Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Alvast bedankt voor de snelle replies
|
Mag ik nog iets vragen? Op welke resolutie laten jullie hem lopen en is een resolutie hoger dan 1600x1200 ook nog aanvaardbaar?
Specifiek aan p-chez: hoe lang heb je het scherm al, of heb je het al enkele weken, want op die tijd zou je toch moeten kunnen wennen aan de draadjes? Ik heb net een foto van zo'n draadje gezien en volgens mij stoort het niet echt tenzij natuurlijk op een extreem lichte achtergrond ofzo? http://computer.howstuffworks.com/question406.htm Daar staat dus een foto, ik vind het eerder gek dat het beeld verticaal uit donkere/lichtere lijnen is opgebouwd dan dat het draadje opvalt (zit in de foto ietsje boven de cursor).
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder zou ik zelf nooit een scherm tweedehands kopen, tenzij het echt voor bij een oude bakkie is ofzo. Schermen, net als harde schijven, slijten gewoon te snel om tweedehands nog te kopen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vooral bijv. op een witte achtergrond (als ik in Illustrator bezig ben ofzo). En je hebt gelijk wat betreft 2e hands schermen. Die van mij kreeg ik tweedehands, dus dan ga je niet klagen. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En het kopen van tweedehands schermen kan inderdaad ook zeer wel goed gaan. Ik heb een tijdje terug een Eizo Flexscan F56 gekocht - destijds een scherm van ruim 2500 gulden, zeer professioneel, dubbele D-Sub en BNC aansluitingen en dergelijke voor nog geen 40 euro. Scherm werkt nog steeds prima ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[TFT] Vraag (17 of 19") Mestkever | 16 | 06-04-2006 21:23 |