Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() www.qompas.nl daar kun je zoeken naar opleidingen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Update on my stage-drama: ik heb een stage ![]() 1. Lijst opstellen van alle grondstoffen 2. Functie beschrijven van die grondstoffen binnen het productieproces 3. Specificatie van de grondstoffen en de eindproducten overeenstemmen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kijk anders op de webstie van ib-groep.nl ? Maybe of gewoon even googlelen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En zelf een stage regelen mag bij ons trouwens ook niet, alleen als je heel ver weg woont en je heel veel zeurt, dan mag het. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik ga waarschijnlijk, als ik het gesprek overleef, vrijwilligerswerk doen in het ziekenhuis in mn woonplaats. (ik heb vrijwilligerswerk in t eerste jaar, geen stage) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
xxx Laatst gewijzigd op 13-09-2004 om 11:06. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Ik moet 5 maanden langer stage lopen dan officieel Chineez | 1 | 20-11-2009 08:15 | |
Studeren |
Stage in het buitenland: sept 2009 - feb 2010 ¥iiitt!! | 6 | 05-04-2009 22:05 | |
Algemene schoolzaken |
recreatie mbo niveau 3 + 4, waar lopen jullie stage? Dionysus | 1 | 25-04-2007 19:44 | |
Algemene schoolzaken |
Geef hier een beknopte indruk van je stage! Lilything | 14 | 16-07-2005 15:34 | |
Algemene schoolzaken |
stage + eigen werk Afwezig | 9 | 08-02-2005 15:41 |