Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
<3 |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik vind het altijd wel leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind Spel zonder Grenzen echt leuk, ik kan zo dubbel liggen daarbij. Moet het wel een leuk spel zijn. Maar een vrouw met een gigantisch grote snavel op d'r kop in een vogelpakje die maar loopt te springen om balonnen boven haar hoofd kapot te krijgen, dat werkt gewoon op mijn lachspieren. Maar goed, ik kan dan ook superfanatiek Lotto Weekend Miljonairs of 1 tegen 100 kijken en zelfs janken bij Oprah of Love Letters. Burgelijk ben ik alleen echt allesbehalve en mijn stemrecht zou ik graag behouden. Ik heb zo een hekel aan mensen die zich 'te goed' voelen voor bepaalde programma's of dingen, echt.. get real ![]() Das een stuk zieliger dan burgelijkheid. |
![]() |
||
Citaat:
goed, ik wil best terug nemen over burgelijkheid of wat dan ook... het maakt iig meer los dan ik verwacht had en dat was ook niet mijn bedoeling. Komt gewoon hier op neer.. not my kind of entertainment..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het was ook mede gericht aan NERD, de opmerking 'zulke mensen zouden het stemrecht ontnomen moeten worden' vond ik nogal belachelijk. |
![]() |
||
Citaat:
Dat slaat natuurlijk ook nergens op... maar goed.. let's call it a day..
||
Citaat:
![]() Maar ja.. ik had die iig nog nooit gezien. Wel jammer dat dat spelletje met die bakkers enzo er niet meer in zit. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Nickelodeon herintroduceert Kindernet op 4 april Nothing | 52 | 20-03-2011 20:07 | |
Films, TV & Radio |
Welk programma moet terug op de buis? PV | 237 | 22-05-2006 14:24 | |
De Kantine |
Leuk online spel Drake | 4 | 25-09-2005 11:59 | |
Films, TV & Radio |
wat vindt de volgende forummer van dit programma? Deel 2 Verwijderd | 500 | 05-04-2004 07:47 | |
Films, TV & Radio |
en wat kijk jij vandaag? Verwijderd | 224 | 28-03-2004 13:08 | |
Films, TV & Radio |
Wat moet op tv dat niet op tv komt? Iemand2000 | 50 | 20-06-2002 21:05 |