Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Zelf wil ik dat Beverly Hills 90210 weer terug komt, vanaf seizoen 7 ofzo! De eerste seizoenen ken ik nu wel helemaal dromen, herhaling van herhaling van herhaling ![]()
|
laat ik maar weer met m'n gezever komen:
Ik wil Ayashi No Ceres, Fushigi Yugi en Rurouni Kenshin op tv hebben!!!!! ![]() Als dat komt, dan ben ik meer dan tevreden ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb hier veel goede ideeen gezien en ik zal dus ook een beetje herhalen:
Nieuwe Simpsons Fort Boyard (dacht ik zelf ook meteen, 't is zo moeilijk te volgen in het Frans ![]() Spel zonder Grenzen RTL5 moet verder gaan met Are you being served? en Dad's army laten vallen. De film Birdy mag er nog wel eens weer op komen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() en Spel Zonder Grenzen idd, das ook leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
serieus, die komt nooit meer, en ik keek er vroeger altijd naar. mijn buurkindertjes kijken nu altijd maar naar dingen als pokemon, maar das zulke rotzooi! Nee, de goeie ouwe tijd met de fabeltjeskrant, winnie the pooh en alfred J kwak moet weer terugkomen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja, Fort Bpyard is ook ooit ('93 dacht ik) op de AVRO te zien geweest. Bas Westerweel heeft het toentertijd gepresenteerd. Ik heb zelf ook een tijdje naar de Franse versie gekeken (en daar zelfs m'n eerste woordje Frans van geleerd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
21 Jumpstreet en d'r was ook nog een serie waarvan ik de naam niet meer weet. 't Ging over een meisje met 2 vaders (?) en een rechter. Die rechter is dezelfde vrouw die gister in Dharma & Greg de moeder van Marlene was. Ow ja en ik geloof dat een van die vaders ook in de serie Mad About You speelt. Mjah, er zijn nog wel meer series die ik goed vond...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
YO! MTV RAPS natuurlijk, en niet diegene die ze vorig jaar lieten zien maar die old skool videoclips van kool g en rakim enzo
![]() en verder Purno de purno Rembo & Rembo de lola da musica uitzending die over Rawkus,De La Soul, N.E.R.D. en Cannibal Ox gingen OZ (en dan wel op een NORMAAL tijdstip en niet om 1 uur s'nachts ofzo) The Young Ones Bottom(op NL) owhja en Friday, Next Friday, Above The Rim, White Men Can't Jump,He Got Game,Menace 2 Society,l'appartement,memento,The Game,The Big lebowski,Fargo en alle films met Denzil Washington en Monica Belucci
||
Citaat:
![]() dit zijn iig de 3 series die ik het liefste zie ![]() Daarna uiteraard FF Unlimited enne, ook nog Love Hina en een hele zooi andere anime's ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Fort Alpha vond ik echt super! (zie ook mijn naam) Ik dacht toen echt (ik zat nog op de basisschool) dat het later echt zo zou gaan op de middelbare school!! NOT!! ![]() ![]() Heart Break High zonden ze van 't zomer op de Engelse (bbc? cnn? Nee volgens mij bbc2) zender uit van elf tot een tussen de middag ofzo. Twee afleveringen achter elkaar. Dat was op zich wel lekker maar toen had ik nog vakantie. Ik heb de allerlaatste afleveringen niet gezien, 5 niet ofzo. Balen! ![]() ER, okay dat kijk ik altijd nadat ik de Mol heb gezien. Komt er toch meteen achteraan? Nu de Mol afgelopen is (volgend jaar weer nieuwe serie!!!) kijk ik het niet meer maar anders is het wel cool. ![]()
|
![]() |
HBH blijft inderdaad leuk, hoe vaak je het ook ziet... Maar nu wordt het echt op een rottijd uitgezonden, want dan is ook as the world turns bezig en dat kijken mn ma en mn zusje meestal. En wat ik ook een leuke serie vond was sweat (Heath Ledger is leuk!!!) maar dat kwam helemaal op een rottijd, om 13.00uur ofzo. Dat kon ik echt maar 1 keer per week zien. Echt achterlijk maar ze zenden leuke series altijd op rottijden uit, net als goeie films...
![]()
|
![]() |
wat ik nog ff vergeten was, 'as if' is ook een coole serie op een rottijd. Eerst zondagmiddag en nu in een keer zondagavond onder etenstijd????!!! Snappen die mensen bij de tv dan niet dat er ook mensen zijn die rond 20.00uur liever een leuke serie zien dan drie bijna dezelfde soaps????
Maarre "As if" is in ieder geval wel heel leuk alleen komen er niet zoveel afleveringen meer denk ik. Bij deze serie wordt het verhaal tenminste op een andere manier gebracht en is het niet zo zeikerig... groetjes
|
![]() |
Jaa ik heb ook ff een lijstje:
van kinderserietjes: - mapletown - purno de purno - rembo en rembo (echt grappig) - fabeltjeskrant - alfred jodokus kwak - barbapapa - nog meer van die grappige series?? van de series van 'nu': - rosswell (zou ook al eeuwen geleden terugzijn maar ik zie nog steeds herhalingen) - gilmore girls (kan niet wachten tot het najaar) ![]() - friends---> NIEUW AFLEVERINGEN - sex&the city--> " " - will & grace - two guys and a girl (and a pizzaplace)-----> zo leuk!! ![]() en dan mogen ze angel en charmed ook wel weer es van het begin uigaan zenden Maar waar kon je dan de eerste aflevering van charmed zien?? En hoe bedoel je een andere phoebe?? ![]() xxx SHAZZ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gewoon zoeken op Charmed bij video. de aflevering heet "Something wicca this way comes" of "Something wicca comes this way". Ik heb een aflevering gedownload waarin iemand anders Phoebe speelt. Die is het dus uiteindelijk niet geworden ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ga maar vast naar huis, het wordt een druppel saaier #157 Verwijderd | 500 | 25-03-2008 00:55 | |
Liefde & Relatie |
Wat is zijn bedoeling? Wat wil hij? Liefs_Lau | 20 | 15-09-2005 12:10 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2: De liveshows xx | 500 | 14-03-2004 15:18 | |
De Kantine |
Mooie spreuken... dromerig elfje | 56 | 25-03-2003 19:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De Jong wil uit LPF-fractie stappen UnknoWn EntiTy | 122 | 15-10-2002 08:19 | |
Films, TV & Radio |
Friday 13th Darkest Angel | 29 | 16-06-2002 12:45 |