![]() |
||
Citaat:
Ik denk wel dat het aan die strings ligt.. want soms zitten ze overal tussen ![]() toch maar wat boxers inslaan.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
dat soort jongens moeten dood.
boxers zijn wel handig, maar dat zie je vaak nog wel. die hema strings zijn wel top, ik heb ook vaak undies van de H&m maar dat zit meestal echt minder ik heb er een paar die aan de ene kant hoger zitten dan aan de andere. ik begon al te dneken dat ik een misvormd lichaam had maar dat ligt dus echt aan die strings, wel dom.
||
Citaat:
![]() btw nooit last gehad van wondjes o.i.d.. ze snijden nooit.. heb zachte stof ![]()
|
Ik kan niet tegen strings, vindt ze onwijs irritant zitten en krijg er buikpijn van. Er is alleen 1 soort die ik nog weleens aantrek en dat zijn de strings van de HEMA
niet die van easy soft die met die leuke kleuren maar die van badstof... die voel je niet eens zitten. Die soort van badstof in lila wit en zwart
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Is alleen maar slecht, niet luchtig enzo... (nou ja slecht, iig is het beter zonder) Goed, als je maandverband gebruikt kun je ze niet dragen nee, maar die paar dagen in de maand.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() die zitten altijd wel lekker ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Leerkrachten en een string? lies_dm | 20 | 25-06-2010 15:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Rode bultjes op men billen, door paardrijden?? Laloeske* | 8 | 08-08-2009 10:24 | |
Seksualiteit |
Jeugd en seks Carrera | 57 | 29-08-2004 14:53 | |
Lifestyle |
HOT or NOT Verwijderd | 171 | 05-08-2003 20:19 | |
Lifestyle |
Heren: Waar knappen jullie op af bij meiden? akumabito | 174 | 28-05-2003 21:17 | |
Lifestyle |
Strings Verwijderd | 179 | 08-04-2003 09:03 |