Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2004, 09:16
levi's
levi's is offline
Veronica zoekt de lekkerste man en vrouw van Nederland. Het gaat puur om de looks: het lekkerste lichaam, het mooiste gezicht en de meest sexy uitstraling. Wie dat allemaal op het podium én in de directe confrontatie met een concurrent het beste combineert, kan op weg naar de titel ‘Veronica’s Lekkerste’.

Concurrentiestrijd
Het publiek kiest in zes voorrondes telkens uit zestien mannen en zestien vrouwen één man en één vrouw, die doorgaan naar de finale. Het beoordelingssysteem is eenvoudig: twee kandidaten van gelijke sekse staan naast elkaar op het podium: het publiek kan optimaal kijken en vergelijken. Dan wordt er gestemd: de één gaat naar de volgende ronde, de ander gaat direct naar huis. Geen pardon! Na vier ronden blijven één man en één vrouw over, die doorgaan naar de finale. Volgens hetzelfde systeem worden dan de finalisten met elkaar vergeleken. Uiteindelijk wordt zo duidelijk wie zich ‘de lekkerste man en vrouw van Nederland’ mogen noemen.

Jorinde presenteert
Veronica’s Lekkerste wordt gepresenteerd door Jorinde Moll. Ze wordt bijgestaan door Jeroen Kijk in de Vegte, die de voice-over verzorgt.

‘Veronica’s Lekkerste’ is vanaf 14 september bij Veronica Televisie te zien.

Lijkt mij wel een leuke programma, alleen ik hoorde dat Mental Theo in de jury zit, das wat minder!
Oud 08-09-2004, 09:47
scala
scala is offline
Citaat:
levi's schreef op 08-09-2004 @ 10:16 :
[B]
Lijkt mij wel een leuke programma, alleen ik hoorde dat Mental Theo in de jury zit, das wat minder!
wat had je dan verwacht?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 09:58
levi's
levi's is offline
Citaat:
scala schreef op 08-09-2004 @ 10:47 :
wat had je dan verwacht?
okeoke

het is gewoon leedvermaak
Oud 08-09-2004, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Veronica zoekt de lekkerste man en vrouw van Nederland. Het gaat puur om de looks: het lekkerste lichaam, het mooiste gezicht en de meest sexy uitstraling.
dus het maakt niet uit lomp je bent, ze nemen iedere slet en patser aan.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 12:47
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Dat klinkt weer als een geweldig onderhoudend, intelligent, inhoudelijk en diepgaand programma.

HOEVEEL VAN DIE SHIT KOMT ER NOG OP DE TV??!! WAAROM KIJKEN MENSEN HIER NOG NAAR??!!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 14:14
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-09-2004 @ 13:47 :
Dat klinkt weer als een geweldig onderhoudend, intelligent, inhoudelijk en diepgaand programma.

HOEVEEL VAN DIE SHIT KOMT ER NOG OP DE TV??!! WAAROM KIJKEN MENSEN HIER NOG NAAR??!!
Volgens mij kan je beter denken van: ach ja...

dan dat je er jezelf druk over gaatmaken
Oud 08-09-2004, 15:17
Sjoerd
Sjoerd is offline
proberen ze het idols-idee ookte doen.. maar dan ietsje anders..
Maarach.. ik heb toch geen veronica.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 15:27
Uice
Uice is offline
Citaat:

Onderhoudend is het waarschijnlijk zeker.

En bewuste platheid is nog altijd beter dan geforceerde 'culturele' programma's.
Oud 08-09-2004, 16:14
AJMouse
AJMouse is offline
Gelukkig heb ik internet en download ik zelf de series die ik wil kijken. Ruk programma's hier in Nederland.

Ik walg trouwens van die Jorinde. BAH.

Laatst gewijzigd op 08-09-2004 om 21:27.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 19:19
NeoZero
NeoZero is offline
meestal komen die programma s laat, dan heb ik toch niets te doen dus gewoon wat leuk vermaak op tv. tenminste beter dan al die andere saaie shit wat elke dag op tv komt
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 20:06
levi's
levi's is offline
Je moet zulke programmas niet al te serieus nemen
het is gewoon lollig
Oud 08-09-2004, 21:05
alguien
alguien is offline
Dit is dus Are You Hot, maar dan in het nederlands?
In Amerika zat Lorenzo Lamas ( ) in de jury, zo mogelijk nog erger dan mental theo.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 21:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ja maar, ik bedoel: kom op! Het feit dat er nog steeds meer en meer van dit soort programma's op tv komt, wil zeggen dat er nog steeds mensen zijn die hiernaar willen kijken!!

