Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2004, 13:59
lingua
lingua is offline
Voor de mensen die stage of heel binnekort stage gaan lopen:
Waar ga je heen?
Ik ga maandag voor 20 weken naar de psychogeriatrie.

Laatst gewijzigd op 01-09-2004 om 14:06.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2004, 14:04
Verwijderd
Ik begin morgen bij een onderwijsbegeleidingsdienst.
Ik ga tot het eind van het schooljaar 16 uur per week stage lopen.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 14:33
Verwijderd
Ik krijg volgende week te horen op welke basisschool ik het komende halfjaar elke maandag stage ga lopen in de middenbouw.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 14:43
Verwijderd
Ik ga volgende maand 15 weken stage lopen bij het sofia revalidatiecentrum
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 14:53
Qamra
Qamra is offline
Hmm ik moet nu 10 weken stage lopen, maar ze hebben me afgebeld. Dus ik heb een klein probleempje denk ik

Ik zou dus naar Jadico Specerijen BV (kruiden en specerijen en sauzen) gaan. Nu probeer ik het bij Damco (bakkerijgrondstoffen), maar die zouden me twee dagen terug contacteren en dat hebben ze ook niet gedaan.

Nou moet ik eerlijk zijn dat ik er geen zin heb en liever een jaartje wil werken om mijn geest wat rust te geven.

Laatst gewijzigd op 01-09-2004 om 14:56.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 15:29
rare kwast
rare kwast is offline
ik ga begin 2005 stage lopen op interne in het LUMC (10 weken stage 10 weken diff)
Oud 01-09-2004, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 01-09-2004 @ 15:53 :
Nu probeer ik het bij Damco (bakkerijgrondstoffen), maar die zouden me twee dagen terug contacteren en dat hebben ze ook niet gedaan.
Daar heb ik zo'n hekel aan, als ze dat zeggen, maar niet doen.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 15:57
Verwijderd
Ik begin maandag( 6 september) met mijn stage bij verstandelijk gehandicapten in een socio-woning. Een woning waar ze zelfstandig wonen in een gewone straat. Daar ga ik 16 uur per week stage lopen een schooljaar lang en ik heb er zin in.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 16:41
songeur
songeur is offline
Dit jaar moet ik voor school een week stage lopen, maar ik weet niet waar. Heeft iemand een ideetje voor me? 5 VWO, favoriete vakken zijn wiskunde en Frans.

Kan wel bij dit topic in dacht ik
Oud 01-09-2004, 17:21
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
stefano schreef op 01-09-2004 @ 16:31 :
Daar heb ik zo'n hekel aan, als ze dat zeggen, maar niet doen.
Tsja, zeg dan gewoon dat ze je niet motten. Maar ja. Pech gehad
Oud 01-09-2004, 17:26
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
songeur schreef op 01-09-2004 @ 17:41 :
Dit jaar moet ik voor school een week stage lopen, maar ik weet niet waar. Heeft iemand een ideetje voor me? 5 VWO, favoriete vakken zijn wiskunde en Frans.

