![]() |
||
Citaat:
Ow "shit" ik heb haar niet kunnen neuken, nou dan heb ze m'n jaar verpest zeg, wat een trut ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
kijk als het zo is van doe ik bij iedereen omdat ik niet gebruikt wil worden bla bla, dan ben ik weg want dan spreekt ze gewoon wanvertrouwen uit over mij maar als het (een) medische reden(en) heeft dan wacht ik wel het kan ook heel gezellig zijn zonder sex. kortom het ligt aan de rede
||
Citaat:
![]() Zelf wil ze dit dan ook niet, ze wil trouw blijven aan haar eigen waarden enzo, wat ik begrijp, Wil dit dan zeggen dat ze geen vriend kan hebben? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je weet hoe mannen zijn, eventjes wachten kunnen ze nog wel opbrengen, maar wachten tot het huwelijk zal geen enkele man aanspreken... |
![]() |
||
Citaat:
Als ze er zelf niet in zou geloven, en het zelf niet zou willen, zou ze zich er toch nix van aantrekken? Ik begrijp dit dan ook wel, en hoedje af voor die vriend.. maar vraag me af hoeveel mannen dit zouden aankunnen. |
![]() |
||
Citaat:
Zou me rotzorgen maken dat ze zich ergens anders finaal zou laten uitwonen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
2. Je kan het ook overdrijven zeg!!! Goeiedag! Je hebt dan al 2 jaar een relatie, dan lijkt het me toch wel dat je elkaar van top tot teen kent en elkaar vertrouwt, anders was je niet zo lang bij elkaar gebleven, waarom zou je dan alsnog je maagdelijkheid niet op willen geven tenzij om redenen van geloof, ziektes oid. Dan zou ik me toch sterk gaan afvragen of er niet een fobie of iets anders in het spel in geslopen waar je niets van wist...
||
Citaat:
![]() Verder ben ik niet anti-seks. En de meeste zou het niet uithouden lees is...och jee, hormonen ook altijd brrr ![]() Maar goed, sommige vroegen ook om een reden afgezien dan van iets "medisch" dat ik me moeilijk kan voorstellen. Een voorbeeld van een reden: Een meid heeft al "veel" vriendjes gehad die alleen maar op seks uit waren, maar later bleek ze eigenlijk niet echt verliefd op haar waren of veel om haar gaven, maar meer om d'r uiterlijk. Of ze zijn soms snel vreemd gegaan. Hierdoor kan haar vertrouwen compleet de grond in geboord zijn wat betreft jongens en relatie's en heeft ze grote angst dat haar dit weer zal overkomen en het zal een tijdje duren voordat ze weer iemand kan vertrouwen. Om het zekere voor het onzekere te nemen, stelt ze dan een eis: minstens het eerste half jaar/ jaar geen seks. Op die manier kan ze het vertrouwen weer terug krijgen en zal ze zien dat er dus wel jongens bestaan waarbij het ze niet alleen is te doen om de seks / haar lichaam, maar gewoon omdat hij van d'r houdt. Hmmja, dit had ik ook aan het begin kunnen vertellen, maar ik ben liever wat kort van stof dan zo'n heel lulverhaal erom heen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou me dan bijna schuldig voelen wanneer ik opgewonden zou worden van het lichaam of de aanraking van de ander. Ik vind zo een tijdslimiet gewoon zo dwingerig en ik heb het niet zo op dwingelandjes. Leg met uit dat je vertrouwen is beschaamd en leg me uit dat je daarom niet direct seks met me wil etc. en ik heb daar best begrip voor, maar ga me geen verplichtingen of eisen stellen, dat vind ik gewoon de verkeerde basis voor een relatie. Maar het blijft gewoon zo dat seks iets toevoegt aan een relatie. In mijn geval dan. Het soort contact dat ik met mijn vriend heb tijdens de seks, juist het onderdeel van je volledig geven aan iemand en jouw genot in andermans handen leggen, dat maakt dat ik veel dieper kan gaan in een relatie. Ik zou me nooit geestelijk volledig kunnen geven wanneer dit lichamelijk niet mag en ik me op dat gebied altijd in moet houden. Het is gewoon onlosmakelijk met elkaar verbonden wat mij betreft. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En die kan ik niet bedenken. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je komt toch ook gewoon op straat, met het risico dat iemand per ongeluk de bloempot uit de vensterbank tikt en die op je hoofd terecht komt. Bovendien is vijftien inderdaad een leeftijd waarop een relatie en seks minder onlosmakelijk met elkaar verbonden is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|