Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2002, 16:39
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
er zitten bij mij een stel van die meiden op school en die zijn helemaal weg van hun vriend.
en dan zeggen ze zo van "hij is zo lief en zacht" en "hij is daar zo goed in" en "we gaan dat en dat doen".
dan vind ik eerlijk gezegd toch dat er iets niet klopt spijt mij zeer voor diegene die dit lezen en denken hé dit doe ik ook.
beetje psycho....
dat ze eigenlijk alleen nog maar over hun "verkering" kunnen praten.
jullie mening hierover!
Oud 15-02-2002, 17:26
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
fijn toch.....laat ze lekker verliefd zijn....bij dat soort figuren ist meestal na....hmz....laat staan een maand weer over...
Oud 15-02-2002, 17:27
Verwijderd
ik praatte in het begin ook veel over mijn vriend, dat is logisch, nu niet vaak meer, hou het allemaal meer voor mezelf, mijn vriendin heeft nu ook een vriend en daar praat ze ook constand over, is best irritant, maar ik heb het zelf ook gedaan en ik accepteer het, ik luister graag, praat niet graag. ach ieder het zijne, het gaat wel over...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 17:31
Verwijderd
Jah nou kijk. Denk dat het op zich wel logisch is hoor. Ik vind het ook fijn om het over mijn vriend te hebben maar de persoonlijke dingen en details enzo, die vertel ik aan niemand. Ik praat niet zo graag persoonlijk over mezelf (en mijn vriend er dus bij). Maar gewoon vertellen hoe gek ik op hem ben doe ik graag hoor en volgens mij worden sommige mensen er inderdaad wel gek van. Het lekkerst is om met iemand die zelf ook strontverliefd is over je vriend te praten en dan ook haar zwijmelverhalen aanhoren

haha, maar ik begrijp jou ook goed. Het moet wel ergens anders over kunnen gaan. Misschien moet je ze dit eens zeggen?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 17:56
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
het is logisch dat als je verliefd bent je gek bent op de ander en dus waarschijnlijk veel over hem/haar praat bind ik.
tis eerder zorgelijk als je weinig positiefs van diegene denkt en t ernooit over hebt
Oud 15-02-2002, 18:45
Verwijderd
Dit is bekend. Liefde maakt blind. Niet alleen voor de onvolkomenheden van de ander, maar ook voor de reacties van de omgeving op jou óf de ander...

Verliefde mensen leuteren vaak aan één stuk door over hun grote liefde terwijl ze niet in de gaten hebben dat ze best irritant zijn..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten