... een barbiebeen schijn je best snel te kunnen verliezen )

Verder kan er qua inwendig letsel niet zo heel veel gebeuren, behalve een beurs en zeurend gevoel van binnen.
Oud 13-12-2004, 21:42
Lorelei
Lorelei is offline
Eh ja.. als je rare voorwerpen gaat gebruiken, kan je inderdaad beschadiging oplopen, maar ik ging uit van "gewone" seks.

En FoL: het ging om de vagina
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 09:52
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
grl schreef op 13-12-2004 @ 22:42 :
En FoL: het ging om de vagina
Hij moet natuurlijk ook wel een beetje voor zijn eigen belang opkomen
Oud 14-12-2004, 15:18
Li
Li is offline
Ik heb he took weleens hoor, wondje aan het begin van m'n vagina. Dan is het een beetje uitgescheurd daar zeg maar. Komt geloof ik omdat ik nogal strak ben daaronder
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 15:54
Little me
Little me is offline
Ohhhhh nou bedankt voor de reacties en ik doelde puur op sex met een jongen hoor Dus geen enge voorwerpen enzo
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 17:26
Ilsuuuh
Ilsuuuh is offline
heej moet je es op het topic van mystery1 kijken die heeft een leuk verhaal!!
Oud 16-12-2004, 17:50
bracelance
bracelance is offline
ik heb nooit problemen ondervonden...
Oud 17-12-2004, 12:03
Tsu
Tsu is offline
Ik heb na de sex wel eens last gehad van mijn vagina, maar dan aan de binnenkant, dat deed best wel pijn en het voelde als een soort hele erge buikpijn. Maar echt ernstige beschadiging heb ik niooit gehad hoor Het trekt bij mij altijd wel weg

Regels voor berichten