Kan wel bij dit topic in dacht ik
Heb je al een beetje gekeken naar opleidingen die je interessant lijken? Aan de hand daarvan kun je op zoek naar een beroep wat je interessant lijkt en daar kun je dan een week lang stage lopen.
www.qompas.nl daar kun je zoeken naar opleidingen
Oud 01-09-2004, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 01-09-2004 @ 18:21 :
Tsja, zeg dan gewoon dat ze je niet motten. Maar ja. Pech gehad
Nah, ik vind het verder prima als een bedrijf waar ik gesolliciteerd heb niks van zich laat horen, alleen als ze zeggen van "volgende week hoor je iets van ons" en ze laten niks horen, dan vind ik dat echt dom van zo'n bedrijf.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 15:15
songeur
songeur is offline
Citaat:
dreen schreef op 01-09-2004 @ 18:26 :
Heb je al een beetje gekeken naar opleidingen die je interessant lijken? Aan de hand daarvan kun je op zoek naar een beroep wat je interessant lijkt en daar kun je dan een week lang stage lopen.
www.qompas.nl daar kun je zoeken naar opleidingen
Die site vind ik wel leuk. En ja, ik heb wel wat opleidingen in gedachten, Frans en wiskunde op de uni . Maar ik weet geen stageplaatsen die daar wat mee te maken hebben, waar ik nu al zou kunnen gaan stagelopen. Omdat je daar zoveel meer kennis voor nodig hebt dan ik heb. ( Geloof niet dat ik erg duidelijk ben.)
Oud 02-09-2004, 15:37
Verwijderd
Citaat:
songeur schreef op 02-09-2004 @ 16:15 :
Die site vind ik wel leuk. En ja, ik heb wel wat opleidingen in gedachten, Frans en wiskunde op de uni . Maar ik weet geen stageplaatsen die daar wat mee te maken hebben, waar ik nu al zou kunnen gaan stagelopen. Omdat je daar zoveel meer kennis voor nodig hebt dan ik heb. ( Geloof niet dat ik erg duidelijk ben.)
Misschien bij je eigen school proberen?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 15:40
Global
Global is offline
Citaat:
songeur schreef op 02-09-2004 @ 16:15 :
bijles geven op je eigen school? kan makkelijk denk ik
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 17:10
Miracle
Miracle is offline
Anders zoek je iemand die franse lessen geeft oid?
Niet op je eigen school natuurlijk, dat lijkt me logisch.

Bijv. op een ROC of gewoon iemand die bijlessen geeft. Daar is vast wel een week mee te vullen. Je kunt over het algemeen toch niet echt meteen werk doen op een snuffelstage, dat is nou eenmaal zo.

[Ik heb een snuffeldag gehad in de ziekenhuisapotheek en daar moest ik dus mooi wel echt werken. Belachelijk gewoon. Ik had zo allerlei medicijnen achterover kunnen drukken.
Ze lieten me werk doen waar ik absoluut niet bevoegd voor was, maar goed, het was best leuk om te doen hoor. ]
Oud 02-09-2004, 18:40
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Ff een vraagje,...als je stage loopt in het buitenland, en je was eerst thuiswonend, (tijdens je stage ben je dan uitwonend)
kan je dan ook heel gemakkelijk je studiefinanciering aanpassen??
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 19:00
Verwijderd
Citaat:
nathalie schreef op 02-09-2004 @ 19:40 :
Ff een vraagje,...als je stage loopt in het buitenland, en je was eerst thuiswonend, (tijdens je stage ben je dan uitwonend)
Ik weet niet of het kan en als het kan, dan ligt het er aan hoe lang je dan in het buitenland stage gaat lopen, geloof ik. Ik zou de IB-Groep even bellen om het te vragen.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 14:53
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
stefano schreef op 01-09-2004 @ 22:18 :
Nah, ik vind het verder prima als een bedrijf waar ik gesolliciteerd heb niks van zich laat horen, alleen als ze zeggen van "volgende week hoor je iets van ons" en ze laten niks horen, dan vind ik dat echt dom van zo'n bedrijf.
Idd, geen afspraken maken die je niet kunt waarmaken.

Update on my stage-drama: ik heb een stage Ik ga 9 (eigenlijk 10, maar ik heb nu pas een stage, dus daarom die 9) weken stage lopen bij Damco met de opdracht(en):
1. Lijst opstellen van alle grondstoffen
2. Functie beschrijven van die grondstoffen binnen het productieproces
3. Specificatie van de grondstoffen en de eindproducten overeenstemmen.

*blij*
Oud 04-09-2004, 14:54
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Begin half oktober voor 9 maanden. Ik loop gewoon stage bij een vakgroep op de universiteit.
Oud 04-09-2004, 16:15
LoeLoe
LoeLoe is offline
Eind september moet ik een jaar lang stage lopen op een nog niet nader bekende basisschool
Oud 04-09-2004, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Ja het kan, maar vergeet niet optijd teug te switchen anders krijg je een aanslag i.v.m geen recht hebben op die finaciering..Dus let daar wel op.

