Hallo Allemaal!
Ik ben een meidje van 15 jaar en wil me graag inschrijven bij een castingbureau omdat dat mij best wel leuk lijkt.
Ik heb profesionele foto's van mijzelf in een boekje met cdrom, dat is wel handig en het is allemaal recent.
Nu zat ik een beetje op internet te kijken naar verschillende bureau's, maar ik weet niet op welke ik moet reageren.
Bijvoorbeeld Harry Klooster, ik hoorde dat dat een goed bureau was maar je moet wel 27,50 euro inschrijfkosten betalen. Maar straks dan wordt je nergens voor gevraagd en dan heb je 27,50 voor niks betaald. Ik zag ook het bureau: castingcrews, dat vond ik er wel aantrekkelijk uit zien en het is gratis! Dan snap ik niet echt in wat dan het verschil is tussen harry klooster en castingcrews. Ik vond ook een aantal andere bureaus die mij wel aanspraken zoals: imodels, mmodel, aftmodels, fotomodellengids, dutchcasting en theameulenberg. Ik vroeg mij dus af, wie weet een goed bureau voor mij om mij in te schrijven die serieus met je portfolio omgaat (het liefst gratis natuurlijk) en waar je vast wel een keertje gevraagd word om te figureren ofzo.
Ik hoop dat ik wat reacties krijg met bureaus die worden afgeraden of aangeraden
Groetjes van Allisson!