Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2004, 13:02
angulo
angulo is offline
Zoals je misschien al in de titel kunt lezen ben ik op zoek naar een site waar je dergelijke gegevens kunt vinden. Natuurlijk heb ik al het nodige zoekwerk achter de rug, maar echt een allesomvattende site heb ik niet kunnen vinden...deze moet toch wel bestaan!?

Ik ben op zoek naar zaken als beurskoersen, zowel nationaal als internationaal, olieprijs, waardes van de verschillende munteenheden en eigenlijk alles wat hier mee samenhangt.

Voor de nieuwsgierige mensen: ik heb deze gegevens nodig omdat ik voor mijn profielwerkstuk een programma wil maken wat deze gegevens download, analiseerd en vervolgens 'conclusies' probeert te trekken. Veel verschillende sites als bron zou natuurlijk ook mogelijk zijn maar technisch gezien zou het 't gemakkelijkst zijn om zo min mogelijk sites (die dus zoveel mogelijk informatie bevatten) te gebruiken...

Alvast bedankt voor jullie antwoorden .
Oud 17-09-2004, 15:54
Pierreke
Pierreke is offline
Enkele sites wara je veel kunt vinden denk ik, een allesomvattende site lijkt me niet te bestaan!

* www.cbs.nl
* www.abnamro.nl
* www.minfin.nl
*www.minez.nl?????

Succes
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 16:51
Chaucus
Chaucus is offline
Realtime zul je ws gratis geen beurskoersen vinden, maar meestal met een kwartier vertraging ofzo....
Oud 17-09-2004, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Chaucus schreef op 17-09-2004 @ 17:51 :
Realtime zul je ws gratis geen beurskoersen vinden, maar meestal met een kwartier vertraging ofzo....
Valt wel mee, www.beurs.nl geeft het geloof ik wel per minuut.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 09:50
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Ertur schreef op 18-09-2004 @ 00:59 :
Valt wel mee, www.beurs.nl geeft het geloof ik wel per minuut.
Hmm, dat zou kunnen...wist ik niet ...meestal moest je betalen, dat weet ik nog wel....
Reageren

Regels voor berichten