Kijk anders op de webstie van ib-groep.nl ? Maybe of gewoon even googlelen.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 16:32
Vice
Vice is offline
Tot eind januari loop ik stage bij een multimedia bedrijf.
Oud 07-09-2004, 11:54
ladii_inge
ladii_inge is offline
Het is de bedoeling dat ik vanaf volgende week dinsdag stage loop, maar er zijn te veel eerste jaars, en dus geen basisscholen genoeg (doe de pabo) en vanaf volgende week zijn veel lessen gebasseerd op je stage... klein probleempje dus Zelf zou ik al een school wet en waar ik terecht kan, maar dat mag dus weer niet, zelf regelen
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 07:44
HereIAm
HereIAm is offline
Citaat:
Eendje16 schreef op 07-09-2004 @ 12:54 :
Het is de bedoeling dat ik vanaf volgende week dinsdag stage loop, maar er zijn te veel eerste jaars, en dus geen basisscholen genoeg (doe de pabo) en vanaf volgende week zijn veel lessen gebasseerd op je stage... klein probleempje dus Zelf zou ik al een school wet en waar ik terecht kan, maar dat mag dus weer niet, zelf regelen
Mijn stage op een basisschool begint aanstaande maandag, maar ik ben er gister achtergekomen dat de scholen nog van niks weten, dus ik ga zo zelf maar even bellen. Verder weet ik nog geen stagebegeleider, ik weet niet hoeveel weken in welke groepen, ik weet geen (verplichte) opdrachten. Een chaos dus, maar ik ben niet anders gewend van de Pabo

En zelf een stage regelen mag bij ons trouwens ook niet, alleen als je heel ver weg woont en je heel veel zeurt, dan mag het.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2004, 09:15
Verwijderd
Moet morgen weer beginnen. Ik loop stage op een VSO, zit bij leerlingen van 16-20. Vind het best leuk, alleen het is zo moeilijk om na 2 maanden geen stage weer te moeten beginnen. Maar stage vind ik over het algemeen een welkome afwisseling met colleges ed.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 14:11
kastdeur
kastdeur is offline
Ik ben dinsdag begonnen op een basisschool en ga hier twee dagen in de week stage lopen.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 12:43
PrimRose
PrimRose is offline
ik ben 30 augustus begonnen hier bij scholieren.com voor 17 weken, afstudeerstage HBO communicatie
Oud 09-09-2004, 12:57
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 01-09-2004 @ 16:29 :
ik ga begin 2005 stage lopen op interne in het LUMC (10 weken stage 10 weken diff)
hmm, daar is mijn school vlakbij

ik ga waarschijnlijk, als ik het gesprek overleef, vrijwilligerswerk doen in het ziekenhuis in mn woonplaats. (ik heb vrijwilligerswerk in t eerste jaar, geen stage)
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 13:18
)Vampje(
)Vampje( is offline
Vanaf 18 april 2005 ga ik bij de gemeente stage lopen, afdeling Openbare Werken.
Ik werk daar al 13 maanden als schoonmaakster en dus heb ik me via via mooi zo'n stageplaats kunnen ritselen.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 11:03
lekker zoet beertje
lekker zoet beertje is offline
Citaat:
Ik denk dat je dit zoiezo op tijd moet doorgeven en dat de ibgroep bewijs ofzo wil hebben dat je ook werkelijk naar het buitenland gaat. Ik weet het zelf nog niet helemaal zeker ik ga in februari op stage maar moet dat allemaal nog regelen.!En als je je ov als vergoeding wil krijgen moet je dit minimaal 2 maand van te voren aan de ibgroep doorgeven
xxx

Laatst gewijzigd op 13-09-2004 om 11:06.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 13:53
Samaris
Samaris is offline
Vandaag eerste dag, 30 weken, 28 uur, afdeling Boete van de gemeente.

*zit achter pc te forummen(3 forums), webcomics te lezen, webbasedmsning, en ondertussen nog ff een stroomdiagram versie 1.5 maken.*
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 14:52
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Ik ga ergens in Juni 2005
10 maanden naar Amerika,...
alleen op dit moment heb ik nog geen idee
waar in Amerika,...(mijn school is niet
zo scheutig met informatie)

khad het trouwens nagekeken van die stage,..
en je krijgt indd een vergoeding voor je OV (als je
het op tijd meldt) en nog gewoon studiefinanciering
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten