| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Die hele dvd vind ik een beetje... commercials van groeten uit maaiveld..(waarom!?) een ontzettend saai en (gelukkig) kort home-videootje, iets in de studio waar ze alleen maar zitten te ruziën..ja et kan me allemaal niet zo boeien.Alleen ehh..*denkt* nah weet niet meer hoe het heet maar dat zijn een stuk of 7 nummers die gespeeld worden 'opet Plattelan..' (maaiveld? ) lekker in et zonnetje A&dM dat is dan nog wel vet Maar de cd is wel top!
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ja die van Alphen dus ![]() En ik wil nog een keer naar de echte Rockopera, want de try-out was helemaal met script erbij enz. Ik heb het er wel voor over, want de nummers waren echt goed, en Acda en de Munnik zijn gewoon mijn goden <3
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
och ja dat is ook zo..gingen ze de Free record shop overnemen.. ik vind et altijd een beetje achterlijke publiciteit trekkerij maar ach, zo'n krabbel is wel leuk Wat ik trouwens ook een mooi nummer vind is 'het is stil aan de overkant' maar die staat dan weer niet op de cd maar wel op de dvd
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, shirts etc? telluriet | 500 | 16-11-2004 21:04 | |
| Muziek |
Welke cd heb jij gedraaid? Haligh | 280 | 04-11-2004 12:27 | |
| Lifestyle |
Mensen, vertel eens wat je nieuw hebt, la partie trois Eresh'kigål | 500 | 01-10-2004 17:23 | |
| De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? fractuur | 500 | 14-09-2004 19:15 | |
| Liefde & Relatie |
Nummers die je aan iemand doen denken droomkoningin | 80 | 13-04-2004 17:01 | |
| De Kantine |
hoe kom je aan je signature?? Verwijderd | 77 | 23-06-2002 20:57 | |