Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik probeer altijd mijn MSN-namen zo kort mogelijk te houden, zoals een tijdje geleden: "Can you hear me (H)" heette ik toen.
![]() ![]() En nu ook, noem ik mezelf "(D) Malibu-colaatje (D)" (omdat ik Malibu-cola lekker vind ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Probeer iets te vinden in je MSN naam dat verband heeft met iets waar je van houdt of lekker vindt of adoreert. Zo kort en bondig mogelijk en pleur er nog een paar leuke emotions bij zou ik zeggen ![]() ![]()
|
ik neem altijd een zin over de situatie waarin ik me bevindt (gisteren bvb: in hevige gevechten met enkele weerbarstige potjesvragen), of een mooie zin die ik heb gehoord (nu = E ultreia)
ik zet er teenwoordig altijd een tekentje voor zodat iedereen makkelijk kan zien dat ik het ben: (--- (hamersmiley ![]()
|||
Citaat:
ice ice baby deze vind ik ook goed Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() kneus......
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Momenteel ben ik Brazen ©, naar een liedje van Skunk Anansie (en ik bén ook brazen XP zoek maar op in het woordenboek). Meestal is het Morgause Nokami © en vaak nog met een zinnetje erachter....die óf slaan op hoe ik me op dat moment voel, óf op wat ik vind, óf die gewoon geinig zijn/mooi klinken. Krijg je vaak wel hele lange namen van magoe. Thh.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Je msn naam! Faerie | 375 | 10-12-2006 10:32 | |
Games |
Msn naam :(( nandatje | 13 | 27-09-2003 17:58 | |
De Kantine |
msn-namen! BrunetJuh | 495 | 23-09-2003 20:46 | |
De Kantine |
MSN naam? hendrikwijnja | 6 | 16-01-2003 22:04 | |
Software & Hardware |
Hoe kan je een enter in je MSN naam zetten lief_meisje_123 | 6 | 17-12-2002 18:03 | |
Liefde & Relatie |
msn naam??? een meiske | 19 | 04-12-2002 10:03 |