![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
tja, hoe kun je vaststellen dat iemand 'nepziek' is...? En hoe en wanneer is iemand 'nepziek'? |
![]() |
||
Citaat:
ja echt waar, ze zijn er!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zijn ook genoeg mensen die zelden/nooit naar de dokter gaan. Zou dat elkaar niet opheffen? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben er toen ik klein was een keer of twee geweest wegens een oorontsteking en een keer voor een keelontsteking, toen ik 13 was voor een oor-en-keelontsteking, toen ik 15 was omdat ik toen al twee maanden verkouden was en ontzettende spierpijn had van het hoesten steeds, en toen ik 16 was twee keer voor de pil. Sindsdien niet meer. Zelfs mijn oren en keel kunnen tegenwoordig alles zelf wel aan.
|
![]() |
|
Ik kom er eigenlijk nooit. Hetzelfde geld voor ziekenhuizen of andere dingen in die richting.
Kga alleen als ik echt duidelijk iets gebroken/gekneusd heb of dat ik zo hard gevallen ben ofzo dat ik onwijs bloed...als er echt duidelijk iets is dus ![]() ![]() Niet dat ik niet van dokters hou (wil het zelf ook worden ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
2 dagen? bij mij is het eerder 2 weken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal (toch nog verder gegaan) vleermuismaatje | 2 | 28-09-2005 18:35 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijnstiller de oorzaak van hoofdpijn ekki | 66 | 21-08-2004 13:54 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |