Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder geldt voor geheugen 'hoe meer, hoe beter'. Geheugen is een van de beste investeringen in snelheid die denkbaar zijn. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Hoe kom ik ineens aan die extra IRQ's? Is dat ook vanwege de Athlon64? En altijd leuk om via het netwerk naar iemand een ISO bestand van ruim 4GB te kopiëren.. Na wat gekloot bleek het dat zijn schijf op FAT32 ingesteld stond.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
je clockt niet het geheugen maar de aansturing van het geheugen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Daar zat ik op te wachten ![]() Van mij mag hij dicht, of iig niemand hoeft er meer op te reageren, ik heb het antwoord. Bedankt |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zoals iedereen anders had gezegd: 512 Meg bij kan echt geen kwaad, ook niet als je weinig gebruikt. Het verschil zit hem in je gebruikt: als je bv. DOS loopt op 128 meg of 512 meg zal het weinig uitmaken. Voor Windows is het altijd handig wat meer omdat je zo minder gebruik moet maken van een wisselbestand (wel dom van Windows om geen aparte partitie daarvoor te maken ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Maar als jij in een kale windows in notepad zit te tikken en met window schermpjes zit te prutsen, wordt die 1024MB echt niet gebruikt voor programma-data. Weer extreem voorbeeld maar het gaat om het principe. ![]() Onder Linux/BSD kun je mooi zien hoe je geheugen gebruikt wordt: Mem: 290M Active, 58M Inact, 102M Wired, 11M Cache, 60M Buf, 34M Free
||
Citaat:
*psst* Er zijn heel wat andere deelgebienden zoals videobewerking en renderen van 3d animaties e.d. *psst* Laatst gewijzigd op 15-09-2004 om 12:40. |
![]() |
||
Citaat:
En zoals ik al zei, extra geheugen wordt niet alleen voor de disk-cache gebruikt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Airflow Antec 300 in stoffige omgeving. Severus | 9 | 09-12-2011 12:13 | |
Software & Hardware |
Keuze laptop: acer aspire 5672 WLMI versus aspire 1694 Verwijderd | 18 | 23-06-2006 18:02 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Nieuwe pc: hulp gewenst Balance | 120 | 23-10-2005 02:00 | |
Software & Hardware |
[Server] Op zolder; veiligheid? forum.scholieren.com | 4 | 12-11-2002 12:47 | |
Software & Hardware |
Kan iemand me helpen? Verwijderd | 5 | 26-09-2001 15:40 |