te voren al heb opgezegd, wat nu?
Vorig jaar heb ik me aangemeld bij StarSteps, een castingbureau, omdat me dat wel eens leuk leek. Dat kostte 39 euro. In de voorwaarden stond dat je, als je niet wilde dat je lidmaatschap automatisch verlengd werd, je dat uiterlijk 6 weken van te voren op moest zeggen. Mijn lidmaatschap liep tot 15 januari.
Begin oktober heb ik geprobeerd dat op te zeggen, en uiteindelijk kreeg ik na 2 weken de bevestiging dat dat ook gebeurd was. Dit allemaal via mail, want dat is de enige manier waarop je contact met ze op kunt nemen. Dat mailtje met die bevestiging heb ik bewaard, voor je-weet-maar-nooit.
Vandaag zag ik op mijn rekeningafschrift dat ze toch weer 39 euro hebben afgeschreven, om mijn lidmaatschap te verlengen. Ik heb nu dus een boos mailtje naar ze gestuurd, met de mededeling dat ik mijn geld direct terug wil, en dat ik dat mailtje met de bevestiging heb bewaard, maar ik wil eigenlijk weten wat ik kan doen als zij dat geld niet gaan terug storten. Is dat mailtje dat ik heb bewaard 'bewijs', en waar moet ik naar toe als ze moeilijk gaan doen?
(Oh, en meteen een waarschuwing dus, voor iedereen die overweegt zich er aan te melden, niet doen

)