Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2002, 05:58
ZHAzha
ZHAzha is offline
Kan je daarvan kloofjes/wondjes krijgen bij je geslachtsdeel?
ik heb daar een beetje last van.. en ik vroeg me af of dat misschien komt doordat ik altijd een string draag????

Oud 25-09-2002, 10:40
Desp
Desp is offline
Heb ik ook gehad, dacht dus ook dat het van strings kwam (ik droeg ze nog niet zo lang namelijk). Ben toen van die strakke boxers gaan dragen, daar zie je ook niets van onder strakke broeken en het zit echt héél fijn. Nu zijn ze weg
Oud 25-09-2002, 10:41
rabecca
rabecca is offline
mmm dat heb ik niet gehad maar ik heb wel vaak dat de huis in mijn lies ruw word omdat ze best baak "snijden" bij mij...
Dat doet ontzettend pijn maar dan ren ik meteen naar het toilet om em ff goed te doen

maar jah echt bij m`n geslachtsdeel
welk deel van het geslachtsdeel bedoel je dan precies want ik kan me er even helemaalniks bij voorstellen...
Oud 25-09-2002, 13:26
snoopy
snoopy is offline
hm... nee. daar heb ik geen last van. ik draag altijd een string, maar heb geen last van wondjes, ofzw.
Oud 25-09-2002, 13:44
Lil_DarkAngel
Lil_DarkAngel is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
hm... nee. daar heb ik geen last van. ik draag altijd een string, maar heb geen last van wondjes, ofzw.
Oud 25-09-2002, 14:30
heldin
heldin is offline
ik heb daar ook geen last van, maar ik had ooit een heel vervelende string.. die 'kroop' namelijk omhoog, en dat deed dus wel pijn nooit echt wondjes van gehad of zo hoor.
misschien moet je es een ander soort/merk string proberen?
Oud 25-09-2002, 20:41
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
Oud 25-09-2002, 21:35
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
ligt ook aan de stof van de strings en de vorm. en wat voor soort broek je aan hebt. je moet gewoon wat proberen.
Oud 25-09-2002, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Desp schreef:
Heb ik ook gehad, dacht dus ook dat het van strings kwam (ik droeg ze nog niet zo lang namelijk). Ben toen van die strakke boxers gaan dragen, daar zie je ook niets van onder strakke broeken en het zit echt héél fijn. Nu zijn ze weg
van wat voor merk zijn dat. want ik heb er ook maar die zie je nog onder een strakke broek...
Oud 26-09-2002, 06:28
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
vrijgezel16d schreef:
ligt ook aan de stof van de strings en de vorm. en wat voor soort broek je aan hebt. je moet gewoon wat proberen.
ik draag altijd strakke spijkerbroeken.. en mijn strings haal ik altijd bij de H&M
Ik denk wel dat het aan die strings ligt.. want soms zitten ze overal tussen en dan doet het echt zeer en moet ik het snel goed doen..

toch maar wat boxers inslaan.
Oud 26-09-2002, 09:00
Roos
Roos is offline
Wat praat iedereen toch altijd over strings die in je vel snijden? Dan moet je toch echt twee maten groter kopen, of een met een zacht randje.
Oud 26-09-2002, 09:55
Desp
Desp is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
van wat voor merk zijn dat. want ik heb er ook maar die zie je nog onder een strakke broek...
Je hebt ze bij de hema, geheel zonder naad, super mooi! Die zitten vrij laag op je heupen, komen dus niet boven je broek uit en omdat ze (als je de goede maat neemt) goed aansluiten, en niet omhoog gaan kruipen, zie je helemaal niets.. Bij mij niet in ieder geval, en ik draag ook wel eens strakke broeken...
Oud 26-09-2002, 10:32
heldin
heldin is offline
Citaat:
Desp schreef:
Je hebt ze bij de hema, geheel zonder naad, super mooi! Die zitten vrij laag op je heupen, komen dus niet boven je broek uit en omdat ze (als je de goede maat neemt) goed aansluiten, en niet omhoog gaan kruipen, zie je helemaal niets.. Bij mij niet in ieder geval, en ik draag ook wel eens strakke broeken...
daar zijn ook strings van en die zitten helemaal niet vervelend of zo!
Oud 26-09-2002, 11:43
Desp
Desp is offline
Citaat:
mijsje schreef:
daar zijn ook strings van en die zitten helemaal niet vervelend of zo!
idd, van dat zachte spul he? die zijn wel fijn
Oud 26-09-2002, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Desp schreef:
ok dankjewel.. ga ik eens voor kijke
Oud 26-09-2002, 19:47
Verwijderd
Citaat:
ZHAzha schreef:
Als je strings draagt....

kruipen ze omhoog je bilnaad in...
koop een boxer.
Oud 26-09-2002, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Desp schreef:
Damn, die ga ik ook es halen Boxers zitten fiiijjjn.
Oud 27-09-2002, 07:17
sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Boxers zitten fiiijjjn.
Maar je kan het dragen van een inlegkruisje wel vergeten...
Oud 27-09-2002, 09:28
Desp
Desp is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
hoezo dat?
Oud 27-09-2002, 15:27
roosmar
roosmar is offline
het doet wél pijn, als grappige jongens je string omhoog trekken!
Oud 27-09-2002, 16:36
corduroy
corduroy is offline
dat soort jongens moeten dood.
boxers zijn wel handig, maar dat zie je vaak nog wel.
die hema strings zijn wel top, ik heb ook vaak undies van de H&m maar dat zit meestal echt minder ik heb er een paar die aan de ene kant hoger zitten dan aan de andere. ik begon al te dneken dat ik een misvormd lichaam had maar dat ligt dus echt aan die strings, wel dom.
Oud 27-09-2002, 17:08
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
roosmar schreef:
het doet wél pijn, als grappige jongens je string omhoog trekken!
prcie.. hufters zijn het.. mijn ex had nog wel eens de neigingen om hetvoor de grap te doen

btw nooit last gehad van wondjes o.i.d.. ze snijden nooit.. heb zachte stof
Oud 27-09-2002, 18:07
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
hebben ze speciale inlegkruisjes voor
Oud 28-09-2002, 22:17
Roozie
Roozie is offline
Ik kan niet tegen strings, vindt ze onwijs irritant zitten en krijg er buikpijn van. Er is alleen 1 soort die ik nog weleens aantrek en dat zijn de strings van de HEMA

niet die van easy soft die met die leuke kleuren maar die van badstof... die voel je niet eens zitten. Die soort van badstof in lila wit en zwart
Oud 01-10-2002, 16:52
Lieverd17
Lieverd17 is offline
ik draag al 2 jaar lang egt elke dag aleen nog maar een string, en ik heb nergens last van, ook de meiden waar ik mee omga hebben dat niet hoor.

dus misschien komen die wondjes door het scheren ofso???

KuzZzzZz
Oud 01-10-2002, 21:51
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:
Waarom zou ik die willen dragen

Is alleen maar slecht, niet luchtig enzo... (nou ja slecht, iig is het beter zonder)

Goed, als je maandverband gebruikt kun je ze niet dragen nee, maar die paar dagen in de maand....
Oud 01-10-2002, 22:16
Cassidy
Cassidy is offline
Citaat:
DIE ZITTEN DONDERS LEKKER!!! Ik gebruik ze vaak als slaapbroekje ofzo niet echt onder gewone broeken, kweenie, vind ik zo warm. Sommige strings kunnen trouwens inderdaad best irri zijn, maar dan moet je gewoon ns een ander proberen, ik haal ze meestal bij hünkermüller weg(of hoe je het ook schrijft) die van 3 voor 12 gulden ofzo (geen idee hoe duur ze nu zijn..)
die zitten altijd wel lekker
Oud 01-10-2002, 22:19
Cassidy
Cassidy is offline
Citaat:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
sofie3 schreef:
--------------------------------------------------------------------------------

hebben ze speciale inlegkruisjes voor
Jups, die dingen werken nog ook , ik dacht echt van nou t zal wel.. maar heb ze laatst eens uitgeprobeerd
Oud 06-10-2002, 10:44
Verwijderd
'k heb zo 'n klein broekje gekocht hoor
zit vet lekker

dus bedankt voor de tip
Oud 09-05-2005, 07:00
Verwijderd
Meisjes met boxers/broekjes > Meisjes met strings.
Oud 09-05-2005, 07:34
Dolores
Dolores is offline
Lekkere up :/
Topic gesloten

Regels voor berichten