Advertentie | |
|
![]() |
|
ik denk wel eens in het engels, spreek t ook wel eens als ik niet op t woord in het nederlands kan komen
![]() ook héél soms in t duits ![]()
|
![]() |
Als ik aan het fantaseren ben over mijn toekomst enzow (ja kheb altijd mooie plannen) dan doe ik dat meestal in het Engels. Eigenlijk is het heel gek, maar ik kan gewoon beter fantaseren in het Engels dan in het Nederlands. Engels geeft mij gewoon de gelegenheid veel genuanceerder te denken op de een of andere manier.
|
Engels en niet alleen omdat ik ermee bezig ben, maar omdat ik soms in het engels beter uit mijn woorden kom of betere zinnen kan vormen..
Maar ik spoor niet ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jij verwardt verward met verwardt ![]() damnz wat ben ik irritant Owjah ik denk oowk soms in ut Latijn, Engels (buttt ofcourse), Frans en Duits en soms (ja, tis egt!) in het NEDERLANDS!!! wauw
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je etc etc. deel 17 Dinalfos | 500 | 09-11-2005 11:53 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Lifestyle |
Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger? Sir Smoke-A-Lot | 154 | 01-05-2003 10:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Een dagje van een afdeling Eend | 15 | 09-12-2002 13:11 |