HOE OPPERVLAKKIG KUN JE ZIJN??!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 23:06
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
Ja maar, ik bedoel: kom op! Het feit dat er nog steeds meer en meer van dit soort programma's op tv komt, wil zeggen dat er nog steeds mensen zijn die hiernaar willen kijken!!

Nog maar een keer ... zucht..

Citaat:
Hyperspeed schreef op 08-09-2004 @ 15:14 :
Volgens mij kan je beter denken van: ach ja...

dan dat je er jezelf druk over gaatmaken
Oud 09-09-2004, 15:29
Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Citaat:
Lijkt mij wel een leuke programma
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 15:29
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-09-2004 @ 22:53 :

Ach kom op, lekkere vrouwen/mannen zijn lekker, dat is al reden genoeg om te kijken.
Nee 11 gasten die als gekken achter een bal aanhollen, dat is diepzinnig. Dat wil iedereen ook zien.
Oud 09-09-2004, 16:16
alguien
alguien is offline
Citaat:
Juice schreef op 09-09-2004 @ 16:29 :
Ach kom op, lekkere vrouwen/mannen zijn lekker, dat is al reden genoeg om te kijken.
Nee 11 gasten die als gekken achter een bal aanhollen, dat is diepzinnig. Dat wil iedereen ook zien.
22 dan hè? Maar eigenlijk heb je wel gelijk haha.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 20:47
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Juice schreef op 09-09-2004 @ 16:29 :
Ja, maar... Dat gáát nog ergens om! Maar het beoordelen van mensen puur op hoe sexy/knap eruitzien heeft geen enkel nut; gaat nergens over!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 21:22
stuivertje
stuivertje is offline
Hahaha, ik hoorde dat mn ex eraan meedoet.

Dus als je een hele domme gozer ziet, das mn ex
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 22:07
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
stuivertje schreef op 09-09-2004 @ 22:22 :
Hahaha, ik hoorde dat mn ex eraan meedoet.

Dus als je een hele domme gozer ziet, das mn ex
Want dat zal vast wel de énige domme gozer zijn van het hele programma...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 11:33
BCR
BCR is offline
Citaat:

..zei de man die GTST op de voet volgt
Oud 10-09-2004, 12:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
BCR schreef op 10-09-2004 @ 12:33 :
..zei de man die GTST op de voet volgt

Dat is niet sex-gericht, daar huppelen niet 100% van de tijd halfnaakte figuren door het beeld en er zit iets van een verhaal in. Dat gaat niet om het beoordelen van mensen op uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 12:50
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Soort Nederlandse hot or not?
Oud 10-09-2004, 17:46
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 09-09-2004 @ 21:47 :
Ja, maar... Dat gáát nog ergens om! Maar het beoordelen van mensen puur op hoe sexy/knap eruitzien heeft geen enkel nut; gaat nergens over!
Jawel. Het gaat erom de kijkers veel lekkers hebben om naar te kijken. Wat mij betrefd geen verkeerde zaak.

Voetbal gaat om een beker en een hoop nationalisme... niks aan.
Oud 10-09-2004, 17:48
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-09-2004 @ 13:12 :

Dat is niet sex-gericht, daar huppelen niet 100% van de tijd halfnaakte figuren door het beeld en er zit iets van een verhaal in. Dat gaat niet om het beoordelen van mensen op uiterlijk.
De complete mensen worden ook niet beoordeeld, alleen hun uiterlijk. Niemand zal zeggen 'je bent dom want je bent lelijk'.
Het gaat dus helemaal niet om mensen beoordelen om hun uiterlijk, dan zou je net zo goed kunnen zeggen dat voetbal gaat om mensen beoordelen om hun sportcapiciteiten.
Oud 10-09-2004, 18:49
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Juice schreef op 10-09-2004 @ 18:48 :
Het gaat dus helemaal niet om mensen beoordelen om hun uiterlijk,
"Veronica zoekt de lekkerste man en vrouw van Nederland. Het gaat puur om de looks: het lekkerste lichaam, het mooiste gezicht en de meest sexy uitstraling."

"Het beoordelingssysteem is eenvoudig: twee kandidaten van gelijke sekse staan naast elkaar op het podium: het publiek kan optimaal kijken en vergelijken. Dan wordt er gestemd: de één gaat naar de volgende ronde, de ander gaat direct naar huis."
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 15:02
Metal
Metal is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 09-09-2004 @ 23:07 :
hehe

en: waar maak je je druk om, dat er wat halfnaakte wijven door het scherm huppelen, beter toch?
Oud 12-09-2004, 16:55
stuivertje
stuivertje is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 09-09-2004 @ 23:07 :
haha, vast niet! maar hij is wel heel erg dom... dat valt echt op, believe me.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 17:48
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Metal schreef op 12-09-2004 @ 16:02 :
hehe

en: waar maak je je druk om, dat er wat halfnaakte wijven door het scherm huppelen, beter toch?
Dat er blijkbaar zoveel mensen graag naar dit soort inhoudloze shit kijken. Dat uiterlijk en sex-appeal blijkbaar beter scoren dan inhoud en boodschap! Goed, dat was al langer bekend, maar het moest met dit programma toch nog eens bevestigd worden!

En die halfnaakte wijven die in dat soort programma's meedoen, vind ik toch nooit knap of aantrekkelijk. Ik ken persoonlijk veel mooiere meiden (Maar de kans dat ik die ooit halfnaakt te zien krijg, is 0,0 ).
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 11:23
levi's
levi's is offline
heeft iemand het nog gezien? ik heb eigenlijk nog nooit zo'n slechte regie gezien! jezus echt zo nederlands
Oud 16-09-2004, 14:23
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-09-2004 @ 18:48 :
[B]Dat er blijkbaar zoveel mensen graag naar dit soort inhoudloze shit kijken. Dat uiterlijk en sex-appeal blijkbaar beter scoren dan inhoud en boodschap! Goed, dat was al langer bekend, maar het moest met dit programma toch nog eens bevestigd worden!
Wie zegt dat dit soort programma's beter scoren dan die met wat meer inhoud? Ze scoren wellicht voldoende om er hun bestaansrecht aan te ontlenen, maar het zegt toch verder niets? Het programma wordt uitgezonden op Veronica, toch niet bepaald een kijkcijfergigant.
Oud 16-09-2004, 14:44
Verwijderd
Citaat:
alguien schreef op 08-09-2004 @ 22:05 :
In Amerika zat Lorenzo Lamas ( ) in de jury, zo mogelijk nog erger dan mental theo.
whahahaha die gast
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 17:57
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
wat een oppervlakkig programma
toen ik keek verwonderde ik me eigenlijk hoeveel spuuglelijke mensen Nederland bevat
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 18:00
telluriet
telluriet is offline
Wat een dom programma. Echt iets voor domme mensen. En dan die Mental Theo ook nog eens, wat een stuk tuig is dat zeg. Kansloos kansloos kansloos.
Oud 16-09-2004, 19:03
Verwijderd
Citaat:
alguien schreef op 08-09-2004 @ 22:05 :
Ja, ik had een keer gezien dat ie klaagde over de ruimte tussen de bovenbenen bij een vrouw en dat ie dat met een lasertje aan ging wijzen... gelukkig dat hij zo knap is, dat scheelt meteen een slok op een borrel
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 19:36
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-09-2004 @ 19:49 :
"Veronica zoekt de lekkerste man en vrouw van Nederland. Het gaat puur om de looks: het lekkerste lichaam, het mooiste gezicht en de meest sexy uitstraling."

"Het beoordelingssysteem is eenvoudig: twee kandidaten van gelijke sekse staan naast elkaar op het podium: het publiek kan optimaal kijken en vergelijken. Dan wordt er gestemd: de één gaat naar de volgende ronde, de ander gaat direct naar huis."
Ja, het uiterlijk wordt dus beoordeelt. Niet de mensen. Er werd niet gezegd over mensen beoordelen op hun uiterlijk, alleen over het uiterlijk van mensen beoordelen.
Oud 16-09-2004, 19:40
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Wat weet die kleine kobold van een mental theo nou over 'lekker'?
Oud 16-09-2004, 21:02
Fainne
Fainne is offline
zo'n programmas zijn leuk om die mensen lekker uit te lachen
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 21:24
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Juice schreef op 16-09-2004 @ 20:36 :
Ja, het uiterlijk wordt dus beoordeelt. Niet de mensen. Er werd niet gezegd over mensen beoordelen op hun uiterlijk, alleen over het uiterlijk van mensen beoordelen.
Eh, juist ja. Net alsof dat in zo'n programma ook maar enig verschil maakt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten