Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Plextor levert een kwaliteitsproduct. Dat is niet altijd in cijfers uit te drukken, maar dat merk je vooral aan kleine dingen en natuurlijk de levensduur. Bovendien is de restwaarde ook hoger.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(als je em regiovrij wil maken kan je beter een proggie downen....want met alleen firmware lukt dat nl niet zover ik weet)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder, wat een slap geouwehoer in dit topic weer over Plextor, met alle respect. Zoals al eerder gezegd scheelt het echt geen drol in kwaliteit. Alleen het argument van de hogere restwaarde snijdt hout, maar dat komt ook alleen maar omdat mafkezen denken dat een Plextor na 2 jaar minder is gesleten. Onzin natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() helaas geven een aantal testen al aan dat het verschil tussen de plextors en de NEC's nihil is en dus het prijsverschil totaal niet waard. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je bekijkt dat de prijzen van BenQ, Liteon en NEC-modellen (die op 16X en in dual layer kunnen branden) allemaal rond de tachtig euro liggen, dan zie je dat een Plextor niet echt een optie is. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb die Premium, en ik ben wel blij met dat ding.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Hardware] System check ]{ing | 9 | 14-12-2003 18:56 |