| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() www.qompas.nl daar kun je zoeken naar opleidingen
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En ja, ik heb wel wat opleidingen in gedachten, Frans en wiskunde op de uni . Maar ik weet geen stageplaatsen die daar wat mee te maken hebben, waar ik nu al zou kunnen gaan stagelopen. Omdat je daar zoveel meer kennis voor nodig hebt dan ik heb. ( Geloof niet dat ik erg duidelijk ben.)
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Update on my stage-drama: ik heb een stage Ik ga 9 (eigenlijk 10, maar ik heb nu pas een stage, dus daarom die 9) weken stage lopen bij Damco met de opdracht(en): 1. Lijst opstellen van alle grondstoffen 2. Functie beschrijven van die grondstoffen binnen het productieproces 3. Specificatie van de grondstoffen en de eindproducten overeenstemmen. *blij*
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kijk anders op de webstie van ib-groep.nl ? Maybe of gewoon even googlelen. |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() En zelf een stage regelen mag bij ons trouwens ook niet, alleen als je heel ver weg woont en je heel veel zeurt, dan mag het. |
||
| Advertentie |
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik ga waarschijnlijk, als ik het gesprek overleef, vrijwilligerswerk doen in het ziekenhuis in mn woonplaats. (ik heb vrijwilligerswerk in t eerste jaar, geen stage) |
|
|
|
||
|
Citaat:
xxx Laatst gewijzigd op 13-09-2004 om 11:06. |
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Algemene schoolzaken |
Ik moet 5 maanden langer stage lopen dan officieel Chineez | 1 | 20-11-2009 08:15 | |
| Studeren |
Stage in het buitenland: sept 2009 - feb 2010 ¥iiitt!! | 6 | 05-04-2009 22:05 | |
| Algemene schoolzaken |
recreatie mbo niveau 3 + 4, waar lopen jullie stage? Dionysus | 1 | 25-04-2007 19:44 | |
| Algemene schoolzaken |
Geef hier een beknopte indruk van je stage! Lilything | 14 | 16-07-2005 15:34 | |
| Algemene schoolzaken |
stage + eigen werk Afwezig | 9 | 08-02-2005 15:41 | |