Advertentie | |
|
![]() |
|
2graad bevoegheid houdt in dat ja alleen VMBO en 1 t/m 3 HAVO/VWO mag geven.
Voor HAVO VWO bovenbouw heb je 1e graads bevoegdheid nodig... dat is als je 2e graad heb afgerond nog 3 jaar studeren ![]() of dus idd WO Maar ik denk dak mooi op VMBO doe les geven, bevalt me nu goed ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik ga de lerarenopleiding Geschiedenis volgen, aan de Fontys Hogeschool in Sittard. ![]() Ripper
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Lerares Engels worden, lijkt me ook erg leuk... Maar eigenlijk wil ik gewoon Engels studeren en dan verder zien...
Maar aan de andere kant wil ik ook psych. studeren... *zucht* Ik wil nog veel meer doen en kan niet kiezen ![]() ![]() Maare lera(a)r(es) worden op VO lijkt me best wel leuk, als Engelse juf ![]() Waar dat allemaal kan? Daar heb ik nog niet over nagedacht... xs Juul |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
In dit topic werd overigens gevraagd wie het wel gingen doen, dus houdt je loze opmerkingen voor je aub.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb vorig jaar Duits gedaan, doe nu pabo en ga over drie jaar (dat hoop ik tenminste, iig na afronden pabo) hoop ik lo vo Nederlands of wiskunde doen (kan dan als het goed is in 2 jaar, dus das weer mooi meegenomen). Maar nu eerst maar ff een diploma halen, dan kijken we wel weer verder.
|
![]() |
||
Citaat:
Ik moest wel lachen toen ik dit zag, maar dat is niet echt een goeie houding om leraar te worden, YO!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Idd meningen zijn verdeeld en zal ook wel per klas per school verschillen. Ik heb zelf ook geen VWO les gegeven, maar vrienden dus wel. Mij bevalt VMBO eik wel...
Btw wist je dat als je leraar wilt worden dat je eik raar moet zijn, dan heb je alleen de le nog nodig en ben je leraar...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studies en ervaringsdeskundigen Tink* | 19 | 10-04-2016 17:24 | |
Studeren |
Studie twijfel! Mensen hier die HBO Engels studeren? SpookieGirl | 8 | 23-06-2009 20:13 | |
Studeren |
Deel je ervaringen met andere forummers! Verwijderd | 17 | 30-05-2008 10:52 | |
Algemene schoolzaken |
Spui hier je schoolcarrière Ceridwen | 255 | 25-12-2006 13:03 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Steeds minder academici in voor de klas Sanctus | 143 | 17-10-2006 07:24 | |
Algemene schoolzaken |
waarom kies je voor een studie? hajo | 21 | 10-08-2003 17:01 |